Mag ookquote:Op zondag 31 januari 2010 20:10 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Waarom pm? Kan toch prima via het forum?
Waaraan voldoe jij dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:08 schreef Nadina_ het volgende:
Wie voldoet aan deze eisen mag mij pm-en?
Daar heb ik wel tijd voor.quote:
Welke?quote:
Draag je pakken?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:13 schreef Jahr00n het volgende:
1.86m present
100 euro per uur. Mits je lekker bent natuurlijk.
Nadina post geen foto,eerst de juiste man vinden.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Post eerst eens een foto van jezelf, Nadina_.
En je hebt wel het gevoel dat dit in dit topic gaat gebeuren?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:21 schreef Nadina_ het volgende:
[..]
Nadina post geen foto,eerst de juiste man vinden.
Mensen die in de tweede persoon over zichzelf praten.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:21 schreef Nadina_ het volgende:
[..]
En die hoeft alleen maar lang te zijn en een zakelijke uitstraling?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:21 schreef Nadina_ het volgende:
[..]
Is het niet de derde persoon?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen die in de tweede persoon over zichzelf praten.
Luister lieve mensen,ik begrijp niet waarom er users reageren terwijl niemand aan mijn eisen voldoet.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En je hebt wel het gevoel dat dit in dit topic gaat gebeuren?
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen die in de tweede persoon over zichzelf praten.
Ik reageer toch?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:24 schreef Nadina_ het volgende:
[..]
Luister lieve mensen,ik begrijp niet waarom er users reageren terwijl niemand aan mijn eisen voldoet.
Alleen als je een lange zakelijke nl man bent mag je reageren.
MBO meld.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:23 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Is het niet de derde persoon?
Edit: het is de derde persoon.
Heb je het over jezelf of over mij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |