Weet ik, maar hji lag niet op zijn ruggetje. Als je hem gisterenavond had gezien, is het geen verrassing dat-ie nu dood is....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo zielig voor ze als ik iets met ze doe waarvan ze aangeven dat ze het niet willen. Dus dat tam krijgen is mij niet gelukt. Het enige wat ik af en toe wel doe, is ze aaien als ze in hun hok zitten en de ene vlucht altijd meteen weg, die andere kan dat nog wel waarderen
. Ik pak ze alleen maar op als ik het hok ga schoonmaken
. Ik maak ze ook nooit wakker als ze slapen. Soms zie ik ze een paar dagen niet, nou ja, dat is dan pech gehad, maar ik ga ze echt niet wakker maken. Als iemand mij namelijk zomaar voor de lol wakker maakt is die persoon zijn leven ook niet zeker
.
ToT, over die winterslaap; lees toch voor de zekerheid dit nog even. Beter het zekere voor het onzekere nemen!
Volgens dat artikel liggen ze meestal op hun zij tijdens de winterslaap. Zie ook de fotoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:06 schreef ToT het volgende:
Weet ik, maar hji lag niet op zijn ruggetje.
Hij lag met zijn pootjes naar beneden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Volgens dat artikel liggen ze meestal op hun zij tijdens de winterslaap. Zie ook de foto.
Volgens dat artikel gaan ze altijd eerst aan de diarree voordat ze in winterslaap gaanquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:10 schreef ToT het volgende:
Sowieso had hij gisteravond extreem last van enorm stinkende diarree.
Okee dan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Volgens dat artikel gaan ze altijd eerst aan de diarree voordat ze in winterslaap gaan.
Is hij stijf en hard?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:16 schreef ToT het volgende:
Ik heb hem weer zitten schudden en hem toch (ondanks dat het artikel zeg dat het niet mag) hem opgewarmd, maar geen reactie...
Nou begraven dat ding of bewaar um in de koelcelquote:
Dan gaan wij binnenkort een dagje dierenwinkels doen lieffiequote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:04 schreef ToT het volgende:
Thx folks...
Ratelslangetje, kan ik me voorstellen ja!Ik weet ook ff niet wat ik met dit topic aanmoet.
Gewoon vol laten lopen en dan geen nieuw deel openen, denk ik.
En te bedenken dat ik de volgende "The legend continues" wilde gaan noemen...
@ Marijke: is misschien idd wel een leuk idee.
Ja, dan weet je zeker dat de lokale buurtkat hem vindt vannachtquote:
Als je slim bent leg je een steen of iets op het doosje waar die in ligt, dan kunnen de katten hem niet opgravenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:24 schreef ToT het volgende:
"...dat ding"!
Mja ik ben idd al bezig een kuil te graven in de tuin. Valt niet mee met deze bevroren grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |