Oh god, krijgen we dat weerquote:
Juistquote:
Ik kan niet denken volgens jou, dus ik weet nietsquote:Op zondag 31 januari 2010 14:00 schreef Chinless het volgende:
Ohneeik heb gefaald met de TT.
Iemand een idee? voor andere titel, dan schiet ik gelijk een TR in voor een TT change
Idem. Je zoekt het maar uit.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan niet denken volgens jou, dus ik weet niets
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan niet denken volgens jou, dus ik weet niets
quote:
Nee, daar ga ik niet aan beginnenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:50 schreef teknomist het volgende:
Je kunt ook gewoon carnaval gaan vieren. Net als ik.
Jaquote:Op zondag 31 januari 2010 15:38 schreef TjetMaster het volgende:
West-Brabant #4 Waar carnaval gevierd gaat worden
Moet het niet nummer 5 zijn?
Dat is het toch ookquote:Op zondag 31 januari 2010 15:38 schreef TjetMaster het volgende:
West-Brabant #4 Waar carnaval gevierd gaat worden
Moet het niet nummer 5 zijn?
Staat niets bijzonders in hoorquote:
Blegh... Dat gaat hem niet worden morgen...quote:Op zondag 31 januari 2010 23:33 schreef Chinless het volgende:
Zo ook weer thuis, heel de a58 niets gestrooid natuurlijk en in hier in BoZ / halsteren kei hard sneeuwen.
Ik moest gewoon 10 rijden
Het gaat hem vandaag niet woen inderdaad. Er staat meer dan 400km file.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Blegh... Dat gaat hem niet worden morgen...
Ik kan deze week nog thuis werken gelukkig, alleen vrijdag buiten de files om naar Arnhem.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:33 schreef Chinless het volgende:
Zo ook weer thuis, heel de a58 niets gestrooid natuurlijk en in hier in BoZ / halsteren kei hard sneeuwen.
Ik moest gewoon 10 rijden
Haha. Ik heb het ook overleefd. Alleen op de UvT was het echt trickyquote:Op maandag 1 februari 2010 08:21 schreef Chinless het volgende:
[..]
Het gaat hem vandaag niet woen inderdaad. Er staat meer dan 400km file.
Ik ben vanmorgen dan vroeg vertrokken, weinig file gehad, maar bij breda (A58/A16) gleed ik wel bijne tegen de vangrail. Nu komt het wel doordat ik links reed over een besneeuwde weg met 100
.
al met al heb ik dit weer overleefd.
gelukkig anders moest ik je van de vangrail plukkenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik heb het ook overleefd. Alleen op de UvT was het echt tricky
Whehequote:Op maandag 1 februari 2010 16:19 schreef Chinless het volgende:
[..]
gelukkig anders moest ik je van de vangrail plukken
Ik wil wel helpen om de voorkant een ander kleurtje/patroon te geven.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:24 schreef Chinless het volgende:
Ik heb mijn oog laten vallen op dit huis:
http://huislijn.nl/koopwo(...)0d342/overzicht.html
Er moet alleen zoveel gebeuren. Is er ook een FOK! Klus-ploeg
TOF!!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen om de voorkant een ander kleurtje/patroon te geven.
Mwa jawel. Op mijn inkomen kan ik ong 175 lenen, nja dat met K.K. is het inderdaad ver op.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:40 schreef automatic_ het volgende:
En heb je dan wel geld voor de verbouwing?
+ niet alles hoeft meteen toch?
Gelukkig leef jij toch nogquote:Op maandag 1 februari 2010 23:44 schreef Gutz het volgende:
Pffrt, net uit de bocht gevlogen met m'n auto op de B-dijken in Roosendaal.
Tegen de stoeprand, op de stoep en uiteindelijk half op de weg geëindigd.
Schade in ieder geval:
Nieuwe band
Nieuwe velg
Nieuwe wieldoppen![]()
Nu maar hopen dat er voor de rest niks naar de klote is, anders wordt het weinig carnaval ben ik bang.
Oeh, dat is balen!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:44 schreef Gutz het volgende:
Pffrt, net uit de bocht gevlogen met m'n auto op de B-dijken in Roosendaal.
Tegen de stoeprand, op de stoep en uiteindelijk half op de weg geëindigd.
Schade in ieder geval:
Nieuwe band
Nieuwe velg
Nieuwe wieldoppen![]()
Nu maar hopen dat er voor de rest niks naar de klote is, anders wordt het weinig carnaval ben ik bang.
Ooo kijk, dan komt het wel goed!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:45 schreef Chinless het volgende:
[..]
Mwa jawel. Op mijn inkomen kan ik ong 175 lenen, nja dat met K.K. is het inderdaad ver op.
Nu is het zo dat ik nog stukje bouwdepot erop kan nemen en een lieve broerdie nog een leuke zak $$ heeft.
Anders wil ik mijn leaseauto wel even tegen je wielen vlammen hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 23:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, dat is balen!
En ja, gelukkig heb je niets, maar het is toch zonde!
Hoe is je verzekering?
Jep, bijna 600 euro aan huur excl g/w/l mja ik woon dan ook op een uber locatie waar een menig tokkie jaloers op is.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo kijk, dan komt het wel goed!
Op dit moment huur je of niet?
Ehhh why?!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:52 schreef Chinless het volgende:
[..]
Anders wil ik mijn leaseauto wel even tegen je wielen vlammen hoor.
Oké dan, maar iets van jezelf is natuurlijk wel tof!quote:Jep, bijna 600 euro aan huur excl g/w/l mja ik woon dan ook op een uber locatie waar een menig tokkie jaloers op is.
Dan betaald mijn verzekering zijn schade? en die van mij?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehhh why?!
[..]
Oké dan, maar iets van jezelf is natuurlijk wel tof!
Ja oke, maar ik snapte niet dat je daarom mij ging quotenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:00 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dan betaald mijn verzekering zijn schade? en die van mij?
Jij bent gewoon leukquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik snapte niet dat je daarom mij ging quoten
quote:
Wat vreemd! Ik vrees dat iedereen mij wel kent in Heerlequote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:23 schreef Chinless het volgende:
[..]
. Ik wilde een valentijnskaartje sturen naar het leukste meisje van heerle, maar ik kreeg hem terug. Hij wist jou adres niet te vinden. Stom he
Ik vind het zo vreemd dat er totaal geen gegevens worden vrijgegeven over die witte personenauto.quote:Bureau Brabant besteedt aandacht aan vergrijp 13-jarig meisje
HUIJBERGEN - Bureau Brabant besteedt volgende week aandacht aan de verkrachting van een 13-jarig meisje en vraagt daarbij de kijker om tips. De eerste uitzending van Bureau Brabant is op maandag 1 februari 2010 om 18.00 uur op Omroep Brabant. Daarna wordt het programma ieder uur herhaald en de laatste uitzending is op dinsdag 2 februari 2010 om 17.00 uur.
Op 16 december 2009 wordt een jong meisje het slachtoffer van een ernstig zedenmisdrijf.
Zij fietst die dag in de vroege ochtend, op weg naar school, over het fietspad naast de Moerkantsebaan in de richting van Bergen op Zoom. Op een gegeven moment ziet zij ter hoogte van een doodlopend bospaadje, een man het fietspad opkomen. De man pakt haar bij haar fiets vast en trekt meteen het meisje van haar fiets af. Hij geeft haar enkele flinke klappen in haar gezicht. Het meisje is doodsbang en de dader duwt haar in de kofferbak van zijn auto en rijdt met haar weg. Onderweg bindt de man haar nog vast en plakt hij haar ogen af.
Op een gegeven moment stopt de auto en sleept hij haar eruit. Hij verkracht haar, waarna hij haar uiteindelijk helemaal ontredderd uit de auto gooit.
Is dat zo? dan ga ik eens even bij die vrienden navragenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat vreemd! Ik vrees dat iedereen mij wel kent in Heerle
Onee, doe maar niet danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:52 schreef Chinless het volgende:
Is dat zo? dan ga ik eens even bij die vrienden navragen
Ik heb overal vriendenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Onee, doe maar niet dan
& ik wist niet dat jij vrienden in Heerle had?
Personenauto. Kan een station zijn maar het gaat hier niet om een een busje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:52 schreef Chinless het volgende:
Dat zelfde witte busje is later ook in veldhoven 2x geconstateerd bij die aanranding, waarna 1x nog het busje in wintelre stond.
Het word wss niet vrijgegeven ivm privacy technische redenen of omdat het niet bekend is?
[..]
Is dat zo? dan ga ik eens even bij die vrienden navragen
Ik was van onder de indruk dat het om dezelfde wagen zou gaan, maar da heb ik niets gezegd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Personenauto. Kan een station zijn maar het gaat hier niet om een een busje.
Ja, die ken ik wel. Rik kent mij wel denk ik...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:10 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik heb overal vrienden![]()
Sjaak / Rik Rens... ken die die? |Ze zaten vroeger in de aardbeien? das soort van familie van mn vader geweest.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel. Rik kent mij wel denk ik...
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:27 schreef Stali het volgende:
Heeft iemand van jullie dit gezien?
[..]
Ik vind het zo vreemd dat er totaal geen gegevens worden vrijgegeven over die witte personenauto.
Waarom geven ze dit niet gewoon vrij?
lijkt veel op een 207.quote:
Ook weer onder je steen vandaan jongen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:37 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
* chewbacca_maatschappij is weer terug
quote:
Bedoel je daar iets mee meneer?quote:
Nee mevrouw.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bedoel je daar iets mee meneer?
Nou ik zei het tochquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:20 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem al gevonden!
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:37 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
* chewbacca_maatschappij is weer terug
Ons ook niet eensquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
JaEn ik heb niks gemist zo te zien
![]()
Jahoor jullie welquote:
Echt, wat een patjepeeër ook.quote:"Een schandelijk stuk!" Met die uitroep scheurde de Bergse wethouder Ton Linssen gisteravond een rapport kapot dat zijn eigen ambtenaren hadden opgesteld.
Dat gebeurde na kritische VVD-vragen. Linssen vond het rapport over winkelbezoek achterhaald. "Cijfers uit 2008, terwijl het in 2009 veel beter ging. En dan ook nog gemeten tijdens vreselijk slecht weer!" De woeste wethouder vond niet dat hij eerder met kritiek op het 'eigen'onderzoek had moeten komen.
Druk bezig met het vertalen van een rapport. Verder alles in orde.quote:
Hier gaat het ook wel goedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Druk bezig met het vertalen van een rapport. Verder alles in orde.
Met u?
En wat een klote weer buiten.
Jullie hebben het teminste lekker warm. Ik zit op paar min van mijn huis vandaan, maar het is ijskoud hier. BRR.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier gaat het ook wel goedZo weer even aan de studie. Ik was gisteren zo goed bezig, dus dat moet ik even volhouden
Ja, blegh![]()
Oeh, dat is irritant! Kan je niet even thuis een dikke trui gaan pakken ofzo?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:23 schreef Chinless het volgende:
[..]
Jullie hebben het teminste lekker warm. Ik zit op paar min van mijn huis vandaan, maar het is ijskoud hier. BRR.
(verwarming stuk)
Ik zit al 3 laags verpakt en heb het nog koud, dus dat is geen optie. Kan jij me niet warm houdenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, dat is irritant! Kan je niet even thuis een dikke trui gaan pakken ofzo?
Nee, daar kan ik niet aan beginnenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:26 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik zit al 3 laags verpakt en heb het nog koud, dus dat is geen optie. Kan jij me niet warm houden![]()
Volgens mij is de dader geen Brabo, hij zei * doei * toen hij even tussen de rit door bij een kennis op bezoek ging.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:22 schreef teknomist het volgende:
Dat witte busje is echt een hoax.
He er is dus wel meer info?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij is de dader geen Brabo, hij zei * doei * toen hij even tussen de rit door bij een kennis op bezoek ging.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:42 schreef Chinless het volgende:
Ik heb de TV hier ook aangesloten. Ik kijk om 14u dus even mee
Er is zelfs al een signalement.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij is de dader geen Brabo, hij zei * doei * toen hij even tussen de rit door bij een kennis op bezoek ging.
en dat is nog 20% van nederlandquote:
Niet te opzichtig flirten hier eejquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:26 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik zit al 3 laags verpakt en heb het nog koud, dus dat is geen optie. Kan jij me niet warm houden![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Niet te opzichtig flirten hier eej![]()
Ojee! Pas maar op!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:31 schreef teknomist het volgende:
Er staat opeens een witte 207 voor de deur!
Dat kan ook een dwaalspoor zijn, vergis je niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor gyle PM / MAIL contact auto_ en ik hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Niet te opzichtig flirten hier eej![]()
Halloquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:48 schreef Chinless het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor gyle PM / MAIL contact auto_ en ik hebben.
Zij is nu echt zn vrouw van luisteren & doen en verder niet vragen of zeiken. Heerlijk
Zeg jij er eens iets vanquote:
Hehequote:
Ohquote:
Waarom ben jij niet neutraal dan?quote:
En een 3de partij! Dus ik vind wel dat je een mediator bentquote:
Succesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:07 schreef teknomist het volgende:
Nee hoor, want ik ben omkoopbaar.
Ik ga nu wel eerst de hond uitlaten, en dat is niet leuk met dit weer.
Ojeetje! Waar was je aan het fietsen dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:34 schreef Ireyon het volgende:
Oh zo hard was het ook weer nietMaar d'r fietsten ook van die scholierenmeisjes langs en nu is heel m'n imago als stoere jongen verloren natuurlijk
Hier, gaat 't fietspad onder de autoweg door en al de jeugd richting het centrum (Norbertuscollege) fietst daar langs.. Zij waren ook zo verstandig om af te stappen en met de fiets in de hand naar boven te lopen, ik ben altijd te optimistisch in zulke situatiesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojeetje! Waar was je aan het fietsen dan?
Oja, dat ken ik welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hier, gaat 't fietspad onder de autoweg door en al de jeugd richting het centrum (Norbertuscollege) fietst daar langs.. Zij waren ook zo verstandig om af te stappen en met de fiets in de hand naar boven te lopen, ik ben altijd te optimistisch in zulke situaties
2 weken geleden ben ik daar 's avonds nog door de politie tegengehouden, stond aan elke kant 1 agent om elke fietser af te laten stappen vanwege de gladheid.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hier, gaat 't fietspad onder de autoweg door en al de jeugd richting het centrum (Norbertuscollege) fietst daar langs.. Zij waren ook zo verstandig om af te stappen en met de fiets in de hand naar boven te lopen, ik ben altijd te optimistisch in zulke situaties
Ik ook, Eerst maar 'ns een nieuwe band voor deze nadat ik gister aan 't spookglijden was.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga volgend jaar winterbanden halen voor de auto
Hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:29 schreef Gutz het volgende:
[..]
2 weken geleden ben ik daar 's avonds nog door de politie tegengehouden, stond aan elke kant 1 agent om elke fietser af te laten stappen vanwege de gladheid.
Weet je al wat je schade qua ¤¤¤ is?quote:Ik ook, Eerst maar 'ns een nieuwe band voor deze nadat ik gister aan 't spookglijden was.
Valt mee, heb een velg op de sloop op de kop kunnen tikken a 30 euro, nieuwe band a 70 euro en een paar wieldoppen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
[..]
Weet je al wat je schade qua ¤¤¤ is?
Ooooooo!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:44 schreef Gutz het volgende:
[..]
Valt mee, heb een velg op de sloop op de kop kunnen tikken a 30 euro, nieuwe band a 70 euro en een paar wieldoppen.
Kwam er alleen achter dat m'n reservewiel ook zo leek als een zeef was, dus die moest er ook nog bij.
Schadekosten dus een kleine 120 euro.
Ohh dus je kan nog hendig bier zuipen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:44 schreef Gutz het volgende:
[..]
Valt mee, heb een velg op de sloop op de kop kunnen tikken a 30 euro, nieuwe band a 70 euro en een paar wieldoppen.
Kwam er alleen achter dat m'n reservewiel ook zo leek als een zeef was, dus die moest er ook nog bij.
Schadekosten dus een kleine 120 euro.
Jup, want ik dacht dat het allemaal wel zou meevallenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:49 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ohh dus je kan nog hendig bier zuipen.
auto_, jij hebt dus heel die winter met zomerbandjes gereden?
oei oei, had je volgens mij beter gelijk goede banden er onder kunnen leggen. Stukje veiliger en even duur als nu.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup, want ik dacht dat het allemaal wel zou meevallen
Dus er kunnen binnenkort nieuwe banden op bij mij
Weet ik, maar achteraf is altijd makkelijker pratenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:54 schreef Chinless het volgende:
[..]
oei oei, had je volgens mij beter gelijk goede banden er onder kunnen leggen. Stukje veiliger en even duur als nu.
Ik zou je bijna doorverwijzen naar 1 vd laatste posts in het vorige topic, maar ik wil geen ruzie met jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar achteraf is altijd makkelijker praten
Hoelang gaan de eerste set banden ongeveer mee? Ik heb weleens gehoord ongeveer 40.000 ofzo?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:01 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik zou je bijna doorverwijzen naar 1 vd laatste posts in het vorige topic, maar ik wil geen ruzie met je
Gemiddelde bandenleeftijd (Gemiddeld rijgedrag) is idd tussen de 35.000 en 45.000kmquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoelang gaan de eerste set banden ongeveer mee? Ik heb weleens gehoord ongeveer 40.000 ofzo?
Ik dus ook, maar ga dus duidelijk wel winterbanden inslaan..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:49 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ohh dus je kan nog hendig bier zuipen.
auto_, jij hebt dus heel die winter met zomerbandjes gereden?
Kijk, ik zit nu aan de 38000, dus ik had sowieso nieuwe gemoetenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:11 schreef Gutz het volgende:
[..]
Gemiddelde bandenleeftijd (Gemiddeld rijgedrag) is idd tussen de 35.000 en 45.000km
Juist, dat dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoelang gaan de eerste set banden ongeveer mee? Ik heb weleens gehoord ongeveer 40.000 ofzo?
Je hebt toch een leaseauto? dat is wel vreemd dan! aangezien de leasemaatschappijen bij ons wel standaard winterbanden erbij leveren. Ik bedoel het kost amper 20 euro per maand extra.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:41 schreef teknomist het volgende:
Ik heb ook zomerbanden, want ik krijg winterbanden van mijn werk niet standaard vergoed.
Nja, gewoon voorzichtig rijden en er is niks aan de hand.
Dat ligt helemaal aan je rechtervoet, de één doet maar 20.000 km met een set banden, mijn opa doet er 60.000km mee. Ook scheelt het wat voor banden je hebt, Michelin is bijvoorbeeld wat harder, gaat dus iets langer mee dan bijvoorbeeld Pirelli, die zijn wat zachter.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht:quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:31 schreef Chinless het volgende:
Je hebt toch een leaseauto? dat is wel vreemd dan! aangezien de leasemaatschappijen bij ons wel standaard winterbanden erbij leveren. Ik bedoel het kost amper 20 euro per maand extra.
We kunnen ze wel huren. Dat is ronde de 100 euro voor 10 dagen.quote:******* heeft in het leasecontract geen winterbanden opgenomen. Wil je winterbanden leasen bij een nieuwe auto dan kan dit door middel van een verhoging van de eigen bijdrage met ongeveer ¤ 8,- per periode. Wil je winterbanden leasen bij een auto van één jaar of jonger dan kun je de kosten van ongeveer ¤ 420,- in één keer verrekenen met je eigen bijdrage. We houden als richtlijn aan dat je geen winterbanden kunt leasen bij een auto ouder dan één jaar, vanwege de hoge kosten ten opzichte van de nog resterende looptijd van het leasecontract .
Belachelijk.... Ja ik weet niet precies wat het kost. Op de bestelling bij mij staat 0,00 euro. Al weet ik bijna zeker dat we iets van 10 euro per maand er voor betalen. Vanaf 01-01-2010 is het zelfs standaard in het pakket, we kunnen niet meer zonder winterbanden bestellen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:58 schreef teknomist het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Ik heb het even opgezocht:
[..]
We kunnen ze wel huren. Dat is ronde de 100 euro voor 10 dagen.
Als ik nu winterbanden zou kopen en over twee maanden nieuwe zomerbanden (omdat ik toch aan die km's zit), dan was ik wel duurder uitgeweestquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:31 schreef Chinless het volgende:
[..]
Juist, dat dus.
Extra winterbanden kopen is niet veel duurder, je betaald alleen voor die velgen of voor het eraf halen en erop leggen (op de bestaande velg). Je slijt namelijk de banden toch alleen met rijden en je rijd natuurlijk niet op beide banden tegelijk (hoop ik).
Volgens mij was er weinig aan de hand.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:21 schreef teknomist het volgende:
Wel lekker dicht bij het ziekenhuis dan.
Moet er morgen zijn, ben benieuwd of ik de markttunnel wel op komquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:20 schreef automatic_ het volgende:
En er was weer iemand uit de bocht gevlogen in R'daal bij het ziekenhuis...
Hehequote:Op woensdag 3 februari 2010 22:25 schreef Gutz het volgende:
[..]
Moet er morgen zijn, ben benieuwd of ik de markttunnel wel op kom
Hè zonde!quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:36 schreef Chinless het volgende:
Pff nu is da huis opeens verkocht.
Gelukkig in ehv 2 andere appartementen op het oog.
Jep, vanavond of morgen even langsrijden of het wel interessante wijk is. (Het is namelijk woensel)quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hè zonde!
Oeh, EHV is wel een andere kant op, haha.
klopt, daarom ga ik er ook alleen wonen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:10 schreef teknomist het volgende:
Eindhoven, daar wil je toch niet dood gevonden worden?
Liever dood in Eindhoven dan in Amsterdam.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:10 schreef teknomist het volgende:
Eindhoven, daar wil je toch niet dood gevonden worden?
Ik heb lang getwijfeld of ik terug naar Rotterdam zou gaan, maar ik vind die stad steeds meer bergafwaarts gaan, dus ik blijf nu definitief in Bergen op Zoom denk ik.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:52 schreef Chinless het volgende:
[..]
klopt, daarom ga ik er ook alleen wonen.
Weet je wat het is, ik ben wel geboren en getogen in BoZ enzo, maar ik doe hier niets verder t.o.v. wat ergens anders niet kan. Mijn familie zie ik nooit (zus, oom) dus daar hoef het niet voor en vrienden zitten in heel brabant dus dat is altijd kut.
Enige waarvoor ik zou blijven is de carnavalen omdat ik BoZ veel toffer vind, maar goed voor werk is eindhoven interessanter.
Alles beter dan Den Helder.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Liever dood in Eindhoven dan in Amsterdam.
Ja, er was vanmorgen weinig aan de hand op de wegquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:04 schreef Chinless het volgende:
[..]
Jep, vanavond of morgen even langsrijden of het wel interessante wijk is. (Het is namelijk woensel).
Verder was het vanmorgen niet glad hoor. Ik heb gewoon zonder problemen mijn reis naar Tilburg voltooid
'k Heb het idee dat sommige overgangen wel wat soepeler zijn dan getekend.. In Limburg bijv.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:52 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig scoren wij nog gemiddeld!
dan ga je toch naar bedje?quote:
Kijk, die snapt 'tquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:40 schreef Chinless het volgende:
doe mij maar kebab van alanya uit rsd
Maar wel lekkerquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:54 schreef teknomist het volgende:
Ja, maar da's niet zelfgemaakt dan.
ja. Ik kom al 8jaar bij die tent ofzo. Goddelijk dat spul.quote:
We hebben een meetplekquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:44 schreef teknomist het volgende:
Die moet ik ook maar eens proberen dan.
Nou, blijkbaar bij Alanyaquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:46 schreef teknomist het volgende:
Ja.
We moeten overigens nog een plek uitzoeken voor de meet in het voorjaar.
Waar is de poll gebleven?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:48 schreef teknomist het volgende:
Nou, de poll geeft iets anders aan. Maar ik ben de moeilijkste niet.
Dat zien ze toch niet?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:08 schreef Gutz het volgende:
Mijn voorkeur is Roosendaal, alleen al omdat ze me in bergen raar aankijken in de kroeg .
En dat alleen omdat ik Roosendaler ben
Denk jequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:58 schreef teknomist het volgende:
Oh ja, als je via een proxy extra gaat stemmen krijg je billekoek op de meet. Want ik kom overal achter!
Alsof men dat ruikt. Misschien dat het tijdens carnaval opvalt, maar de meet is lekker naturel erna.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:08 schreef Gutz het volgende:
Mijn voorkeur is Roosendaal, alleen al omdat ze me in bergen raar aankijken in de kroeg .
En dat alleen omdat ik Roosendaler ben
Ik zijn 'n Gertrut!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zien ze toch niet?
Edit; Op welke middelbare school heb jij gezeten?
Nee, dat cafe heet Geen Flauw Ideequote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:05 schreef teknomist het volgende:
Ja, in de Don Camillo zeker?
Daar word je sowieso buiten gekeken of je bent gewoon paranoïde van nature.
Dat dacht ik al, want je hebt een bekend hoofdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:04 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ik zijn 'n Gertrut!
Jawel, die bergenaren hebben dat gelijk door op de een of andere manier. Een keer daar met 2 maten een biertje wezen drinken in "geen flauw idee" en werden zo'n beetje de tent uit gekeken.
De Afspanning moet je afhuren, beetje overdrevenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:11 schreef Gutz het volgende:
Dan stem ik op Anders:
Cafe Donkenhof in Wouw
Cafe de Commerce in Kruisland
Gasterij de Afspanning in Heerle
Neutraal terrein
Een bekend hoofd, moet ik daar blij mee zijn?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, want je hebt een bekend hoofd
Geen ideequote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:40 schreef Gutz het volgende:
[..]
Een bekend hoofd, moet ik daar blij mee zijn?
Vroenhout dan? Tussen kruisland en Rsd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De Afspanning moet je afhuren, beetje overdreven
Gast!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:33 schreef Chinless het volgende:
[..]
Vroenhout dan? Tussen kruisland en Rsd.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:39 schreef Ireyon het volgende:
Restaurant volledig afgebrand
ROOSENDAAL - Restaurant Vroenhout - tussen Roosendaal en Kruisland - is afgelopen nacht vrijwel tot de grond toe afgebrand.
Van de brand in de monumentale, achttiende eeuwse boerderij kwam de melding rond drie uur binnen bij de brandweer, die snel met groot materieel aanwezig was. Met dertig brandweerlieden werd gepoogd het vuur te bestrijden. Het rieten dak - enkele jaren geleden geheel vernieuwd - had toen al vlam gevat. Eigenaar-chefkok Nico Beekveld en zijn echtgenote Lore, die boven het restaurant woonden, konden samen met hun honden tijdig ontkomen.
Het vuur verspreidde zich snel, vrijwel over het gehele restaurantcomplex. Voor de brandweer was er geen houden aan. Hoge uitslaande vlammen kleurden de nacht rood. Toen de dag aanbrak en de schade in alle omvang duidelijk werd, bleek dat het pand - een bijna driehonderd jaar oud rijksmonument - als verloren moet worden beschouwd. De brandweer was nog lang bezig met het nablussen van de smeulende hooiresten tussen de laatste opstaande muurtjes.
Over de oorzaak van de brand was vanochtend nog niets bekend.
http://www.bndestem.nl/re(...)lledig-afgebrand.ece
===================================
Vroenhout.. Neeeeee![]()
Is maar goed dat de meet niet gisteren was.quote:
U heeft gewerkt in een frituur?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:38 schreef teknomist het volgende:
En weer terug uit Arnhem. Mijn persoonlijke ontwikkeling voor 2010 uitgestippelt en nog een frietje gegeten bij een oude opdrachtgever. Heerlijk buiten de spits om gereden.
Hehequote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:50 schreef Chinless het volgende:
[..]
Is maar goed dat de meet niet gisteren was..
en nu vanavond bier gieten?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:38 schreef teknomist het volgende:
En weer terug uit Arnhem. Mijn persoonlijke ontwikkeling voor 2010 uitgestippelt en nog een frietje gegeten bij een oude opdrachtgever. Heerlijk buiten de spits om gereden.
I knowquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:25 schreef Ireyon het volgende:
Zo, weer twee broeken gescoord in Bergen.. Leuke onweerstaanbare verkoopsters hebben ze daar
Whahaa.. welke supermarkt? En, hoe heet ze?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:32 schreef Chinless het volgende:
[..]
I know. Ik moet binnenkort ook weer eens gaan kijken.
Laatst zn kassa meisje leuk en dolletjes smsen, msnen enzo... Werd toch nietsen nu durf ik die supermarkt niet meer binnen
Hehequote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:32 schreef Chinless het volgende:
[..]
I know. Ik moet binnenkort ook weer eens gaan kijken.
Laatst zn kassa meisje leuk en dolletjes smsen, msnen enzo... Werd toch nietsen nu durf ik die supermarkt niet meer binnen
Die ken je nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:39 schreef Gutz het volgende:
[..]
Whahaa.. welke supermarkt? En, hoe heet ze?
'ns kijken of 'k er ken
Das heul niet tof en al oud nieuws btwquote:
Voor mij was het nieuw-nieuwsquote:Op zondag 7 februari 2010 00:37 schreef Chinless het volgende:
Das heul niet tof en al oud nieuws btw
Doe maar ergens eind aprilquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:54 schreef teknomist het volgende:
Dus mensen, stem nog als je dat nog niet hebt gedaan. Dan kunnen we binnenkort beginnen met het prikken van een datum. Vervolgens kunnen we het hebben over de invulling van de meet.
Jij moet best vroeg toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:29 schreef teknomist het volgende:
Eerste werkdag @ Tilburg was erg relaxt. Het rijden er naar toe ook.
Ik ben deze keer pas om 8 uur werk gereden om te kijken hoe het met files zit en omdat het maandag is.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij moet best vroeg toch?Dan zit je voor de gebruikelijke opstoppingen.. Haha.
Mooie tijd, ik zou alleen ietsie eerder gaan, grote kans dat je nu even die file van Etten meepikt.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben deze keer pas om 8 uur werk gereden om te kijken hoe het met files zit en omdat het maandag is.
Maar morgen zit ik lekker om 7 uur in de auto.
Is het zo erg? Ik stond vanochtend ook effe stil bij Etten-Leur maar dat uiteindelijk was ik niet veel later op mijn werk. Als het bij Etten-Leur echt zo druk zo vroeg is, kan ik misschien deze route beter pakken:quote:Op maandag 8 februari 2010 19:42 schreef Chinless het volgende:
[..]
Mooie tijd, ik zou alleen ietsie eerder gaan, grote kans dat je nu even die file van Etten meepikt.
Ik zou dus never nooit zo om gaan rijden hè, haha.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
Is het zo erg? Ik stond vanochtend ook effe stil bij Etten-Leur maar dat uiteindelijk was ik niet veel later op mijn werk. Als het bij Etten-Leur echt zo druk zo vroeg is, kan ik misschien deze route beter pakken:
Ik ga iig niet nog eerder dan 7 uur.
Een file is inderdaad wel iets meerquote:
Met de trein niet neequote:Op maandag 8 februari 2010 21:27 schreef Ireyon het volgende:
Ik kom elke dag langs Etten-Leur, Breda en Tilburg, maar sta nooit in de file.
Juistquote:Op maandag 8 februari 2010 21:31 schreef teknomist het volgende:
Ja, dan sta je stil zonder dat er een file is.
Hahaquote:Op maandag 8 februari 2010 21:47 schreef Ireyon het volgende:
Mwah, dat kwartiertje overstappen is minder fijn, maar verder raas ik gewoon met 140km/h richting Eindhoven hoor. (Hetzij met een kleine omweg via Boxtel en extra tijdverspilling door een Intercity-stop in Etten-Leur
)
Dat zou ik niet doen, dat is omrijden!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
Is het zo erg? Ik stond vanochtend ook effe stil bij Etten-Leur maar dat uiteindelijk was ik niet veel later op mijn werk. Als het bij Etten-Leur echt zo druk zo vroeg is, kan ik misschien deze route beter pakken:
Ik ga iig niet nog eerder dan 7 uur.
quote:
Hahaquote:Op maandag 8 februari 2010 22:47 schreef Chinless het volgende:
Ik ga dit proberen met carnaval...
[ afbeelding ]
Hip hoor!quote:Op maandag 8 februari 2010 22:52 schreef Ireyon het volgende:
Ik ga verkleed als Iron Man
[ afbeelding ]
Als ik dat doe in BoZ, lachen ze me uit hequote:Op maandag 8 februari 2010 22:52 schreef Ireyon het volgende:
Ik ga verkleed als Iron Man
[ afbeelding ]
Had je mijn PM niet gehad, of gewoon niet gereageerdquote:
Hang er een doek overheen en ze vinden daar alles primaquote:Op maandag 8 februari 2010 22:54 schreef Chinless het volgende:
[..]
Als ik dat doe in BoZ, lachen ze me uit he
[..]
Had je mijn PM niet gehad, of gewoon niet gereageerd
Ik ga vrijdag. Alleen wel gemaskerd - dat hoort op de vrijdag voor de intocht - dus ik zal een anonieme fokker voor je blijven.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:37 schreef Chinless het volgende:
Is er iemand die vrijdag niets doet? Ik zoek eigenlijk nog een lift van Halsteren naar BoZ. De borrelbus rijd namelijk niet
quote:Politie doorzoekt woning verwarde man
DEN BOSCH/BERGEN OP ZOOM - De politie doet dinsdagmiddag onderzoek in de woning van een 43-jarige verwarde man uit Bergen op Zoom die dinsdagochtend zorgde voor opschudding in een trein naar Den Bosch.
Plaatsvervangend korpschef Wilbert Paulissen heeft dat gezegd tijdens een persbijeenkomst.
De man dreigde in de treincoupé een explosief te activeren. Na urenlang onderzoek op het station van Den Bosch vond de politie niets.
Een woordvoerster van de politie zei dat woensdagmorgen pas bekend wordt of het speurwerk in de woning iets heeft opgeleverd. Justitie verdenkt de man van bedreiging en poging of voorbereiding om een voorwerp tot ontploffing te brengen, aldus persofficier Juliette Nederlof. De man staat bij de politie bekend om zijn psychische verleden. Over de reden van zijn daad kon de politie nog niets zeggen. De verdachte werkt mee aan het onderzoek.
Ik moest gelijk aan een groot wit vitragegordijn denken.quote:Volgens een getuige ter plaatse zei een man in een wit gewaad in een treincoupé dat hij een bom bij zich had.
Jaaaah zee tieee.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag. Alleen wel gemaskerd - dat hoort op de vrijdag voor de intocht - dus ik zal een anonieme fokker voor je blijven.
Zelfs hier op Tholen rijdt er een borrelbus de brug over.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:37 schreef Chinless het volgende:
Is er iemand die vrijdag niets doet? Ik zoek eigenlijk nog een lift van Halsteren naar BoZ. De borrelbus rijd namelijk niet
Klopt, thuis brengen wel, maar ophalen niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:26 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zelfs hier op Tholen rijdt er een borrelbus de brug over.
Oke, dat wist ik dus niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:30 schreef Chinless het volgende:
[..]
Klopt, thuis brengen wel, maar ophalen niet.
Geintje natuurlijk, je kunt ook alleen een masker voor je ogen en neus hebben.quote:
Je komt toch uit Halsteren? Dat stukske kun je toch wel fietsen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:30 schreef Chinless het volgende:
[..]
Klopt, thuis brengen wel, maar ophalen niet.
Ik heb gister gebeld met Koch... Dat taxi bedrijf.
Uiteraard. Ik heb nog wel een dolletje voor de carnavalquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Geintje natuurlijk, je kunt ook alleen een masker voor je ogen en neus hebben.
Ik heb toch geen fietsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je komt toch uit Halsteren? Dat stukske kun je toch wel fietsen?
Op de meeste plaatsen is het zaterdag allang aan de gang hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:56 schreef Twest1 het volgende:
Ik hoorde dat a.s. zondag carnaval van start gaat en dus feesten in de Brabantse steden. Wat is er zaterdag, gebeurd er dan nog wat?
Ik ben om 5 uur vertrokken uit Tilburg, ik was om kwart over 7 thuis.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:26 schreef automatic_ het volgende:
En automatic_ stond aan de andere kant
Ik heb er 2 (!) uur over gedaan vanuit Tilburg.
In Bergen op Zoom hebben we reeds drie weken erop zitten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op de meeste plaatsen is het zaterdag allang aan de gang hoor
's Ochtends trouwens precies hetzelfde verhaal, ondanks dat ik lekker vroeg was vertrokken,quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben om 5 uur vertrokken uit Tilburg, ik was om kwart over 7 thuis.
Wat een drama bij Roosendaal.
Ok we wilden zondag gaan maargoed als zaterdag ook alles volop aan de gang is lijkt me zaterdag wat praktischerquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op de meeste plaatsen is het zaterdag allang aan de gang hoor
Ik ben om 16.30 vertrokken vanaf de UvT & ik was iets over half 7 thuisquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
's Ochtends trouwens precies hetzelfde verhaal, ondanks dat ik lekker vroeg was vertrokken,
Ietsjes jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:06 schreef teknomist het volgende:
Nou, je hebt ietsiepietse meer geluk gehad dan mij dan.
Dan had je beter op je skeelers kunnen gaon.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:07 schreef Chinless het volgende:
Ik ging om 9uur in halsteren weg, ik was om half 10 bij de MCD / Zandstraat.![]()
Morgen maar 6u weg, dan ben ik zekers op tijd
Ziede gy da voor u. Rollen op die wieltjes mej al die sneeuw.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dan had je beter op je skeelers kunnen gaon.
Mja, hier nog iemandquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:25 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zal zooooo blij zijn als het weer zomer is, ben die sneeuw echt stront en stront beu.
Winter is toch beter? Daar kan je teminste jezelf op kleden. Ik kan in de zomer moeilijk zonder kleding rondlopen toch. Al is het kwa verkeer in de zomer wel beter.quote:
Gast!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:36 schreef Chinless het volgende:
[..]
Winter is toch beter? Daar kan je teminste jezelf op kleden. Ik kan in de zomer moeilijk zonder kleding rondlopen toch. Al is het kwa verkeer in de zomer wel beter.
Je moet ook geen gele sneeuw eten eej.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:05 schreef Fredo55 het volgende:
Ik ben nu letterlijk ziek geworden van de sneeuw, dus van mij hoeft het ook niet meer.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je moet ook geen gele sneeuw eten eej.
Daar bij mij op kantoor hebben ze een leuk klant contact center, dames zatquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gast!Dus jij heb liever winter? Lopen de dames dan ook altijd in van die leuke kortje rokjes? Dacht het niet hè!
Zomerquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:36 schreef Chinless het volgende:
[..]
Winter is toch beter? Daar kan je teminste jezelf op kleden. Ik kan in de zomer moeilijk zonder kleding rondlopen toch. Al is het kwa verkeer in de zomer wel beter.
Dat staat mij nietquote:
Dat is niet zo mooi. Ben je er, kom je geeneens langsquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat staat mij niet
Ik was vandaag in jouw hometown!
Ik was bij de Intratuinquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:39 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi. Ben je er, kom je geeneens langs
Ook leuk, maar dat is aan de andere kantquote:
Plantjesquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:46 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ook leuk, maar dat is aan de andere kant. Wat heb je gehaald ?
Winter.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gast!Dus jij heb liever winter? Lopen de dames dan ook altijd in van die leuke kortje rokjes? Dacht het niet hè!
Hoe zien ze dat voor zich? Dat je normaal buiten carnaval viert in de winter en dat je dan iets aan moet trekken als je naar ene cafe gaat?quote:DEN BOSCH - De GGD's in het zuiden van het land waarschuwen carnavalvierders voor bevriezing van oren, vingers en tenen wegens de aanhoudende kou in de komende dagen.
Het advies is om het feest binnen te vieren en eenmaal buiten vooral in beweging te blijven en warme kleren aan te trekken. De buitentemperatuur zakt komend weekeinde tot 5 graden onder nul. In verschillende Limburgse en Brabantse steden is carnaval een typisch buitenfeest.
Door het gebruik van alcohol zetten bloedvaten uit en verliest het lichaam veel warmte terwijl de huid toch warm aanvoelt, zo legt een woordvoerster van de GGD Hart voor Brabant uit.
Buiten hossen en springen kan niet heel veel kwaad maar even de kroeg uit om op een bankje uit te rusten, veroorzaakt het reële gevaar dat bijvoorbeeld oren bevriezen zonder dat je het merkt, aldus de GGD. ''Zoek de warmte op en vier carnaval binnen'', aldus de woordvoerster. "Ga je toch naar buiten, doe handschoenen, dikke jas en warme sokken aan en zet een muts op. 'En doe onder invloed van alcohol vooral geen onverstandige dingen.''
Ik zie wel oe ik ut doe. Ik ga niet veel anders als normaal in iedergeval.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hoe zien ze dat voor zich? Dat je normaal buiten carnaval viert in de winter en dat je dan iets aan moet trekken als je naar ene cafe gaat?
K ga mej da maotje uit eindhoven, alleen die is nog nooit in BoZ geweest dus ja.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:36 schreef teknomist het volgende:
Hmmmm, de persoon met wie ik zou gaan is nog aan het herstellen van een griep en wilt niet tijdens het carnavalsweekend terugvallen. Dus die rust morgen nog ff uit.Met wie ga jij dan?
Beetje jammer hoor, dus nu neem je het weekend maar rust. Precies met carnaval.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:52 schreef teknomist het volgende:
Mwah, ik denk dat ik beter na een eerste week weer werken beter effe kan rusten en energie opbouwen.
Nee, zo bedoel ik het niet!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:53 schreef Chinless het volgende:
[..]
Beetje jammer hoor, dus nu neem je het weekend maar rust. Precies met carnaval.
Goed dat ze een DNA-match hebben nu.quote:
MIsschien shokking voor het meisje, maar laat haar naar hem kijken? Dan kan ze toch direct zeggen of hij het is of niet? Of denk ik te simpel?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Goed dat ze een DNA-match hebben nu.
Een bekende? hoe bedoel je? heb ik een stukje gemist?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:40 schreef teknomist het volgende:
Dat zal vast wel gebeuren - tijdens de rechtszaak of anders wel via foto's. Ik vind het wel vreemd dat het meisje is verkracht door een bekende op een vroege ochtend. Voor hetzelfde geld hadden ze een relatie ofzo en probeerde iemand door misdaad anoniem te bellen hem een hak te zetten en had ie toevallig een witte auto. Maar goed, dat moet nader onderzoek uitwijzen.Je kunt iig nog niks uitsluiten nu...
Een eerder artikel uit BN DeStem.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:56 schreef Chinless het volgende:
[..]
Een bekende? hoe bedoel je? heb ik een stukje gemist?
hmm zo... nja ik zie ut morgen wel. dan wordt hij al voorgeleidquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Een eerder artikel uit BN DeStem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |