quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:17 schreef bananablues het volgende:[..]
@ intervaltraining: het snelst zal het zeker zijn ja!
Voorbereidingen voor triatlon gaan wel oke que fietsen en hardlopen

. Ik heb vorige zomer een tweedehands Cube Attempt (oud model). Ziet er wel stoer uit iig

. Welke heb jij dan?
Ik denk dat je (gezien je zwemresultaten) makkelijk dit jaar al 1 kan doen! De ironman hawaii is wel erg inspirerend ja, maar ik denk dat ik meer van de korte afstanden ben ^^. Ik doe ongeveer 10 minuten over 20 baantjes op dit moment, maar waarschijnlijk langzamer. Ik probeer 2x er week te zwemmen, maar door ziekte/bruiloft/werk lukt het nu al weken niet... heb al 3 weken niet gezwommen

.
Fietsen gaat op zich wel aangezie ik 3x per week naar m'n werk fietse (als het weer het toelaat). Dan zit ik al gauw aan de 140km per week... maar dat lukt de laatste paar weken dus ook niet echt. Ik zal straks als ik hersteld ben weer hard aan de bak moeten

.
Ik weet niet hoe het weer in Nederland nu is, maar met sneeuw e.d. is het inderdaad irritant. Alhoewel ik liever hardloop dan fiets met sneeuw .
De fiets:
[
afbeelding ]
Update: ik ga 16 mei de Triatlon van Ter Aar doen. Dat is in een buitenzwembad.. ik heb dan ook geen swimsuit nog.. vind die dingen akelig duur en wil eerst eens even kijken.
Fiets ziet er goed uit

Ik zelf heb eigenlijk nog geen racefiets, ja eentje van 10 euro, een Raleigh Pulsar, die ik gebruik voor de indoortraining, maar dat is geen optie als ik mee wil doen aan een wedstrijd.
![]()
Ziet er hetzelfde uit, behalve dat die van mij geen bel en achter spatbord heeft. Als ik aan een koers of triatlon mee wil doen, is een van de vereisten wel dat ik geen schakelsysteem heb tussen de benen, dat vind ik zo irritant

. Echt, wie dat heeft bedacht...
Ik wil misschien deze zomer een leuke 2e hands kopen, even afwachten of de financiën het toelaten. Ja die wetsuits zijn best duur. Bij deze wedstrijd heb je het blijkbaar niet nodig, aangezien het zwembad verwarmd water heeft las ik. Op open water is het wel een must volgens mij. Met een 1/8e triatlon moeten die 20 baantjes sowieso wel lukken

Met 10 minuten voor 20 baantjes gaan we ongeveer even hard zo te zien, heb jij een speciaal trainingsprogramma? Ik doe altijd maar wat, en echt heel veel beter wordt ik daar niet van

dus mocht je nog tips hebben, gerne bitte

Hoeveel uur train je in de week trouwens (in het geval van een week waarbij je geen andere verplichtingen of problemen hebt

)? Je hebt in ieder geval nog wel eventjes tot mei, dus niets aan de hand. Ook al brick sessions gedaan, oftewel hardlopen na het fietsen? Ik heb dit vorige zomer een aantal keer gedaan, dat was toch een flinke tegenvaller hoe zwaar dat was. Maar ja, alles is te trainen natuurlijk.
En ja, de ironman in Hawaii is natuurlijk het mooiste wat er is, aangezien het het wk betreft. Een andere volledige ironman lijkt me ook erg leuk! Kan je toch zeggen dat je de zwaarste sportdiscipline ter wereld hebt volbracht

.
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me