abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77548021
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als je met een kraan rijdt in het hedendaagse verkeer vindt iedereen je een klootzak, gewoon omdat ze niet beter weten.. so be it
Ik vind t geen klootzakken, tis wel ns vervelend maar die mensen doen ook hun werk. ik knal er wel voorbij hoor.
en als ik geen seintje krijg ga ik wel naar rechts maar dan denk ik wel van is een seintje al teveel moeite?
Doet maar wat..
  dinsdag 2 februari 2010 @ 13:19:42 #202
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77548233
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:43 schreef druppelkut het volgende:
http://twitpic.com/110av7

whehehehe. superbak
Ziet er altijd wel grappig uit zo'n bakje. 5 meter ofzo? Alleen klote dat hij bij het oplieren nagenoeg rechtop komt te staat waardoor je het risico loopt je deuren kwijt te raken zeker als er 12 ton in zit.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 13:28:59 #203
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_77548590
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:13 schreef Redbaron het volgende:

[..]

en als ik geen seintje krijg ga ik wel naar rechts maar dan denk ik wel van is een seintje al teveel moeite?
Daar ben ik het ook wel mee eens. Sounddragon, als je graag wilt dat ze op jouw ideale punt naar rechts komen kun je wel even een seintje geven
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 2 februari 2010 @ 13:31:16 #204
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77548681
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:19 schreef glasbak het volgende:

[..]

Ziet er altijd wel grappig uit zo'n bakje. 5 meter ofzo? Alleen klote dat hij bij het oplieren nagenoeg rechtop komt te staat waardoor je het risico loopt je deuren kwijt te raken zeker als er 12 ton in zit.
5 meter?

2,4 meter
Maar ik kan de kont van de auto bijna op de grond leggen door de luchtvering helemaal te laten zakken.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 13:45:52 #205
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_77549213
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:13 schreef Redbaron het volgende:

[..]

Ik vind t geen klootzakken, tis wel ns vervelend maar die mensen doen ook hun werk. ik knal er wel voorbij hoor.
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:28 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook wel mee eens. Sounddragon, als je graag wilt dat ze op jouw ideale punt naar rechts komen kun je wel even een seintje geven
Vertellen jullie mij eens even hoe ik het voorelkaar ga krijgen dat een chauffeur die me inhaalt 50 meter voor me pas weer terug naar rechts gaat ?? welk seintje is dat ??
Alle chauffeurs (de meeste) zitten na 25 meter (18 meter auto en 7 meter tussenruimte) in hun spiegel te koekeloeren of ik een knippertje geef; doe ik niet, want ik wil nóg 25 meter erbij zodat ik op zijn minst nog kan anticiperen op wat er zou kunnen komen... vervolgens zie je dat wolkje boven de cab (pfff arrogante klojo, nou dan keil ik hem er gewoon voor).. en dan ?? seinen ??

Gaat gewoon niet.

Met ballast rijden idem... ik weeg fokking 100(+) ton.. wáárom vindt elke chauffeur die me inhaalt het dan nodig om bijna je ruitenwisselers eraf te rijden omdat hij zsm weer naar rechts wil ?? mijn veiligheid, wat doe je ??
In de truck kan je dan nog wel eens commentaar geven op 19, maar dan ben je aan de beurt, want geloof maar niet dat er begrip voor getoond wordt

Zwaar rijden is gewoon link in het hedendaagse verkeer.. iedereen heeft schijt aan iedereen.. maar je wordt wel keihard afgerekend als er iets mis gaat
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_77549427
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[..]

Vertellen jullie mij eens even hoe ik het voorelkaar ga krijgen dat een chauffeur die me inhaalt 50 meter voor me pas weer terug naar rechts gaat ?? welk seintje is dat ??
Alle chauffeurs (de meeste) zitten na 25 meter (18 meter auto en 7 meter tussenruimte) in hun spiegel te koekeloeren of ik een knippertje geef; doe ik niet, want ik wil nóg 25 meter erbij zodat ik op zijn minst nog kan anticiperen op wat er zou kunnen komen... vervolgens zie je dat wolkje boven de cab (pfff arrogante klojo, nou dan keil ik hem er gewoon voor).. en dan ?? seinen ??

Gaat gewoon niet.

Met ballast rijden idem... ik weeg fokking 100(+) ton.. wáárom vindt elke chauffeur die me inhaalt het dan nodig om bijna je ruitenwisselers eraf te rijden omdat hij zsm weer naar rechts wil ?? mijn veiligheid, wat doe je ??
In de truck kan je dan nog wel eens commentaar geven op 19, maar dan ben je aan de beurt, want geloof maar niet dat er begrip voor getoond wordt

Zwaar rijden is gewoon link in het hedendaagse verkeer.. iedereen heeft schijt aan iedereen.. maar je wordt wel keihard afgerekend als er iets mis gaat
zoals ik al zei, ik wacht op een seintje(lichtsignaal) van de bestuurder, die kan beter beoordelen wanneer ik er voldoende voorbij ben, het komt regelmatig voor dat ik er een goede 100m pas weer naar rechts kom doordat ik geen sein krijg, juist door het grote snelheidsverschil.
Doet maar wat..
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:04:56 #207
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_77549863
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:52 schreef Redbaron het volgende:

[..]

zoals ik al zei, ik wacht op een seintje(lichtsignaal) van de bestuurder, die kan beter beoordelen wanneer ik er voldoende voorbij ben, het komt regelmatig voor dat ik er een goede 100m pas weer naar rechts kom doordat ik geen sein krijg, juist door het grote snelheidsverschil.
Dan moeten we jou klonen voor veel goede chauffeurs ; in de praktijk werkt het helaas in 99 van de 100 gevallen zoals ik beschreef
Als je links blijft rijden tot ik het geweldig vind, krijg je uiteraard wél een seintje
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:05:26 #208
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77549883
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:31 schreef druppelkut het volgende:

[..]

5 meter?

2,4 meter
Maar ik kan de kont van de auto bijna op de grond leggen door de luchtvering helemaal te laten zakken.
Dat kan ik ook uiteraard maar dan nog blijft het spannend om hem erop te krijgen.
pi_77549912
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dan moeten we jou klonen voor veel goede chauffeurs ; in de praktijk werkt het helaas in 99 van de 100 gevallen zoals ik beschreef
Als je links blijft rijden tot ik het geweldig vind, krijg je uiteraard wél een seintje
ik ken het dat ze veel te snel naar rechts gaan. dan denk ik ook ff wacht op een seintje van mij, dan is het veilig voor beide van ons
Doet maar wat..
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:24:18 #210
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_77550640
Jep... da's inderdaad het probleem; getuige ook de vele kettingknallers met vrachtwagens de laatste tijd... als je in de spits kijkt is er bijna niet één vrachtwagen die meer als een wagenlengte tussenruimte heeft, en dat is gewoon de helft te weinig... en als je die ruimte wél hebt, is er altijd wel een schlemiel die hem ertussen prakt
Ik probeerde ook altijd de tussenruimte zodanig te nemen dat het nét niet interessant was om ertussen te gaan zitten (metertje of 25 - 30), maar dan heb je eigenlijk nog steeds te weinig om veilig te zijn.. en in een tussenruimte van ongeveer een trailer of combi, past dan natuurlijk weer wél een losse bakwagen, en daar ga je dan weer
pi_77550794
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:24 schreef Sounddragon het volgende:
Jep... da's inderdaad het probleem; getuige ook de vele kettingknallers met vrachtwagens de laatste tijd... als je in de spits kijkt is er bijna niet één vrachtwagen die meer als een wagenlengte tussenruimte heeft, en dat is gewoon de helft te weinig... en als je die ruimte wél hebt, is er altijd wel een schlemiel die hem ertussen prakt
Ik probeerde ook altijd de tussenruimte zodanig te nemen dat het nét niet interessant was om ertussen te gaan zitten (metertje of 25 - 30), maar dan heb je eigenlijk nog steeds te weinig om veilig te zijn.. en in een tussenruimte van ongeveer een trailer of combi, past dan natuurlijk weer wél een losse bakwagen, en daar ga je dan weer
idd in de file is een ramp, laat je ruimte voor jezelf komt er weer een tussen, alsof het daardoor allemaal sneller gaat...
Doet maar wat..
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:51:35 #212
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77556783
Zo, weer een uurtje slapen onderweg naar de
zaak
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:57:03 #213
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77557010
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:51 schreef druppelkut het volgende:
Zo, weer een uurtje slapen onderweg naar de
zaak
Slaap lekker.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:59:17 #214
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77559136
'even' wachten omdat er eentje karton staat te laden... 1 uur en 38 minuten

* glasbak mompelt wat onverstaanbare scheldwoorden
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:00:41 #215
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77564429
En we zijn thuis
pi_77568823
Wat mij betreft mogen ze hier in nederland ook gewoon op afstand houden gaan flitsen, net als in duitsland. Pakken ze ook meteen een hele hoop arrogante vertegenwoordigers en andere popi jopies mee, en als men in de gaten heeft dat het gemakkelijk geld gaat kosten gaan ze vanzelf ook afstand nemen. Klappers zoals die laatst bij Cuijk op de A73, zijn inderdaad gewoon het gevolg van véél te weinig afstand houden.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_77568997
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat mij betreft mogen ze hier in nederland ook gewoon op afstand houden gaan flitsen, net als in duitsland. Pakken ze ook meteen een hele hoop arrogante vertegenwoordigers en andere popi jopies mee, en als men in de gaten heeft dat het gemakkelijk geld gaat kosten gaan ze vanzelf ook afstand nemen. Klappers zoals die laatst bij Cuijk op de A73, zijn inderdaad gewoon het gevolg van véél te weinig afstand houden.
Maar hoe wil je dat doen met inhalen? Als ik moest inhalen zette ik op de rechterbaan gang en dan ging ik op het laatste moment naar links om zo min mogelijk op de linkerbaan te zitten.
pi_77569330
ze zijn toch op bepaalde locaties al aan het controleren op afstand? daarom staan er toch strepen op het asfalt. Ze flitsen alleen nog niet maar volgens mij heb ik ooit op flitsservice forum gelezen dat ze vanaf een viaduct bekijken of je idd die afstand bewaard.
Doet maar wat..
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:46:25 #219
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_77570170
Die 'gang' heb je binnen een paar seconden, dat maakt helemaal niet zoveel uit als je denkt, tja, die 20 meter extra die je moet inlopen hoort er gewoon bij.. dat haastige inhalen doe je eigenlijk alleen maar omdat je anders weer minder vrienden maakt bij de auto's achter je. eigenlijk laat je je dus opnaaien dor de mentaliteit van de weggebruikers om je heen. Het is een kringetje

Inhalen doe je voor de baas.. als je het niet doet, ben je aan het eind van de dag een half uurtje later (misschien), en heb je dus ook een half uur verdiend... ik heb dat nooit echt zo gehad; ik rij, en da's alles wat ik kan doen.. bekeuringen en schade's door haast komen altijd op je eigen bord, en dat was ik net aan het vullen.. ik werk om geld te verdienen, niet om te investeren in de staatskas of stress op te lopen; elk uur is er één
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:57:02 #220
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77570698
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
Inhalen doe je voor de baas.. als je het niet doet, ben je aan het eind van de dag een half uurtje later (misschien), en heb je dus ook een half uur verdiend... ik heb dat nooit echt zo gehad; ik rij, en da's alles wat ik kan doen.. bekeuringen en schade's door haast komen altijd op je eigen bord, en dat was ik net aan het vullen.. ik werk om geld te verdienen, niet om te investeren in de staatskas of stress op te lopen; elk uur is er één
Kijk, met jou kan ik praten. Zo denk ik er dus eigenlijk ook over. Hoe harder ik werk, des te minder ik verdien. Ik krijg tenslotte per uur betaald en niet per kilometer of per ton Wat snelheid betreft hou ik hem eigenlijk wel tussen de 83 en 85. Ik heb een lange tijd streep 80 aangehouden maar als je toch veel in stukken met een inhaalverbod kom, zie je toch een hele file achter je ontstaan. Daarom hou ik op dat soort stukken toch de 85 aan. Het is net niet snel genoeg om er een bekeuring voor te krijgen maar het neemt wel een hoop irritatie van je collega's weg.

In de 80 km/u zone op de ringweg A10 kan je makkelijk 83 aanhouden zonder bekeuringen op te lopen. Althans als je daar de kans toe hebt want meestal ben je haast verplicht achter zo'n oliebol te blijven hangen die met 75 over de middenbaan gaat
pi_77571027
Sounddragon: met 2 auto's achter elkaar een rit van 630km naar zuid Duitsland, de één tegen de begrenzer aan en dus zo nodig inhalend, de ander op 85 zonder verdere flauwekul. Tijdsverschil in aankomst: 7 minuten. Op 9 uur rijden!

En inderdaad: je wordt per uur betaald, waarom zou je je drukker maken dan noodzakelijk om je werk fatsoenlijk te doen? Bovendien, door 85 te rijden in plaats van tegen de begrenzer aan hebben wij over het hele bedrijf (+/- 50 auto's) een brandstofbesparing van 10% gerealiseerd. Dat levert een stúk meer op dan die 7 minuten op een dag

Edit: Glasbak: die dakhazen tuf ik rustig rechts voorbij. Liefst nog ff op de claxon als je er naast zit. Zo van. RIJ. GOED-VERRRRRRRRRRRRRRRRR-DOEMME. DOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!11
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:42:42 #222
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_77573066
Ja fehn is dat he ... iedere gymp heeft tegenwoordig een navi aan boord die vertelt waar de TC zit, maar dan houden die kleaujeau's de snelheid op de teller aan
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:43:15 #223
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77573097
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:

Edit: Glasbak: die dakhazen tuf ik rustig rechts voorbij. Liefst nog ff op de claxon als je er naast zit. Zo van. RIJ. GOED-VERRRRRRRRRRRRRRRRR-DOEMME. DOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!11
Tja, rechts inhalen doe ik ook regelmatig.. Maar het kan je een bekeuring opleveren.. Links inhalen ook.. je mag hem ook niet opjagen door dicht achten hem te hangen of met je lichten te seinen laat staan dat je toeteren mag.. Dus wat moet je dan? Als een dooie er achter blijven hangen?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:44:48 #224
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77573183
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:42 schreef Sounddragon het volgende:
Ja fehn is dat he ... iedere gymp heeft tegenwoordig een navi aan boord die vertelt waar de TC zit, maar dan houden die kleaujeau's de snelheid op de teller aan
Yeah, het liefst nog iets onder de 80 dan "om maar zeker te zijn" waardoor ze feitelijk krap 70 rijden...

80
pi_77574053
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:44 schreef glasbak het volgende:

[..]

Yeah, het liefst nog iets onder de 80 dan "om maar zeker te zijn" waardoor ze feitelijk krap 70 rijden...

80
Die 80km/h is het probleem niet.

Onkundige automobilisten en ongeeikte snelheidsmeters in personenwagens
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:06:57 #226
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77574336
Ik zou willen dat mijn wasmachine eens haast kreeg. Dan kan ik m'n kleren in de droger stoppen en naar bed.

Tijd om wat slaap in te halen
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:33:24 #227
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77575566
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef druppelkut het volgende:
Ik zou willen dat mijn wasmachine eens haast kreeg. Dan kan ik m'n kleren in de droger stoppen en naar bed.

Tijd om wat slaap in te halen
Je mag morgen toch weer een uur in het busje slapen?

Is dat niet genoeg dan
pi_77575741
Wel stijl dat je gehaald en gebracht wordt evengoed hoor druppelkut. Wij staan geregeld een uurtje van huis gewoon over. Ook omdat we midden in de nacht en allemaal op verschillende tijden moeten beginnen, en het uur op en neer rijden natuurlijk ook alleen maar geld kost. Maar de baas heeft er dan ook geen problemen mee als we we elkaar een beetje opzoeken. We hebben zo onze vaste stekjes zeg maar
pi_77575985
ik rij meestal zo'n 85 op de gps, rijdt relaxed want niet iedereen haalt je in en je zit niet zo snel op een anders.
In de nacht 9u rijden scheelt wel redelijk wat als je 90 rijdt..
Doet maar wat..
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:47:49 #230
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77576131
Ik zou willlen dat ik over kon staan.
Maar door een paar foutjes in mijn verleden zit ik nu voor de komende 3 jaar vast aan mijn huidige werkgever.

Ik kan het me financieel namelijk niet veroorloven internationaal te gaan rijden. Alhoewel dat wel mijn droom is om te doen.

Dat halen en brengen is goedkoper voor mijn baas. ipv 1 busje en 1 vrachtwagen te laten rijden van vestiging B naar A rijdt er nu alleen maar een busje. De planning wordt daar dan automagisch op aangepast (als je zelf maar de planning doet).
pi_77576135
In de nacht is er ook geen mens om in te halen. Lees: geen mens die je in de weg rijdt. Dan ben je dus met 85 ook sneller dan overdag
pi_77576273
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef druppelkut het volgende:
Ik zou willlen dat ik over kon staan.
Maar door een paar foutjes in mijn verleden zit ik nu voor de komende 3 jaar vast aan mijn huidige werkgever.

Ik kan het me financieel namelijk niet veroorloven internationaal te gaan rijden. Alhoewel dat wel mijn droom is om te doen.

Dat halen en brengen is goedkoper voor mijn baas. ipv 1 busje en 1 vrachtwagen te laten rijden van vestiging B naar A rijdt er nu alleen maar een busje. De planning wordt daar dan automagisch op aangepast (als je zelf maar de planning doet).
Hoezo niet kunnen veroorloven? Krijg je nu zo goed betaald dan? Ik kan in de weken dat ik vakantie heb altijd flink uren maken, en dat vind m'n spaarrekening nooit zo vervelend En voor de kosten van het eten langs de weg enzo krijg je 38 euries per nacht onbelaste onkostenvergoeding. Als je een beetje oplet is het daar prima van te doen
pi_77576315
inderdaad in de vakantietijd kunj uren maken, ik plan mn vakantie wel voor of na de grote meute
Doet maar wat..
  woensdag 3 februari 2010 @ 00:13:04 #234
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77577085
(lang genoeg hier gestaan)

[ Bericht 85% gewijzigd door druppelkut op 03-02-2010 00:29:32 ]
pi_77577688
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:51 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Hoezo niet kunnen veroorloven? Krijg je nu zo goed betaald dan? Ik kan in de weken dat ik vakantie heb altijd flink uren maken, en dat vind m'n spaarrekening nooit zo vervelend En voor de kosten van het eten langs de weg enzo krijg je 38 euries per nacht onbelaste onkostenvergoeding. Als je een beetje oplet is het daar prima van te doen
38 euro per nacht? In welke loonschaal zit jij dan? In mijn loonschaal is dat zo'n beetje 50 euro.
pi_77578650
@druppel, de pijp er al onder?
pi_77579204
Ik ben dan wel geen vrachtwagenchauffeur maar volgens mij was er vanmiddag toch eentje verdwaald. Ik rijd bijna dagelijks over de grachten in Amsterdam toen ik aan mocht sluiten in een treintje met voorop een vrachtwagen. Zo te zien had deze chauffeur de grootste moeite om zijn weg te vinden aangezien hij steeds in en uit stapte, zeer waarschijnlijk om in te schatten of hij geen parkeerde auto`s of paaltjes zou raken.

Rijden jullie eigenlijk via een vooraf geplande route? Zo niet, hoe kunnen jullie dan weten of er niet op een gegeven moment een stuk komt waar de vrachtwagen niet tussen past, er even van uitgaande dat er geen borden staan?

Oh ja, in de toekomst ben ik van plan om ook misschien vrachtwagenchauffeur te worden, vandaar m`n interesse.
Tok.
  woensdag 3 februari 2010 @ 07:59:22 #238
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77580079
@motaro: nee. paste niet

aarghhhhhh...
kutbedrijf hier!
ff snel 2 bakjes wisselen. ben ik er, hebben ze de bakken kop aan kont gezet en ook nog eens volledig ingebouwd. kan er dus met geen mogelijheid bij.

stelletje prutsers
  woensdag 3 februari 2010 @ 08:00:47 #239
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77580088
@k_z-k: borden. borden geven breedte, lengte en hoogtebeperkingen aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door druppelkut op 03-02-2010 08:07:45 ]
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:04:03 #240
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77580726
http://twitpic.com/115668

En nee, die trekker kon de bakken niet omtrekken op die ijsplaat
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:27:13 #241
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77581093
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:04 schreef druppelkut het volgende:
http://twitpic.com/115668

En nee, die trekker kon de bakken niet omtrekken op die ijsplaat
Maar je hebt ze er nu wel op staan?

[ Bericht 1% gewijzigd door glasbak op 03-02-2010 09:29:26 (klote explorer :() ]
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:31:27 #242
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77581177
Jazeker. Eindelijk

Alleen sta ik weer stil op een dijk. Er is namelijk een ongevalletje gebeurd op een brug.
Wel een mooi plaotjie kennu skietu

http://twitpic.com/115bnw
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:06:29 #243
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77581912
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:31 schreef druppelkut het volgende:
Jazeker. Eindelijk

Alleen sta ik weer stil op een dijk. Er is namelijk een ongevalletje gebeurd op een brug.
Wel een mooi plaotjie kennu skietu

http://twitpic.com/115bnw
da wachten schiet niet op nee. dat plaatje wel.

ach. hier zetten ze een volle bak voor het gat waar ik m'n lege kwijt moest dus ik kon eerst de lege afzetten, de volle aanpikken, 3 meter naar achteren schuiven en toen de lege op z'n plek zetten. da skiet ook nie op natuurlijk

mooi ploatje trouwens

[ Bericht 0% gewijzigd door glasbak op 03-02-2010 10:12:57 ]
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:30:27 #244
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77582666
Mijn pauze duurt inmiddels al zo'n 1 uur en 6 minuten
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:43:27 #245
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77583090
Ambulance is inmiddels vertrokken.
pi_77583741
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 00:13 schreef druppelkut het volgende:
(lang genoeg hier gestaan)
Hmm? Kan iemand me ff vertellen wat hier te verbergen viel?
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 00:33 schreef RealZeus het volgende:

[..]

38 euro per nacht? In welke loonschaal zit jij dan? In mijn loonschaal is dat zo'n beetje 50 euro.
Dat is een vaste vergoeding, heeft niets met je loonschaal te maken. Vroegâh, lees: 4 jaar geleden, was het 38 euries. Onderhand kan dat wel wát hoger geworden zijn, maar vast niet veel. Heb jij het niet over je nachttoeslag? Dat is namelijk de toeslag die je krijgt als je structureel 's nachts werkt en overdag slaapt. Dat is natuurlijk iets anders als de onkostenvergoeding die je krijgt in verband met onderweg overstaan. Dat deed jij toch nooit?
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:50:34 #247
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77585120
Yes

Ik mag/kan weer rijden
pi_77585836
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:04 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

[..]

Dat is een vaste vergoeding, heeft niets met je loonschaal te maken. Vroegâh, lees: 4 jaar geleden, was het 38 euries. Onderhand kan dat wel wát hoger geworden zijn, maar vast niet veel. Heb jij het niet over je nachttoeslag? Dat is namelijk de toeslag die je krijgt als je structureel 's nachts werkt en overdag slaapt. Dat is natuurlijk iets anders als de onkostenvergoeding die je krijgt in verband met onderweg overstaan. Dat deed jij toch nooit?
Nee, ik ben niet in de war. Ik heb in juni 2007 dubbelbemand met bloemen gereden en daarbij stonden we dus ook wel over en dat was ergens in de 40 eur per nacht, en ik meende ergens gelezen te hebben dat het inmiddels rond de 50 euro per nacht zit.
pi_77585998
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:14 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet in de war. Ik heb in juni 2007 dubbelbemand met bloemen gereden en daarbij stonden we dus ook wel over en dat was ergens in de 40 eur per nacht, en ik meende ergens gelezen te hebben dat het inmiddels rond de 50 euro per nacht zit.
Ja dan klopt het dus toch wel, ik praat over 2005, en toen was het zeker weten 38 euries. Dat zal dan in die 2 jaar wel naar 40 zijn geïndexeerd. Of het dan tegenwoordig al 50 is weet ik niet, dan zouden we de CAO er eens op na moeten slaan. Endazûûkiknie
pi_77586243
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:19 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ja dan klopt het dus toch wel, ik praat over 2005, en toen was het zeker weten 38 euries. Dat zal dan in die 2 jaar wel naar 40 zijn geïndexeerd. Of het dan tegenwoordig al 50 is weet ik niet, dan zouden we de CAO er eens op na moeten slaan. Endazûûkiknie
Het was in 2007 iets van 41 euro, als ik me goed herinner. Ik ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')