quote:
Dan heb je geen goede spinning-les meegemaakt. Een beetje spinning-les is een heel stuk meer "entertaining" dan hardlopen.quote:
Als je echt "entertaining" wil, dan kan ik je een les bodypump aanraden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan heb je geen goede spinning-les meegemaakt. Een beetje spinning-les is een heel stuk meer "entertaining" dan hardlopen.
Nah.... in combinatie met hardlopen (duurlopen) is gewichtheffen niet echt een goede combinatie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:14 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Als je echt "entertaining" wil, dan kan ik je een les bodypump aanraden.
Body Attackquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:24 schreef dyna18 het volgende:
Nah.... in combinatie met hardlopen (duurlopen) is gewichtheffen niet echt een goede combinatie.
Voor de ene heb je lange spieren nodig en voor de andere juist korte.
Zelf hou ik het bij Tae-bo / bodypump.
Oops.. ik bedoel natuurlijk bodycombat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 08:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
Body AttackHupsen, springen, rennen
Je hebt meer aan sterke rompspieren, dus ' de plank' oefening etc.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:31 schreef bananablues het volgende:
Ik ben het niet mee eens dat duursporters geen krachttraining moeten doen. Waarom zou je je benen niet sterker mogen maken?
gespierd zijn heeft als hardloper in ieder geval geen voordeel. en je hebt echt wel last van extra gewicht hoor, daarom lopen dunne mensen ook makkelijker dan dikkequote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:40 schreef beertenderrr het volgende:
Ja in principe is het niet handig, maar ik denk dat het in Nederland niet per se een nadeel hoeft te zijn. Je hebt pas echt last van al het extra gewicht als je echt berg op moet. Op lange, vlakke, rechte stukken denk ik dat extra sterke benen nog niet meteen een nadeel vormen.
Krachttraining is niet gelijk aan spiermassa kweken... Je kunt ook krachttraining doen om sterker te worden.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je hebt meer aan sterke rompspieren, dus ' de plank' oefening etc.
'Echte' hardlopers hebben hele dunne pezige beentjes. Door duursporten kweek je een ander type spierweefsel dan door krachttraining.
Met krachtrtrainen/bodybuilding ben je vooral bezig met spiermassa kweken, het gaat dan om het uiterlijk (en stoer doen.....) . Als die kilo's extra spieren moet je met je mee dragen
Meeste westerse mensen hebben volgens mij meer last van hun teveel aan vet dan teveel aan spierquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
gespierd zijn heeft als hardloper in ieder geval geen voordeel. en je hebt echt wel last van extra gewicht hoor, daarom lopen dunne mensen ook makkelijker dan dikke
Ik wilde vandaag graag lopen, maar toch maar niet gedaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:24 schreef ShadyLane het volgende:
Hardlopend Nederland heeft de lente in de bol. Zelfs als het keihard regent & waait zie ik nog hardlopers vanuit m'n raam, veel meer dan een paar weken geleden.
heb vanavond in korte broek gelopen, het was gewoon warmquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:24 schreef ShadyLane het volgende:
Hardlopend Nederland heeft de lente in de bol. Zelfs als het keihard regent & waait zie ik nog hardlopers vanuit m'n raam, veel meer dan een paar weken geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |