abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 januari 2010 @ 14:09:08 #41
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_77476594
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:01 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:

[..]

Voor zover ik er wat uit wijs kan worden.. volgens mij is de handleiding uit het duits met babelfish in het engels vertaald..allemaal vrij knullig en geen touw aan vast te knopen. Er zat wel een klein los papiertje bij waarop stond dat de primer 30 seconden onder de lamp moet terwijl dat in de handleiding niet staat.
De cleanser is volgens mij alcohol maar misschien ligt het daar ook wel aan.. Tussen de lagen gel heb ik het niet gebruikt, alleen tussen de laaste laag omdat dat zo in de handleiding stond. Althans..dat is wat ik er uit op maakte. Dat is denk ik wel de reden waarom die laatste laag er zo af poetste.

Hoe kan ik het nu het beste doen, alles er afvijlen en dan opnieuw aanbrengen? *zucht*
Omdat ik meestal dekkende lak draag repareer ik mijn gechipte gel altijd gewoon. Dus de gaten opvullen en weer egaal met de rest vijlen.

Die gebruiksaanwijzingen zijn vaak wel een crime jah Heb je toevallig nog gekeken naar de tutorial op mijn site(je). (is wel met tips maar dezelfde werkwijze geldt voor je eigen nagels.) Ik ben daar alleen vergeten te zeggen dat je vooraf primer op je nagels moet doen maar verder klopt ie wel redelijk. Ik zou wel vrij dikke lagen gel aanbrengen en naderhand in model vijlen. Of meerdere dunne lagen, dat kan ook. Op zich lees ik aan je verhaal niet iets wat je echt 'verkeerd' hebt gedaan...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_77476644
Ik had geen tijd om op te ruimen voordat ik wegging Dus toen ik thuis kwam zag mijn bureau er zo uit:

Links:

(het glas had ik er uiteraard net pas neergezet)

Rechts:

Nu ga ik foto's maken van het nieuwste lid van de nagellakfamilie
  zondag 31 januari 2010 @ 14:12:46 #43
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_77476706
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:50 schreef -Nienna- het volgende:
Afgelopen week binnengekregen:

Van links naar rechts:
China Glaze Cords, Harmony, OMG, Robotika en Matte Magic.
En Enchantra deed er een gratis lakje bij: Konad Shining Blue.

[ afbeelding ]

Ik moet zo even de deur uit voor een bezoekje, maar vanavond lekker lakken.
Leuk hoor .
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
TerugVindPolish

[ afbeelding ]

Ongekuisde versie, kijken op eigen risico
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof gedaan .
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:55 schreef AmNaBa het volgende:
@ Puckzz, gave nagels, balen van je duim zeg! Hoop dat het mooi geneest!
Geinspireerd door de winter maakte ik vorige sneeuwbui deze:
[ afbeelding ]
Wachtend op mijn bestelde 2-way stripers heb ik nu maar deze gestempeld
[ afbeelding ]

Alleen was ik iets te vroeg met andere dingen doen en toen was gelijk de lak aan de linkerhand beschadigd. Dus vandaag weer iets nieuws bouwen...

@Zoeper, balen dat het je niet wilt lukken met stempelen.
Mooie bestellingen zijn er weer binnen. Ik wacht met smart tot de tnt eens niet mijn huis voorbij rijdt....
Wat een schattig sneeuwpopje .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 31 januari 2010 @ 14:16:22 #44
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_77476825
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:09 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Omdat ik meestal dekkende lak draag repareer ik mijn gechipte gel altijd gewoon. Dus de gaten opvullen en weer egaal met de rest vijlen.

Die gebruiksaanwijzingen zijn vaak wel een crime jah Heb je toevallig nog gekeken naar de tutorial op mijn site(je). (is wel met tips maar dezelfde werkwijze geldt voor je eigen nagels.) Ik ben daar alleen vergeten te zeggen dat je vooraf primer op je nagels moet doen maar verder klopt ie wel redelijk. Ik zou wel vrij dikke lagen gel aanbrengen en naderhand in model vijlen. Of meerdere dunne lagen, dat kan ook. Op zich lees ik aan je verhaal niet iets wat je echt 'verkeerd' hebt gedaan...
Jezelf quoten is zóó not done
Maar ik zie net dat de tutorial nog niet eens op die site staat

Ik moet even kijken hoe ik 'm genoemd heb...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_77477073
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:16 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Jezelf quoten is zóó not done
Maar ik zie net dat de tutorial nog niet eens op die site staat

Ik moet even kijken hoe ik 'm genoemd heb...
Ik zag het ook had laast ook al eens gekeken.
Het probleem is wel dat er nu allemaal lucht onder gekomen is..dus zo even repareren gaat voor een aantal nagels al niet meer op ben ik bang. (ben als de dood dat er lucht en water onder komt en dat het dan gaat schimmelen en mijn nagel gaat rotten en ik noooooit meer een nagel op mijn vinger krijg )
  zondag 31 januari 2010 @ 14:26:16 #46
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77477176
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:10 schreef Daph_ het volgende:
Ik had geen tijd om op te ruimen voordat ik wegging Dus toen ik thuis kwam zag mijn bureau er zo uit:

Links:
[ afbeelding ]
(het glas had ik er uiteraard net pas neergezet)

Rechts:
[ afbeelding ]

Nu ga ik foto's maken van het nieuwste lid van de nagellakfamilie
Zo ziet mijn salontafel er ook regelmatig uit...
Don't come closer, I might hurt you
pi_77477326
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:26 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Zo ziet mijn salontafel er ook regelmatig uit...
Lol Mijn Helmer staat ook helemaal vol aan de bovenkant en er slingeren hier ook overal nailwheels rond Mijn zusje zag er net een en vond het vreeeeeselijk. Er was één lak die ze wel leuk vond en dat was Zoya Bebe (lichtroze met shimmer). Ze vond de nailwheels walgelijk en toen ze voelde dat het gewoon plastic was verklaarde ze me voor gek dat ik die dingen lakte
  zondag 31 januari 2010 @ 14:35:47 #48
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_77477461
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:30 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Lol Mijn Helmer staat ook helemaal vol aan de bovenkant en er slingeren hier ook overal nailwheels rond Mijn zusje zag er net een en vond het vreeeeeselijk. Er was één lak die ze wel leuk vond en dat was Zoya Bebe (lichtroze met shimmer). Ze vond de nailwheels walgelijk en toen ze voelde dat het gewoon plastic was verklaarde ze me voor gek dat ik die dingen lakte
Is jouw zusje stiekem je broertje, ofzo ? Of vind ze het expres stom omdat jullie zussen zijn?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_77477487
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:35 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Is jouw zusje stiekem je broertje, ofzo ? Of vind ze het expres stom omdat jullie zussen zijn?
Nee, ze haat nagellak dus ik maar iedere dag weer opnieuw vriendjes Verder is ze lief hoor
pi_77477498
Hahaha Daph ! Mijn vriend vind het hele nagellak gedoe niks, maar hij vind het prima dat ik het doe omdat ik het leuk vind. Maar toen ik mijn nailwheels ging lakken snapte hij dat juist wel.. 'Dan weet je wat je hebt, en kun je goed kijken welke je op wil! Dat is wel handig!'

En Puckz mooi design En degene met sneeuwpopje (sorry heel slecht in namen onthouden) ook echt leuheuk!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zondag 31 januari 2010 @ 15:04:56 #51
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77478320
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:30 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat is juist briljant!! Ik vind het keihandig, zie je meteen wat je allemaal hebt en kun je daarvan kiezen wat je op wilt doen, want vanuit mijn helmer kan ik niet kiezen...
  zondag 31 januari 2010 @ 15:06:12 #52
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77478352
Hebben jullie dat trouwens ook wel eens, dat je zin hebt om je hele collectie uit te stallen en weer eens op de foto te zetten??
pi_77478411
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:06 schreef Lindytje het volgende:
Hebben jullie dat trouwens ook wel eens, dat je zin hebt om je hele collectie uit te stallen en weer eens op de foto te zetten??
Haha jaaa! Maar ik heb het nog nooit gedaan, want heb geen goede camera
pi_77478427
Ik heb wat topics gemist. Straks maar eens bijlezen (lees: plaatjes kijken)

Mijn nagels nu.
pi_77478455
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:09 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wat topics gemist. Straks maar eens bijlezen (lees: plaatjes kijken)

Mijn nagels nu.
[ afbeelding ]
Leuk! Welke kleur heb je als ondergrond?
  zondag 31 januari 2010 @ 15:15:57 #56
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77478624
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:08 schreef Joysa het volgende:

[..]

Haha jaaa! Maar ik heb het nog nooit gedaan, want heb geen goede camera
Ik heb het half gedaan toen ik mijn nieuwe helmer aan het inruimen was, maar toen zag je alleen van alles de bovenkant... Nu wil ik de voorkant.
  zondag 31 januari 2010 @ 15:16:35 #57
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77478650
Ach, schijt, ik ga het straks gewoon doen denk ik. Ik heb verder toch niks te doen vandaag
pi_77478680
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:55 schreef AmNaBa het volgende:

Wachtend op mijn bestelde 2-way stripers heb ik nu maar deze gestempeld
waar heb je die besteld?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77478700
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:10 schreef Joysa het volgende:

[..]

Leuk! Welke kleur heb je als ondergrond?
Zilver van de hema, ben er niet zo weg van. Komen allemaal belletjes in. Of dat ligt aan mij.
pi_77478798
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:06 schreef Lindytje het volgende:
Ja!! Maar dat is ontzettend veel werk dus heb ik het tot nu toe kunnen houden bij het foto's maken van nieuwe bestellingen.. Ben wel even bezig als ik álles op de foto wil zetten met ruim 200 flesjes (laat staan alle nailartspulletjes en treatments....)

Ben benieuwd naar jouw foto's! Wel altijd slecht voor de wishlist, want als ik naar stash foto's kijk zie ik altijd vanalles wat ik wil hebben
  zondag 31 januari 2010 @ 15:23:27 #61
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_77478850
My favourite Jeans net besteld bij H&M voor ¤1.95
  zondag 31 januari 2010 @ 15:27:56 #62
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77478964
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:23 schreef Puckzzz het volgende:
My favourite Jeans net besteld bij H&M voor ¤1.95
OOOHHHH!!!!
Oh, kak! Ik bedenk me net dat ik geen lakjes zou kopen deze maand..... ik had de H&M-site al geopend..
pi_77478981
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:27 schreef Lindytje het volgende:

[..]

OOOHHHH!!!!
Oh, kak! Ik bedenk me net dat ik geen lakjes zou kopen deze maand..... ik had de H&M-site al geopend..
Oooh maar dan kun je toch wachten tot morgen?
  zondag 31 januari 2010 @ 15:28:59 #64
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_77478989
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:27 schreef Lindytje het volgende:

[..]

OOOHHHH!!!!
In de sale
  zondag 31 januari 2010 @ 15:29:00 #65
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77478990
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:21 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja!! Maar dat is ontzettend veel werk dus heb ik het tot nu toe kunnen houden bij het foto's maken van nieuwe bestellingen.. Ben wel even bezig als ik álles op de foto wil zetten met ruim 200 flesjes (laat staan alle nailartspulletjes en treatments....)

Ben benieuwd naar jouw foto's! Wel altijd slecht voor de wishlist, want als ik naar stash foto's kijk zie ik altijd vanalles wat ik wil hebben
Ruim 200??!! Holy crap!!
Ik heb iets minder lang de tijd nodig, zit nu op ongeveer 120-130 geloof ik...
  zondag 31 januari 2010 @ 15:29:39 #66
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77479011
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:28 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Oooh maar dan kun je toch wachten tot morgen?
Nee, de maand ging in op de 25ste voor mij... tot het volgende salaris...
  zondag 31 januari 2010 @ 15:30:01 #67
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77479021
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:28 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

In de sale
Stop met praten!! NU!!!!!!!
pi_77479057
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:28 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

In de sale
Nagellak en sale, dat gaat fout.
pi_77479108
Ahhh ik wil ook het lakje van H&M, maar heb verder niks nodig, dus dan maar niet
pi_77479224
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:29 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ruim 200??!! Holy crap!!
Ik heb iets minder lang de tijd nodig, zit nu op ongeveer 120-130 geloof ik...
En dan tel ik niet eens mee wat er onderweg is

Ik ben wel wat strenger geworden dus zo nu en dan haal ik lakken uit de lades en die probeer ik dan, als ik ze bij nader inzien toch niet leuk vind, gaan ze gelijk op de swaplist
  zondag 31 januari 2010 @ 15:40:58 #71
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77479356
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:36 schreef Daph_ het volgende:

[..]

En dan tel ik niet eens mee wat er onderweg is

Ik ben wel wat strenger geworden dus zo nu en dan haal ik lakken uit de lades en die probeer ik dan, als ik ze bij nader inzien toch niet leuk vind, gaan ze gelijk op de swaplist
Oh, jij zit ook veel op MUA, toch? Swap je daar veel?
pi_77479398
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:40 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Oh, jij zit ook veel op MUA, toch? Swap je daar veel?
Klopt.. Nog niet veel aan het swappen hoor, ben meer actief op nail board en ik probeer mn swaplist te updaten
pi_77479543
Aaaaaargh, ik krijg het niet voor elkaar om na het schrapen nog lak in de plate over te houden Dat stempelen lukt zo echt niet... Nog tips hier??

Heb nu China Glaze Millenium op, ik vind hem prachtig maar je diet wel ieder butsje en oneffenheidje op je nagels 100x uitvergroot, oef!
I had a signature once. It was awful.
pi_77479915
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Aaaaaargh, ik krijg het niet voor elkaar om na het schrapen nog lak in de plate over te houden Dat stempelen lukt zo echt niet... Nog tips hier??

Heb nu China Glaze Millenium op, ik vind hem prachtig maar je diet wel ieder butsje en oneffenheidje op je nagels 100x uitvergroot, oef!
Scraper op 45 graden houden als je de lak eraf haalt ipv 90 graden (dus rechtop) ?
  zondag 31 januari 2010 @ 16:02:52 #75
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_77479951
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:47 schreef zoeperzazke het volgende:

stempel nog een keer opruwen en minder hard schrapen?
  zondag 31 januari 2010 @ 16:03:22 #76
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_77479963
Ik heb gister lekker een nagelavondje gedaan met Melly (16) zij meegeholpen nail wheels te lakken en ik heb stickertjes gelakt en die bovenop de flesjes geplakt. Kan ik ook van bovenaf zien welke kleur erin zit. (naar een idee van mijn zus)
en thnx voor de complimentjes van mijn sneeuwpop,dat was ook wel mijn beste creatie. blauwe ondergrond, en met witte konad gaan schilderen, zwarte hoed en met een sateprikker de ogen gedaan. (niet te zien op deze foto)
Ik vond trouwens die carnavals nagels in kleurstijl ook wel erg lollig. En die full nail plates, past die bij jullie in 1 keer op je nagel of moet die in 2 keer?
  zondag 31 januari 2010 @ 16:03:59 #77
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_77479979
Welke Franse site was dat nog maar weer met de extra grote plates? Mijn nagels zijn te lang voor een full Konad

Dat beantwoord dus meteen bovenstaande vraag
pi_77480265
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:03 schreef AmNaBa het volgende:
Ik heb gister lekker een nagelavondje gedaan met Melly (16) zij meegeholpen nail wheels te lakken en ik heb stickertjes gelakt en die bovenop de flesjes geplakt. Kan ik ook van bovenaf zien welke kleur erin zit. (naar een idee van mijn zus)
en thnx voor de complimentjes van mijn sneeuwpop,dat was ook wel mijn beste creatie. blauwe ondergrond, en met witte konad gaan schilderen, zwarte hoed en met een sateprikker de ogen gedaan. (niet te zien op deze foto)
Ik vond trouwens die carnavals nagels in kleurstijl ook wel erg lollig. En die full nail plates, past die bij jullie in 1 keer op je nagel of moet die in 2 keer?
Heb toevallig net met een fullnailplate gespeeld en die past perfect! Mijn nagels kunnen zelfs nog wat langer worden voordat het niet meer past
pi_77480371
Gestempeld met plate M79:

zondag 31 januari 2010 @ 16:25:20 #80
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')