Stel er zat een goede cam op (de voorkant van) de iPhone, deTouch, en dan nu de iPad. Dan was het beeldbellen echt wel eerder populair geworden. Zoals nu bijvoorbeeld dat hele uStream, Qik, etc populair aan het worden is. Ik zie daar gewoon een gemiste kans.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zouden ze?? Ik vraag me echt af hoe vaak mensen de camera op hun MacBook/Pro hebben gebruikt? En waarvoor die mensen denken een camera op een iPad te gaan gebruiken.
HEEL regelmatig. Video-bellen is fijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vraag me echt af hoe vaak mensen de camera op hun MacBook/Pro hebben gebruikt?
Ok, dat had ik niet verwacht zo kort voor de iPad (en waarschijnlijk OS 3.2 dus). Ben weer van de jailbreak af dus zal 'm er zo eens overheen knallen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:02 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/59815/iphone-os-3-1-3-beschikbaar/
My iPod seems biggerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:47 schreef Jarno het volgende:
Ge-upgedate.
Mobile Safari seems snappier!,
.
Maar die heeft een slechtere wifi-ontvangstquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is een iPhone niet makkelijker dan als je bij het vensterbank moet zitten..
Het artikel is eigenlijk niet eens zo kritisch, het is een beetje dezelfde toon als waarmee ik wel eens reageer op mensen die de iPod/iPhone/iPad niets vinden omdat feature X er niet op zit:quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:01 schreef Jarno het volgende:
Ja leuk, is dit dezelfde media die ons de Tablet hype door de strot heeft geramd? Die gaan nu dit soort "kritische" artikelen plaatsen?.
De rest kun je inmiddels zelf lezen. Die cover is wel een beetje aandachttrekkerij uiteraard, maar daar is het media voorquote:Rather than developing entirely new product categories, it [Apple's strategy] excels at taking existing, half-baked ideas and showing the rest of the world how to do them properly.
[..]
The enthusiasm of the Apple faithful may be overdone, but Mr Jobs’s record suggests that when he blesses a market, it takes off. And tablet computing promises to transform not just one industry, but three—computing, telecoms and media.
[..]
If the past is any guide, Apple’s entry into the field will not just unleash fierce competition among device-makers, but also prompt consumers and publishers who had previously been wary of e-books to take the plunge, accelerating the adoption of this nascent technology.
Hangt er van af hoe je het bekijkt. In de $1000+ - markt is het marktaandeel 90%quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:06 schreef Jarno het volgende:
Ik zie trouwens echt iedereen om mij heen een Mac kopen. Nu ook weer een collega aan de iMac. Wat doet het marktaandeel tegenwoordig eigenlijk?.
Niet zo veel volgens bijvoorbeeld Net Applications.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:06 schreef Jarno het volgende:
Ik zie trouwens echt iedereen om mij heen een Mac kopen. Nu ook weer een collega aan de iMac. Wat doet het marktaandeel tegenwoordig eigenlijk?.
In terminal:quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hoe kun je ook weer instellen dat bij het klikken op een link deze in een nieuw tabblad geopend wordt? Mijn vriendin heeft sinds dit weekend een iMac en dit zijn precies die kleine dingetjes die ik voor zelfsprekend aanneem, maar niet meer weet aan te passen.
Alvast bedankt!
Dank je, gewoon dat zinnetje erin zetten toch?quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
In terminal:
defaults write com.apple.Safari TargetedClicksCreateTabs -bool true
Yup. Als je googlet op 'Safari true one-tab browsing', kom je er ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je, gewoon dat zinnetje erin zetten toch?
Ligt aan het geautomatiseerd order-proces wat erachter ligt... duurt gewoon frikkin' lang..quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:37 schreef Tijn het volgende:
Duurt gewoon twee weken (!!) trouwens voordat Ziggo je een modem opstuurt. Hoe moeilijk kan het zijn om ff zo'n ding in een doos te stoppen?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:00 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
Artikel is ook online te vinden:: http://www.economist.com/opinion/displayStory.cfm?story_id=15393377&source=most_read
Eerst de instellingen voor mobiele data (Instellingen - Algemeen - Netwerk - Mobiel datanetwerk) ook bij Internet Tethering op dezelfde pagina invullen. Dan verschijnt op de pagina Instellingen - Algemeen - Netwerk de knop Stel Internet-tethering in. Zo ging 't bij mij.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:19 schreef nelisb het volgende:
Heb Tmobile en tethering is niet zichtbaar.
Wat is dat nou weer voor een windows benaderingquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eerst de instellingen voor mobiele data (Instellingen - Algemeen - Netwerk - Mobiel datanetwerk) ook bij Internet Tethering op dezelfde pagina invullen. Dan verschijnt op de pagina Instellingen - Algemeen - Netwerk de knop Stel Internet-tethering in. Zo ging 't bij mij.
Vond ik ook, maar ja... zo werkt 't welquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een windows benadering
Mooi zo. Die van mij was uiteindelijk te laat gekomen waardoor ik de volle mep betaald heb. Nou ja, maar eens kijken wat Apple voor moois kan ontwikkelen van mijn geld komend jaar..quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:30 schreef Jarno het volgende:
Ah, MobileMe code toch nog binnen na 2 dagen... begon me al zorgen te maken. Gelijk ingevoerd en hij werkt! We kunnen er weer een jaar tegen!
Je kunt een code toch ook gebruiken om een expired account weer te reactivaten? Die optie had ik zojuist wel iig!quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mooi zo. Die van mij was uiteindelijk te laat gekomen waardoor ik de volle mep betaald heb. Nou ja, maar eens kijken wat Apple voor moois kan ontwikkelen van mijn geld komend jaar..
Klopt, maar tegenwoordig worden die accounts automatisch verlengd als je ze niet op tijd deactiveert of verlengt, en dat is dus bij mij gebeurd. Ook gedeeltelijk eigen schuld dus, maar ik vind het ook weer niet zo'n ramp. Die code gebruik ik dan maar voor volgend jaarquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je kunt een code toch ook gebruiken om een expired account weer te reactivaten? Die optie had ik zojuist wel iig!
Ah okay. Mijn MM account is gekoppeld aan een niet meer bestaande creditcard dus dat automagisch verlengen lukt ze nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klopt, maar tegenwoordig worden die accounts automatisch verlengd als je ze niet op tijd deactiveert of verlengt, en dat is dus bij mij gebeurd. Ook gedeeltelijk eigen schuld dus, maar ik vind het ook weer niet zo'n ramp. Die code gebruik ik dan maar voor volgend jaar
Slim. Ik krijg volgende maand een nieuwe maar ik laat die oude ook maar gewoon staanquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah okay. Mijn MM account is gekoppeld aan een niet meer bestaande creditcard dus dat automagisch verlengen lukt ze niet.
Nou, het wonderbaarlijke geautomatiseerde order-processysteem heeft in dit geval de verwachtte tijd wat verkeerd ingeschat, want kreeg ik maandag nog een brief dat ze verwachten dat ik het pakket binnen 10 à 14 werkdagen in huis heb, heb ik nu zojuist het pakket met daarin het modem in m'n handen gedrukt gekregen van een TNT postbezorgerquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ligt aan het geautomatiseerd order-proces wat erachter ligt... duurt gewoon frikkin' lang..
Ik heb 3.1.3 geïnstalleerd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens heeft iemand al iPhone OS 3.1.3 geïnstalleerd? Internet-Tethering is terug voor de iPhone, maar het schijnt ook bij sommige crashes te veroorzaken tijdens de installatie..
Top. De vrouw ook weer tevredenquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup. Als je googlet op 'Safari true one-tab browsing', kom je er ook
En dan kun je het vervolgens niet instellen omdat T-Mobile het niet ondersteunt. Mooi manquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eerst de instellingen voor mobiele data (Instellingen - Algemeen - Netwerk - Mobiel datanetwerk) ook bij Internet Tethering op dezelfde pagina invullen. Dan verschijnt op de pagina Instellingen - Algemeen - Netwerk de knop Stel Internet-tethering in. Zo ging 't bij mij.
tweedehandsmac.nl? Marktplaats.nl? Bittorrent-boer?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:02 schreef mr_cucumber het volgende:
Iemand een idee waar ik Leopard 10.5 nog kan aanschaffen?
Met een in België aangeschafte 3GS in combinatie met Vodafone SIM-only werkt het primaquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dan kun je het vervolgens niet instellen omdat T-Mobile het niet ondersteunt. Mooi man
quequote:Op woensdag 3 februari 2010 20:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heeft Vodafone nou beter bereik en snelheid dan T-Mobile? Ik overweeg momenteel om T-Mobile achter me te laten, o.a. vanwege goede geluiden over T-Mobile.
Je kunt gratis MagicPrefs @ http://magicprefs.com/ downloaden. Dan kun je zo ongeveer alles instellen en toewijzen wat je wilquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:45 schreef DaMook het volgende:
Oeh, de MM en draadloos toetsenbord zijn binnen. Wat een leuke dingen zijn dat zeg
. alleen de aanwijs snelheid is een beetje langzaam ookal staat die op snel
Kijk dat is nog eens makkelijk, ook meteen een middenknop erbij.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt gratis MagicPrefs @ http://magicprefs.com/ downloaden. Dan kun je zo ongeveer alles instellen en toewijzen wat je wil.
Yup, en snelheid aanpassen. En je kunt zo ongeveer elke plek van de muis aan een handeling toewijzen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens makkelijk, ook meteen een middenknop erbij.
Nog even en je maakt van je muis je toetsenbord.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, en snelheid aanpassen. En je kunt zo ongeveer elke plek van de muis aan een handeling toewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |