abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78370756
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Theoriecursus (sterk aan te raden, je steekt er echt veel van op!) had ik van ene Walter. M'n instructeur heet geloof ik ( ) Gert-Jan, weet alleen z'n achternaam niet
Ik kon de cursus niet doen ivm werk. Dus eerst maar zelf geprobeerd en in 1 keer geslaagd. Ik heb overmorgen mijn ttt. Heb les van Ingrid.
*poef* nu is het weg
pi_78395266
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:

[..]

Alleen hopen op een examinator zonder ochtendhumeur
Hele vriendelijke examinatrice, geslaagd!
pi_78395521
jeeej gefeliciteerd!!
*poef* nu is het weg
pi_78396807
Proficiat!
pi_78397444
Gefeliciteerd! Morgen weer lessen, meteen even TTT vastleggen.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_78399194
Morgen mijn TTT ben benieuwd!
*poef* nu is het weg
  woensdag 24 februari 2010 @ 17:06:05 #282
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_78399311
Ik hoop dat ik het morgen ook haal! Moet om 5 voor 9 afrijden, dan kan ik daarna hopelijk gelijk door naar het gemeentehuis, rijbewijs aanvragen en dan vrijdag ophalen

Nog aller aller aller laatste tips tegen zenuwachtigheid ?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_78409907
Vandaag in 1x geslaagt, begint nu beetje door te dringen had zelf niet verwacht had nog wat foutjes, gebruikte geen ruitenwisser, remde net te laat bij stoplicht op oranje, waardoor ik voorbij stoplicht stilstond verder scoorde ik wel wat puntjes met goed opletten, bij plotselinge acties van mede weggebruikers om het te compenseren
Verstappen 0 WDC's
pi_78423308
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:06 schreef monsterd. het volgende:
Ik hoop dat ik het morgen ook haal! Moet om 5 voor 9 afrijden, dan kan ik daarna hopelijk gelijk door naar het gemeentehuis, rijbewijs aanvragen en dan vrijdag ophalen

Nog aller aller aller laatste tips tegen zenuwachtigheid ?
Banaan.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_78425865
Morgen mijn theorie examen, is er nog een goede site waar ik online examens kan oefenen (evt voor een laag bedragje)?

Ik kreeg deze site aanbevolen:

http://www2.examencentrum.nl/theorie-examen/auto.php

Heeft iemand daar ervaring mee?
  donderdag 25 februari 2010 @ 10:22:22 #286
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_78426237
Heb het helaas niet gehaald.. Was wel vervelend want ben eigenlijk op het laatste moment gezakt..

Ik moet invoegen op een vrij korte invoegstrook, en er was wel een andere auto maar ik dacht dat ik het zou redden.. Ging die eikel dus alleen maar harder waardoor ik zwaar op de rem moest + ingreep..

Wel verschrikkelijk balen nu iig..
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_78426957
Jammer monsterd! Volgende keer beter!

Ben een beetje laat met me hier te melden, maar heb wel altijd mee gelezen
Ik moest ook vandaag om 8:55 afrijden, en heb het gehaaaald!!
pi_78430924
Vanmorgen mijn ttt gehad. Ging eigenlijk wel lekker. Alleen op een gegeven moment kwam ik uit een uitrit met verhoging en slaat daar mijn auto gewoon 4 keer af. Had hem niet lekker staan daar. Verder de bekende punten: beter kijken in de dode hoeken, meer spelen met de koppeling en beter opletten met in en uitvoegen. Heb wel mijn vrijstelling. Moest parkeren. Kon daar erg makkelijk vooruit insteken, maar deed het achteruit, vind ik makkelijker. Moest een keren op de weg, heb daar via de draai gedaan. Was wel mooi, want op precies die plek oefenen we hem steeds. Ook bij het cbr parkeren, weer voor het achteruit gekozen, kwam niet helemaal lekker uit, maar dat kon ik nog mooi corrigeren.

Toch viel het me mee. Reageerde rustiger als ik gedacht had.
*poef* nu is het weg
pi_78432489
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:10 schreef magnifor het volgende:
Morgen mijn theorie examen, is er nog een goede site waar ik online examens kan oefenen (evt voor een laag bedragje)?

Ik kreeg deze site aanbevolen:

http://www2.examencentrum.nl/theorie-examen/auto.php

Heeft iemand daar ervaring mee?
Leen gewoon die boeken van de bieb

Ik heb er 3 geleend, 1tje van Verjo, 1tje van ANWB en 1tje van Vekabest
Children of the night. What music they make.
pi_78433047
I
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:04 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Leen gewoon die boeken van de bieb

Ik heb er 3 geleend, 1tje van Verjo, 1tje van ANWB en 1tje van Vekabest
Ik heb al een boek (vekabest) geleerd en verder heb ik twee cd-roms gedownload (vekabest 2009 en anwb 2009), naast het leren wil ik oefen examens maken zodat ik mij zelf kan testen.

ik heb al aantal oefen examens gemaakt op de cd-roms en nu zou ik ook wel een online examen willen doen voor de zekerheid.
pi_78439133
http://www.volkswagenrijbewijs.nl/

hier kan je er twee doen.
*poef* nu is het weg
pi_78440601
GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vanavond een verslag(je).
pi_78446749
gefeliciteerd voor de geslaagden !!!
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_78448188
thanks

goed, ik begon om 15.00 uur met mijn examen. vond het wel vrij laat dus ik besloot om in de ochtend maar te werken voor wat ontspanning.
om 14.00uur nog een gelest. ging prima maar wel vaak ingrepen gehad. maar dat ben ik wel gewend, vaak totaal onnodig, heb het nooit echt gesnapt maar goed daar ben ik nu lekker vanaf.

afijn, ik kreeg een nogal norse man.
vrij kortaf, had een Russisch accent, ik voelde me niet echt op mijn gemak.
dat i.t.t. de vrouw die ik met mijn TTT had. Deze legde veel uit en ze kwam heel vriendelijk en vrolijk over .
uitgebreid voor en na gesprek wat ik nu niet had.

éénmaal in de auto kreeg ik mijn eerste hart verzakking.
na het starten keek ik goed om mij heen waarna ik het gevoel had dat we met een redelijk snelheid achteruit reden.
ik raakte nog net niet in paniek. het was echt schrikken. het bleek dat de auto rechts van mij weg reed, waardoor het leek alsof wij achteruit reden.

dus ik begon met rijden en alles leek prima te gaan, vraagt hij waar "die 'P' voor staat.
ik zag nergens deze 'P' dus ik besloot bijna om niks te laten merken en te zeggen dat daar een parkeerhaven is.
gelukkig vroeg ik waar hij een 'P' zag, bleek mijn handrem nog aan te staan. zeer licht, ik had hem wel uitgezet maar niet volledig naar beneden.
de man had een erg accent dus het was erg lastig te verstaan waar ik naar toe moest.

het rijden ging prima, door het centrum van Haarlem. kreeg nog een applausje toen ik goed ingreep toen ik geen voorrang kreeg.
gewoon een rondje, niks bijzonders. het was alleen redelijk druk met voetgangers en fietsers wat ik niet echt gewend was.

eenmaal bij het CBR kreeg ik te horen dat het voldoende was.
rond half 4 weer op weg naar huis

even wat feiten.
begonnen: sepember 2009 (3 weken in november niet gelest)
aantal lessen: 33. waarvan de meeste 1.5 tot 2 uurs lessen waren wat uitkomt op 52 lesuren.
meestal 2x per week gelest.
theorie in december gehaald.
TTT 18 feb. gehaald.
examen 25 feb. gehaald.
kosten: 2400 euro.

voor iedereen die nog aan het lessen is of wilt gaan lessen.
heel veel succes. ik weet dat het soms heel vervelend kan zijn maar het is zeker de moeite waard

[ Bericht 1% gewijzigd door fespo op 25-02-2010 23:05:32 (type foutjes) ]
pi_78450577
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:34 schreef fespo het volgende:
ik weet dat het soms heel vervelend kan zijn maar het is zeker de moeite waard

Ja he!
Die vrijheid die je dan krijgt
Nooit meer iemand nodig om eens weg te rijden.

SUPER!
pi_78459324
gefeliciteerd

ik ben al sinds januari 2009 bezig
Tap tap tap
  donderdag 25 februari 2010 @ 23:06:00 #297
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78459466
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:03 schreef CherryLips het volgende:
gefeliciteerd

ik ben al sinds januari 2009 bezig
Ik heb er bijna twee jaar over gedaan en heb twee keer mijn theorie moeten doen . Daarnaast heb ik 7x examen gedaan. Baas boven baas, jwt.
2000 light years from home
  donderdag 25 februari 2010 @ 23:59:25 #298
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_78462274
Gefeliciteerd geslaagden!

Fijn verslagje ook weer!

Ik mag morgenochtend om half 10 lekker anderhalf uur rijden.. Ik heb nog 5 steeds 5 x anderhalf uur open staan en heb er wel vertrouwen in.. Opzich. Ik heb wel het gevoel dati k kan rijden, rijd erg ontspannen enzo. Ik schiet alleen soms wel in de stress als ik hier dingen hoor/lees die ik nog nooit heb hoeven doen enzo.. Maar komt goed, hoop ik!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_78468410
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik heb er bijna twee jaar over gedaan en heb twee keer mijn theorie moeten doen . Daarnaast heb ik 7x examen gedaan. Baas boven baas, jwt.
Dat geeft mij ook weet hoop
Tap tap tap
pi_78475316
Straks mijn theorie examen, denk niet dat ik ga slagen. Stuk of 15 oefen examens gemaakt en ben er voor 1 geslaagd, ik zak meestal op gevaren herkenning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')