Wrom?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:00 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik heb alweer spijt dat ik gepost heb geloof ik.
Waar basseer je dat op?quote:
Omdat ik aan deze discussie niks toe te voegen heb, maar me wel elke keer zit te irriteren als het topic omhoog schietquote:
Hoezo, ik gaf in een eerdere post toch ook normaal antwoord? In het vorige topic had ik al een lijstje gepost, en daar komt nog zeuren bij.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:00 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik heb alweer spijt dat ik gepost heb geloof ik.
En waarop is men dan afgunstig?quote:
Ik realiseer me alleen maar dat ik blijkbaar vrij naief ben...quote:Op zondag 31 januari 2010 17:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Omdat ik aan deze discussie niks toe te voegen heb, maar me wel elke keer zit te irriteren als het topic omhoog schiet.
Da's maar net wat je definitie van succes is.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef Tinkepink het volgende:
Vermoedelijk op het succes van sommige mensen.
Nou, daar is dat netwerk dan weer voor, dat zorgt dat je niet uitgeloot wordtquote:Op zondag 31 januari 2010 15:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan moet je wel in een gebied gaan wonen waar je nog niet hoeft te loten voor een goede school leerde ik uit de krant. Mén, daar sta je dan met al je goede voornemens, mag je je kind maar op één middelbare school inschrijven en wordt ie vervolgens uitgeloot.Moet je dus naar de niet zo goed aangeschreven buurtscholengemeenschap waar ze te weinig aanmeldingen hebben.
Ook als de ouders er zelf bij zijn?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:58 schreef Leandra het volgende:
Ik heb een kind van een ander altijd gewoon verteld dat gedrag X bij mij niet toegestaan is, en over het algemeen is dat voor kinderen geen probleem, ze hebben dat zo door.
Het mag dan vervelend zijn voor het op-visite-kind, maar ik vond het nog veel vervelender als mijn kind lijdzaam moest toezien dat het op-visite-kind in ons huis iets mag wat hij absoluut niet mag.
Ja hoor... ik doe daar niet zo moeilijk over.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ook als de ouders er zelf bij zijn?
Hehe, ik zeg ook niet dat ze absoluut niet aan het eten mogen voelen, babies doen dat sowieso natuurlijk. Maar zodra ze wat ouder zijn kun je ze toch wel de goede kant op sturen lijkt me en met mes en vork laten eten. Een kindje (3,5) in onze omgeving doet dat dus niet; die zwaait met z'n mes, eet met z'n vingers, kauwt ergens op en spuugt het dan weer op z'n bord, prakt dit vervolgend door wat ander eten op z'n bord en eet daar weer van...quote:Op zondag 31 januari 2010 17:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, niet van de tafel graaien, maar vragen of je iets mag, da's ook regel hier. Wat nog veel moeilijker is? Kinderen die op bezoek komen en het wel mogen van hun ouders. Oh echt, ik zit me op te vreten dan. Want daar durf ik dan niet iets van te zeggen.Hoe doen anderen dat eigenlijk? omgaan met kinderen die de huisregels overtreden?
En over dat netjes eten zonder smeren? veel succes.![]()
Ik vind dat het bij de ontwikkeling hoort, lekker voelen aan je eten, dat is ook maar een korte periode dat ze dat willen. Kinderen weten natuurlijk van niks, en moeten alles nog ontdekken.
Maar goed, dat is mijn kijk erop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |