Mag ookquote:Op zondag 31 januari 2010 20:10 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Waarom pm? Kan toch prima via het forum?
Waaraan voldoe jij dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:08 schreef Nadina_ het volgende:
Wie voldoet aan deze eisen mag mij pm-en?
Daar heb ik wel tijd voor.quote:
Welke?quote:
Draag je pakken?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:13 schreef Jahr00n het volgende:
1.86m present
100 euro per uur. Mits je lekker bent natuurlijk.
Nadina post geen foto,eerst de juiste man vinden.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Post eerst eens een foto van jezelf, Nadina_.
En je hebt wel het gevoel dat dit in dit topic gaat gebeuren?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:21 schreef Nadina_ het volgende:
[..]
Nadina post geen foto,eerst de juiste man vinden.
Mensen die in de tweede persoon over zichzelf praten.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:21 schreef Nadina_ het volgende:
[..]
En die hoeft alleen maar lang te zijn en een zakelijke uitstraling?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:21 schreef Nadina_ het volgende:
[..]
Is het niet de derde persoon?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen die in de tweede persoon over zichzelf praten.
Luister lieve mensen,ik begrijp niet waarom er users reageren terwijl niemand aan mijn eisen voldoet.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En je hebt wel het gevoel dat dit in dit topic gaat gebeuren?
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen die in de tweede persoon over zichzelf praten.
Ik reageer toch?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:24 schreef Nadina_ het volgende:
[..]
Luister lieve mensen,ik begrijp niet waarom er users reageren terwijl niemand aan mijn eisen voldoet.
Alleen als je een lange zakelijke nl man bent mag je reageren.
MBO meld.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:23 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Is het niet de derde persoon?
Edit: het is de derde persoon.
Heb je het over jezelf of over mij?quote:
Als je maar lang, NL en zakelijk bent.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:28 schreef JJH het volgende:
Over mij, en ik houd wel op. Ik heb mijn dag niet qua spelling.
Ik moet zeggen dat je niet echt veeleisend bent. Dat pleit voor jequote:Op zondag 31 januari 2010 20:08 schreef Nadina_ het volgende:
Wie voldoet aan deze eisen mag mij pm-en?
Ik vind jou niet echt zakelijk. Ik vind jou eerder slungelig. Zo zou ik jou omschrijven: slungelig.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:30 schreef alors het volgende:
Okay, ik post een foto van mezelf, heb em zelf een beetje bewerkt. Is van vorig jaar zomer.
[ afbeelding ]
Jij heet Robert Wadlow? Dan ben je erg lang maar dan zul je ook wel stinken.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:30 schreef alors het volgende:
Okay, ik post een foto van mezelf, heb em zelf een beetje bewerkt. Is van vorig jaar zomer.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voldoe je aan mijn eisen?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:28 schreef Thomas B. het volgende:
Anyway, laten we ter zake komen. Neuken?
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Jij heet Robert Wadlow? Dan ben je erg lang maar dan zul je ook wel stinken.Hoi wat slim dat je dat weet. Ik vind joubwel slim. Zo zou ik jou omschrijven: slim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei..-._---_-.- groetes dastan
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Jij heet Robert Wadlow? Dan ben je erg lang maar dan zul je ook wel stinken.Dat stond niet in de eisenlijst dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
hoi jij bent student wow dan ben je vast ijverig. zo zou ik jou omschrijven: ijverig.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:35 schreef Rookert het volgende:
1.93, student![]()
Je hebt toch geen Twents accent?
Weet niet. Ben niet klein en ik kan goed ter zake komen. Ook ben ik Nederlands. Houd zelf erg van kleine, Japanse meisjes die flink kunnen krijsen als ze klaarkomen. Voldoe jij daar toevallig aan?quote:
Ik wil geen student,ik wil een zakelijke man,met een goede baan dus.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:35 schreef Rookert het volgende:
1.93, student![]()
Je hebt toch geen Twents accent?
En toch word ik genegeerd.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:38 schreef Nadina_ het volgende:
[..]
Ik wil geen student,ik wil een zakelijke man,met een goede baan dus.
Nee daar voldoe ik helaas niet aan.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Weet niet. Ben niet klein en ik kan goed ter zake komen. Ook ben ik Nederlands. Houd zelf erg van kleine, Japanse meisjes die flink kunnen krijsen als ze klaarkomen. Voldoe jij daar toevallig aan?
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:33 schreef netflanders het volgende:
Nederlands, 1.90m & ik draag vaak een pak. Ik heb drie master titels en straks een PhD. Voldoe ik aan enige eisen? Overigens vind ik alle eisen nogal nietszeggend. Alsof een Duitser van 1.70m die dagelijks een labjas draagt minder voldoet. Nouja, misschien geen Duitser dan.
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:38 schreef Nadina_ het volgende:
[..]
Wat heb jij ook alweer te bieden, behalve oppervlakkigheid?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:38 schreef Nadina_ het volgende:
[..]
Ja jezus je geeft ook niet echt veel aanknopingspunten. Hoe zie jij zakelijk, wat is lang? En is een Nederlands paspoort voldoende of moet het ook blond met blauwe ogen zijn?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:39 schreef Nadina_ het volgende:
[..]
Nee daar voldoe ik helaas niet aan.
En aan "ben niet klein''heb ik niks aan.
Je mag me over 2 weken aanraken, eerder heb ik geen tijdquote:Op zondag 31 januari 2010 20:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
hoi jij bent student wow dan ben je vast ijverig. zo zou ik jou omschrijven: ijverig.
doei rookert groetes dastan
Als jij nou eens begon met een foto, dan weten wij ook wat meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |