Liefde op het eerste gevoel.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:37 schreef koffiekoekje het volgende:
"iPod touch. Het perfecte valentijnscadeau."
Resolve startup issues and perform disk maintenance with Disk Utility and fsckquote:Op maandag 1 februari 2010 14:42 schreef appelsjap het volgende:
[..]
En wat moet ik daar precies doen?
Niet als je Paul Thurrot moet gelovenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:05 schreef Tijn het volgende:
HTML5 FTW
Ironisch dat ze met het pushen van HTML5 als alternatief voor Flash ook Google helpen, terwijl ze daar nu ook wat minder mee door een deur kunnen vanwege Android die de concurrentie aan gaat met de iPhone
Maar uiteindelijk leidt al dat gekibbel hopelijk alleen maar tot betere producten. En Microsoft staat erbij en kijkt ernaar zoals gewoonlijk
Nogmaals.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:16 schreef appelsjap het volgende:
Als ik met timemachine een backup probeer te maken gaat dat super super super sloom.
Je kan het iig proberen.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Misschien dat dit helpt.
TechTool Deluxe
http://www.macupdate.com/info.php/id/19415
Zit ook in het apple care pakket, maar zal zo ook wel werken denk ik.
Wat heeft die dwaas nou weer gezegd dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Niet als je Paul Thurrot moet geloven
Een greep uit de laatste maandquote:Op maandag 1 februari 2010 15:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat heeft die dwaas nou weer gezegd dan?
Dat snapt ie nog nietquote:Op maandag 1 februari 2010 15:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh, gewoon the usual. Ik dacht dat 'ie specifiek iets over HTML5 had gezegd
Nog geen reactie.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef retorbrapi het volgende:
Wat vindt Ballmer eigenlijk van de iPad? Die kerel is pas een visionair
quote:Ballmer, so far, has stayed quiet about the iPad. He certainly likes tablets, having teased a few at the Consumer Electronics Show, but the big question for Microsoft will be whether the tablets it supports will be geared toward entertainment, productivity or both. That'll be an issue for Apple, too, when it begins marketing the iPad.
Microsoft Disses the iPad (Of Course)
Pff in safe mode duurt opstarten nu al 10 min en dat balkje is pas op 1/5equote:
Paul Thurrot is zo biased als het maar kan. Hij wordt altijd kapot gemaakt in de commentsquote:Op maandag 1 februari 2010 15:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een greep uit de laatste maand
- Het gaat slecht met Apple, en niet met de PC markt. http://windowsitpro.com/w(...)and-gartner-say.html
- Oh nee, nu zijn de cijfers wel binnen: Apple verkoopt wel goed, zelfs als Microsoft W7 introduceert op de markt (dat laatste post ie dan maar even niet). http://windowsitpro.com/w(...)arter-for-apple.html
En the usual: Windows Mobile 7 wordt het helemaal en de iPad is slechter dan een rendered mockup van Courier.
Die kerel moet toch gewoon op de loonlijst staan van Microsoft.
Partities werkt niet, mappen wel.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:01 schreef jakkop het volgende:
Vraag! Dit is wat ik heb:
een 1 TB Lacie (die mooie door Neil Poulton)
Rond de 10 computers op het netwerk, Mac en PC
Wat ik wil: de harde schijf aan het netwerk hangen, en door verschillende gebruikers laten gebruiken. Wat ik wil is meerdere partities met verschillende wachtwoorden.
Voorbeeld:
Partitie A-E, allen 200 GB. Partitie A is timemachine voor Mac 1, Partitie B is te gebruiken door alle mac-gebruikers, Partitie C is te gebruiken door 2 van de 4 pc-gebruikers. Etc. Allen dus te gebruiken met verschillende wachtwoorden.
Kandat?
EDIT: Oh, hij heeft alleen een usb 2.0 poort![]()
Zonder computer ertussen niet nee.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:18 schreef jakkop het volgende:
Maar is er niet dus niet een usb-ethernet kabel?
Je hebt nu al een USB versie van de schijf? Want er is ook een Poulton schijf met netwerk functies. Kijk maar in de link van mijn vorige post.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:18 schreef jakkop het volgende:
Ja ik realiseerde me later dus pas dat het alleen usb isMaar is er niet dus niet een usb-ethernet kabel?
Ik heb een Kodak ZX1, die maakt .mov-jes aan met de H.264 en AAC codec (+/-12mbits/sec).quote:Op maandag 1 februari 2010 17:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand een Flip-MinoHD? Ik zit te overwegen om er één te halen. Alleen met zulke dinger zit er meestal brakke software bij. Iemand die weet of het lekker werkt met een Mac?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |