Klopt ander mag weg/gesloten worden.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:38 schreef Adelante het volgende:
Deze was eerder.
Donequote:Op zondag 31 januari 2010 13:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt ander mag weg/gesloten worden.
hij was vrij onzichtbaar in de eerste helft, hopelijk krijgt hij nu wat meer fatsoenlijke ballenquote:
Vind hem sowieso wat minder de laatste tijd, dit is een mooie wedstrijd om z'n niveau weer op te pakken!quote:Op zondag 31 januari 2010 13:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij was vrij onzichtbaar in de eerste helft, hopelijk krijgt hij nu wat meer fatsoenlijke ballen
heeft hij gedaan jaquote:Op zondag 31 januari 2010 13:41 schreef StephanL het volgende:
Maar om even terug te komen op mijn laatste vraag. De Cler speelde toch ook voor Ajax?
yupquote:Op zondag 31 januari 2010 13:41 schreef StephanL het volgende:
Maar om even terug te komen op mijn laatste vraag. De Cler speelde toch ook voor Ajax?
Ja, Ajax heeft gescoord en Feyenoord niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:42 schreef BeamofLight het volgende:
Is deze tussnstand terecht?
natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:42 schreef BeamofLight het volgende:
Is deze tussnstand terecht?
Echt, zo vet deze reactiequote:Op zondag 31 januari 2010 13:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja, Ajax heeft gescoord en Feyenoord niet.
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
Het beste antwoordquote:Op zondag 31 januari 2010 13:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
zeg ik toch? Alleen psv nietquote:Op zondag 31 januari 2010 13:43 schreef o.us het volgende:
[..]
AZ
Ajax
Feyenoord
Alle Hollandse topclubs, ja.
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
Tja je kan wel zeggen dat het niet zo is maar dat zou alleen waar zijn als het uit een onterechte penal 0-1 geworden wasquote:
Bayern Münchenquote:Op zondag 31 januari 2010 13:48 schreef StephanL het volgende:
Makaay. Heeft die ooit weleens voor een andere club gespeeld dan Feyenoord?
Wat is het toch ook onterecht.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:49 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Klopt en iedereen heeft het altijd maar over Suarez.
Dat valt dit seizoen ook wel meequote:Op zondag 31 januari 2010 13:49 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die zich "dood" irriteert aan die commentator, ken ze niet bij naam allemaal, maar als ik die stem al hoor denk ik, wedstrijd verpestquote:Op zondag 31 januari 2010 13:48 schreef Urvin het volgende:
Wat kan Theo Reitsma een wedstrijd ontzettend dood praten.![]()
Vreselijk
Dan moet Suarez wel eerst een keertje de bal goed krijgenquote:Op zondag 31 januari 2010 13:49 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Wordt tijd ze staan aardig onder druk.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:50 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Dan moet Suarez wel eerst een keertje de bal goed krijgen
Weet je wat ook prachtig is om te zien: dat Ajax gewoon voor staatquote:Op zondag 31 januari 2010 13:51 schreef o.us het volgende:
Feyenoord knokt en knokt. Prachtig om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |