Ik ook niet eerlijk gezegd, maar hoe voelt dat zo'n gerateld schijf? Geen trillingen of gekke dingen zoals ruis of weet ik veel watquote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef Yoan het volgende:
Die review kan even duren want ik rem niet zoveel
Deed ik ook niet (nieuwe stijl rijden) totdat ze bij de garage vertelden dat het bijna vastgeroest zat........quote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef Yoan het volgende:
Die review kan even duren want ik rem niet zoveel
Leveren de advertenties op je pagina nog wat op?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:37 schreef Yoan het volgende:
Nee, denk het niet. Ten eerste omdat ik dat niet exact weet, en ten tweede is het al duidelijk dat de kosten veel hoger zijn dan de brandstofbesparing.
Maar ik snap dat je er benieuwd naar bent
Als het gratis is wil ik ook wel wat plaatsenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:48 schreef Yoan het volgende:
Er komen mooie strakke meegespoten bumpers op
De advertenties leveren geen cent op, ik ga daar toch eens wat anders voor verzinnen!
Omdat zij alleen snelweg rijden? En omdat het omdat jij het zegt ook moeilijk te geloven is :pquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat ik niet snap he..
Ik heb vrienden met Golf 4 & 5 TDI.
De ene met Golf 5 TDI (PD) Sportline met 115PK die haalt met alle gemak 5 op 100 op snelweg, zonder enkele aanpassing aan het motor.
De andere met de Golf 4 heeft 101PK ook compleet origineel en die heeft gister nog 4,5 op 100 gereden op het snelweg.
Hoe kan het dan met na alles te vervangen te hebben, uitlaat, spiegels, inlaat, velgjes etc.. dat je dan maar een paar km'tjes meer maakt dan deze 2 auto's?
Sta me toe het met u eens te zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:54 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Omdat zij alleen snelweg rijden? En omdat het omdat jij het zegt ook moeilijk te geloven is :p
Dat joch schakelt al op voordat de auto echt rolt, hij rijd echt als ene ouwelul.. Ik geloof hem wel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:54 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Omdat zij alleen snelweg rijden? En omdat het omdat jij het zegt ook moeilijk te geloven is :p
Plus nog het restje in je tank, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:38 schreef Turquaz52 het volgende:
En zo moeilijk KAN het niet zijn. Ik maakte met 5 euro tank diesel 100/110km
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:57 schreef Catch22- het volgende:
Nee misschien omdat je de steven seagal van de A2 bent.
GEK JONGE
Tank helemaal leeg gereden?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:38 schreef Turquaz52 het volgende:
En zo moeilijk KAN het niet zijn. Ik maakte met 5 euro tank diesel 100/110km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |