http://www.defensie.nl/ac(...)_willems-orde/actiesquote:Op donderdag 7 april 2011 23:52 schreef TMartina het volgende:
[..]
Is er btw een soort van verslag of docu over waarom hij de MWO heeft ontvangen? Online vind ik namelijk maar sporadisch informatie.
http://onderscheidingenfo(...)it=marco+kroon#p6727quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
http://www.defensie.nl/ac(...)_willems-orde/acties
Snap sws niet dat hij die in zou moeten leveren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:42 schreef _The_General_ het volgende:
Als hij een gevangenisstraf krijgt lager dan één jaar dan mag hij de MWO gewoon behouden!
Omdat bij een ridderorde niet alleen een erkenning van voorbeeldig gedrag hoort, maar ook de eis om dat voorbeeldig gedrag te blijven uitdragen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:04 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Snap sws niet dat hij die in zou moeten leveren.
Suffe eis.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Omdat bij een ridderorde niet alleen een erkenning van voorbeeldig gedrag hoort, maar ook de eis om dat voorbeeldig gedrag te blijven uitdragen.
In het verleden zijn dan eigenlijk (geloof op een moordenaar na) alleen NSBérs uit de orden gezet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:42 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Suffe eis.
Snap het wel, maar zie de hypocrisie ervan net zo goed in.
In een land waar we het verschil niet kennen tussen 'jij' en 'U', sterker nog: waar we de de hoofdletter uit het woord 'U' hebben gehaald (ik blijf hem er consequent wel in zetten trouwens..)?quote:Op maandag 11 april 2011 09:37 schreef Sine_Pari het volgende:
Valt me op dat velen hier het over Marco en/of Kroon hebben alsof ze samen met hem op de schietplaats hebben gelegen. Men zou toch mogen verwachten dat men bij een MWO drager het op zijn minst over Kapitein Kroon zou hebben.
Just my two cents.
Dat is iets waar ik me vaak aan irriteer (toegeven ik doe het zelf ook steeds vaker). Zet eens het nieuws aan of een actualiteitenprogramma. Het is bijvoorbeeld altijd Rutte of Verhagen, nooit Premier Rutte, Minister Verhagen of excellentie enz...quote:Op maandag 11 april 2011 09:37 schreef Sine_Pari het volgende:
Valt me op dat velen hier het over Marco en/of Kroon hebben alsof ze samen met hem op de schietplaats hebben gelegen. Men zou toch mogen verwachten dat men bij een MWO drager het op zijn minst over Kapitein Kroon zou hebben.
Just my two cents.
hier zijn we daar te nuchter voor.quote:Op maandag 11 april 2011 11:12 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik me vaak aan irriteer (toegeven ik doe het zelf ook steeds vaker). Zet eens het nieuws aan of een actualiteitenprogramma. Het is bijvoorbeeld altijd Rutte of Verhagen, nooit Premier Rutte, Minister Verhagen of excellentie enz...
Maar dit is Nederland en hier kan het allemaal maar.
Officieel zou de rechtbank hem moeten aanspreken als De weledelgestrenge heer Kapitein Kroon, Ridder Militaire Willemsorde.quote:Op maandag 11 april 2011 09:37 schreef Sine_Pari het volgende:
Just my two cents.
Is het ook niet...maar als het de wet is dat je het niet mag met zo'n functie zit je gewoon fout toch?quote:Op maandag 11 april 2011 11:48 schreef BrammetjeBraam het volgende:
daarin verschillen we van mening. maar ik ben dan ook van mening dat er niets mis is met (gereguleerd) drugsgebruik.
Genoeg situaties die onder de pet blijven en niet naar buiten komen vanwege de slechte publiciteit.quote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef paintmeester het volgende:
Tja dat kun je vinden maar de regels bij Defensie zijn heel duidelijk. Als we mensen van deze regel gaan uitzonderen dan is het einde zoek.
De echte straf is m.i. de negatieve publiciteit, het beschadigde imago en dat soort dingen. Plus natuurlijk dat een veroordeling voor drugsgebruik/-bezit tot ontslag leidt.quote:
ja dat wel. maar die hele mediahype eromheen daar kan ik echt pissig over worden.quote:Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Is het ook niet...maar als het de wet is dat je het niet mag met zo'n functie zit je gewoon fout toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |