thanks
goed, ik begon om 15.00 uur met mijn examen. vond het wel vrij laat dus ik besloot om in de ochtend maar te werken voor wat ontspanning.

om 14.00uur nog een gelest. ging prima maar wel vaak ingrepen gehad. maar dat ben ik wel gewend, vaak totaal onnodig, heb het nooit echt gesnapt maar goed daar ben ik nu lekker vanaf.
afijn, ik kreeg een nogal norse man.
vrij kortaf, had een Russisch accent, ik voelde me niet echt op mijn gemak.
dat i.t.t. de vrouw die ik met mijn TTT had. Deze legde veel uit en ze kwam heel vriendelijk en vrolijk over

.
uitgebreid voor en na gesprek wat ik nu niet had.
éénmaal in de auto kreeg ik mijn eerste hart verzakking.
na het starten keek ik goed om mij heen waarna ik het gevoel had dat we met een redelijk snelheid achteruit reden.
ik raakte nog net niet in paniek. het was echt schrikken. het bleek dat de auto rechts van mij weg reed, waardoor het leek alsof wij achteruit reden.

dus ik begon met rijden en alles leek prima te gaan, vraagt hij waar "die 'P' voor staat.
ik zag nergens deze 'P' dus ik besloot bijna om niks te laten merken en te zeggen dat daar een parkeerhaven is.
gelukkig vroeg ik waar hij een 'P' zag, bleek mijn handrem nog aan te staan. zeer licht, ik had hem wel uitgezet maar niet volledig naar beneden.
de man had een erg accent dus het was erg lastig te verstaan waar ik naar toe moest.
het rijden ging prima, door het centrum van Haarlem. kreeg nog een applausje toen ik goed ingreep toen ik geen voorrang kreeg.
gewoon een rondje, niks bijzonders. het was alleen redelijk druk met voetgangers en fietsers wat ik niet echt gewend was.
eenmaal bij het CBR kreeg ik te horen dat het voldoende was.
rond half 4 weer op weg naar huis
even wat feiten.
begonnen: sepember 2009 (3 weken in november niet gelest)
aantal lessen: 33. waarvan de meeste 1.5 tot 2 uurs lessen waren wat uitkomt op 52 lesuren.
meestal 2x per week gelest.
theorie in december gehaald.
TTT 18 feb. gehaald.
examen 25 feb. gehaald.
kosten: 2400 euro.
voor iedereen die nog aan het lessen is of wilt gaan lessen.
heel veel succes. ik weet dat het soms heel vervelend kan zijn maar het is zeker de moeite waard
[ Bericht 1% gewijzigd door fespo op 25-02-2010 23:05:32 (type foutjes) ]