quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een snelheid, je bent een snelle leerling.
Falert.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, dit was een misverstand! Mijn bedoeling was een retorische vraag...
Het leven van een boerinnetje gaat niet over rozen,quote:Op zondag 31 januari 2010 00:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik faal heel erg in mijn leven. Eerst bodybuilder gedoe en nu dit
Was ik maar een Randstad mensquote:Op zondag 31 januari 2010 00:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het leven van een boerinnetje gaat niet over rozen,
EY! Heb jij soms wat tegen boeren. Zonder boeren had jij nu geen melk en vele andere dingenquote:Op zondag 31 januari 2010 00:25 schreef Rookert het volgende:
Ga koeien melkenMoet je over 4,5 uur weer op
Wat nou, jij hebt door die melkprijs miljoenen liters melk gedumpt op weilanden en in Brusselquote:Op zondag 31 januari 2010 00:28 schreef Julis het volgende:
[..]
EY! Heb jij soms wat tegen boeren. Zonder boeren had jij nu geen melk en vele andere dingen.
wolla wikki wat is deze, mang deze is eckt een kk stad ouwequote:Op zondag 31 januari 2010 00:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een randstadmens? Dat is ook niet alles, hoor.
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:31 schreef Ayca het volgende:
04. 162 Rookert
05. 153 wikwakka2
Jullie falen allebei
Bustedquote:Op zondag 31 januari 2010 00:31 schreef Ayca het volgende:
04. 162 Rookert
05. 153 wikwakka2
Jullie falen allebei
Hoort dat aan elkaar ja (bestaat dat woord überhaupt wel?)quote:Op zondag 31 januari 2010 00:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een randstadmens? Dat is ook niet alles, hoor.
Ja, dat hoort aan elkaar. Heb je mijn link, www.spatiegebruik.nl, niet gelezen of zo? Alle samenvoegingen zijn één woord.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoort dat aan elkaar ja (bestaat dat woord überhaupt wel?)?! Ik ga naar de stad verhuizen + ik word bodybuilder.
quote:In het Nederlands moeten samengestelde woorden gewoon aan elkaar geschreven worden.
Er is dus geen enkele reden om een spatie in te voegen bij woorden als 'leesplezier', 'hogesnelheidslijn' en 'keukenbenodigdheden'. Deze fout wordt onnodig veel gemaakt, en het lijkt er zelfs op dat de foute spelling steeds vaker wordt toegepast. Een slechte ontwikkeling.
Jawelquote:Op zondag 31 januari 2010 00:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, dat hoort aan elkaar. Heb je mijn link, www.spatiegebruik.nl, niet gelezen of zo? Alle samenvoegingen zijn één woord.
Rot toch opquote:Op zondag 31 januari 2010 00:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, dat hoort aan elkaar. Heb je mijn link, www.spatiegebruik.nl, niet gelezen of zo? Alle samenvoegingen zijn één woord.
[..]
Leer mij de geheimen van een randstamensquote:Op zondag 31 januari 2010 00:33 schreef Ayca het volgende:
Met alleen verhuizen word je geen randstadmens.
Waarom zou randstadmens niet als enkel woord worden geschreven en leesplezier, of koeienletters, of boerenaccent wel?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ga niet voor elk woord naar die site
Mijn gevoel zei: Randstad mensquote:Op zondag 31 januari 2010 00:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom zou randstadmens niet als enkel woord worden geschreven en leesplezier, of koeienletters, of boerenaccent wel?
Boeren staan bekend om hun gevoelloosheidquote:Op zondag 31 januari 2010 00:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn gevoel zei: Randstad mens. Maar dat klopt dus niet
stel jezelf dan voortaan de vraag die ik net steldequote:Op zondag 31 januari 2010 00:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn gevoel zei: Randstad mens. Maar dat klopt dus niet
Ik ben Alkmaarder.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Leer mij de geheimen van een randstamens!
Steden als Alkmaar (en omgeving), Hoorn (en omgeving) en Lelystad worden niet altijd als deel van de Randstad gezien.quote:
Hoornquote:Op zondag 31 januari 2010 00:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Steden als Alkmaar (en omgeving), Hoorn (en omgeving) en Lelystad worden niet altijd als deel van de Randstad gezien.
Dus
Rijdt die metro zo laat nogquote:Op zondag 31 januari 2010 00:48 schreef IHVK het volgende:
Niveau in de metro is na 11 uur bedroevend.
Dronken mensen die van Ahoy kwamen (wat was er echt?)
Het rare was dat het autochtone mensen waren die zaten te springen en te dansen in de metro. Meestal is het andersom.
Dronken mensen die naar huis gaan op dit tijdstipquote:Op zondag 31 januari 2010 00:48 schreef IHVK het volgende:
Het rare was dat het autochtone mensen waren die zaten te springen en te dansen in de metro. Meestal is het andersom.
Ikquote:Op zondag 31 januari 2010 00:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Steden als Alkmaar (en omgeving), Hoorn (en omgeving) en Lelystad worden niet altijd als deel van de Randstad gezien.
Dus
Zit de metro meestal te springen en te dansen in autochtone mensen?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:48 schreef IHVK het volgende:
Alkmaar rulesquote:Op zondag 31 januari 2010 00:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik-de meer om het feit dat je uit Alkmaar komt.
kwart voor 1 gaat de laatste.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Rijdt die metro zo laat nog? Ik dacht dat hij na 12en stopte.
Ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zit de metro meestal te springen en te dansen in autochtone mensen?
Grapjas, de enige dorpen in Noord Holland die er toedoen zijn Castricum en Amsterdam.quote:
Mensen die zichzelf niet in de hand kunnen houdenquote:Op zondag 31 januari 2010 00:53 schreef IHVK het volgende:
En er was zo'n tienermeisje die alleen maar een jas aanhad en van onder niks leek wel, die helemaal los ging op één of andere jongen.
SUKKEL IK GA JE HELEMAAL SLOPEN
maar die jongens was allang weg.
/metro avoturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |