SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat jij waarschijnlijk niet kuntquote:Op zondag 31 januari 2010 22:52 schreef glasbak het volgende:
Waarom doe jij je sleepas eigenlijk naar beneden met achteruit rijden druppel? Als je die omhoog doet ben je toch veel sneller met corrigeren?
Dan moet je niet te veel aan je stuur draaienquote:Op maandag 1 februari 2010 00:08 schreef druppelkut het volgende:
Ik vind met sleepas naar beneden fijner. Misschien omdat je dan niet zoveel stuurt.
Als ik de sleepas naar omhoog heb overcorrigeer ik meestal. Met de as naar beneden die ik dat niet. Liefst rij ik ook volbeladen achteruit.
Geen last van rode knopjes in ieder gevalquote:Op maandag 1 februari 2010 07:12 schreef druppelkut het volgende:
Net een half uur aan het vechten geweest om de aanhanger mee te krijgen.
Vrijdag in de modder weggezet en nu stond ie dus muurvast in 6 kuilen ter grootte van een wiel.
Vooruit-achteruit-vooruit etc....
Ik ga zo wel slapen idd, maar voor mij is het nu avond dus echt haast heb ik daar niet mee.quote:Op maandag 1 februari 2010 07:46 schreef druppelkut het volgende:
@vannelle
Ik dacht dat jij ging slapen
Omdat je net thuis was van werken.
Sorry. Zal het niet meer doen.
Moet je eens op Twitter kijken bij die 2quote:Op maandag 1 februari 2010 07:44 schreef vannelle het volgende:
Heeft het eigenlijk nut om hier te posten als je geen glasbak of druppelkut heet?
Dat er niet gereageerd wordt op wat ik schrijf over mijn belevenissen is tot daar aan toe, is idd niet altijd even interessant. Dat gb en dk elkaar opzoeken in dit topic snap ik ook wel, ze doen hetzelfde werk.
Eerlijk gezegd begin ik die dialogen een beetje beu te worden, ik vraag me echt af waarom ik hier nog post.
Nogmaals, ik snap het wel maar vraag me echt af waarom er niet gereageerd kan worden op iemand die ook vrachtwagen rijdt en hier post.
Zo veel moeite is dat toch niet? Lijkt er haast op dat er een apart topic moet komen voor chauffeurs die afzetbakken rijden.....
En nee, ik ben niet zielig.
quote:Op maandag 1 februari 2010 07:55 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Moet je eens op Twitter kijken bij die 2
Sjuust.quote:Op maandag 1 februari 2010 07:55 schreef druppelkut het volgende:
Omdat je dan geen gewicht hebt op de trekas?
Zou niks anders kunnen verzinnen namelijk.
Die 2 moeten gewoon gaan samenwonen of trouwen. En dan 1 pc de deur uit.quote:Op maandag 1 februari 2010 07:55 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Moet je eens op Twitter kijken bij die 2
quote:Op maandag 1 februari 2010 08:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die 2 moeten gewoon gaan samenwonen of trouwen. En dan 1 pc de deur uit.
Da's bij ons niet anders.quote:Op maandag 1 februari 2010 08:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sjuust.
En dat in de sneeuw op plekken waar niet gestrooid is. Had ik ook al getyped omdat ik dat graag wou delen met collega's maar kreeg het idee dat het niet gesnapt werd, geen reactie namelijk.
Maar goed, dat is pendelwerk en is maar zo'n 2 kilometer.
Heb niet harder gereden dan 30 km/h, als ik naar mijn gaspedaal keek gingen de achterwielen al slippen.
Rechtdoor is dat niet zo erg maar er zitten nogal wat bochtjes in de route......
In mijn boekje staat 'rijtijd van de dubbele week.'quote:Op maandag 1 februari 2010 09:17 schreef druppelkut het volgende:
Volgens mij is dat de totale rijtijd van de week ofzo. Zeker weten doe ik het niet
Hehehe.......zoiets ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 08:26 schreef druppelkut het volgende:
@ vannelle
zoiets: http://twitpic.com/10trxo
Geen idee.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:11 schreef blup het volgende:
Kut, wat is dat onderste regeltje eigenlijk? http://twitpic.com/10ak7o
Nooit echt begrepen die tijd.
Ik gok dat je dan lekker weinig druk op je trek-as hebt staan.quote:Op maandag 1 februari 2010 07:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nog een vraagje, weet je waarom het but is om een 20 voeter achterop een 40 voets chassis te hebben?
Volgens mij is het de twee wekelijkse rijtijd van die auto. Bij mij stond er bij elke auto namelijk wat anders.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:17 schreef druppelkut het volgende:
Volgens mij is dat de totale rijtijd van de week ofzo. Zeker weten doe ik het niet
edit: volgens het boekje is het de rijtijd van de dubbele week.
maar wat nou een dubbele week is?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |