Newbs don't get the picturequote:
Maakt niet uit er staat Ajax in dus kan automatisch niet goed zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niewelingen can't get the picture
Puickende OP, newbie.quote:
AJAXquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit er staat Ajax in dus kan automatisch niet goed zijn
Maar hoe weet jij of een kapotgefokte hebt ja of de neen? Waar haal je die?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet kapotgefokte zijhn ook lief, leven langer en hebben een iets prettiger leven.
Maar goed, het zal me worst wezen eik.
quote:
Hoe kan ik het goedmakenquote:
Bij deze.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar meest afleidende ava is toch heul geen categorie
Niet dusquote:
Maar goed, het zal me worst wezen eik.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat bedoelde ik idd
En ik ga daar dus verder niet op in.Goed he
Ohquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet dus![]()
Moeten jullie niet stappen of iets vanavond?
Moet jij niet stappen vanavondquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet dus![]()
Mocht jij niet mee?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh
Ik ga niet want hoofdpijn en vrienden op wintersport
Boom?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:53 schreef timmmmm het volgende:
DE ANANAS
Ik mis hem, waar hangtie uit?
Sorryquote:
okquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar goed, het zal me worst wezen eik.
Nee, ik ben ergens waar niks te stappen valtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet dus![]()
Wel, De Ananas en Boswachter, voor wie staat dat ajaxlogo?quote:
stevenmarc 26quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wel, De Ananas en Boswachter, voor wie staat dat ajaxlogo?
Als ik een spelletje wil doen, ga ik wel naar MENquote:
Het vriest buiten en jij gaat zwemmen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:57 schreef DeLuna het volgende:
Stappen? Tyf op, ik sta morgen van 8:00u tot 18:00 in het zwembad.
Jullie hebben alleen maar een buitenzwembad in het dorpquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Het vriest buiten en jij gaat zwemmen?
Eh? Waarom niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kan niet, alles is bevrorenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jullie hebben alleen maar een buitenzwembad in het dorp?
quote:
HET IS VEELS TE KOUD OM ALLEEN AL AAN ZWEMMEN TE DENKEN vind ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan niet, alles is bevroren
En toch he als ik dan denk aan vrouwen, mooie vrouwen dus, in bikini krijg ik het weer een beetje warmquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
HET IS VEELS TE KOUD OM ALLEEN AL AAN ZWEMMEN TE DENKEN vind ik
Dat wel, maar als je dan naar buiten kijkt is het meteen weer koudquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch he als ik dan denk aan vrouwen, mooie vrouwen dus, in bikini krijg ik het weer een beetje warm
Dan moet je een sneeuwpop makenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:04 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
En weer volledig wit hier, heb ik voor niets de hele stoep staan vegen vanmorgen
Mijn leven is zwemmen. Ik train 7 keer per week.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
HET IS VEELS TE KOUD OM ALLEEN AL AAN ZWEMMEN TE DENKEN vind ik
Dan moet je dat niet doen hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je dan naar buiten kijkt is het meteen weer koud
Mijn vriend weet precies wat je bedoeldquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:04 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
En weer volledig wit hier, heb ik voor niets de hele stoep staan vegen vanmorgen
voor 1 jaar maar?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo,na 23 sneeuwpoppen heb je het wel zowat gehad voor een jaar hoor
van 8 tot 6?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn leven is zwemmen. Ik train 7 keer per week.
Kom maar langsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
voor 1 jaar maar?
Ik heb btw wel zin in een sneeuwballengevecht
Weet ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn leven is zwemmen. Ik train 7 keer per week.
Jij woont zeker niet in de wijk de Rietlanden in Emmen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van 8 tot 6?
[..]
Kom maar langs
Nee, we hebben dit weekend de NK junioren. 6 sessies en ik ben vrijwilliger. Dus vandaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van 8 tot 6?
[..]
Kom maar langs
Ik heb er nog geen een gemaakt dit jaarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo,na 23 sneeuwpoppen heb je het wel zowat gehad voor een jaar hoor
Ik ben niet thuis, maar mijn vriend vindt t vast niet erg als je hier komtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij woont zeker niet in de wijk de Rietlanden in Emmen?
Het leek me al een beetje overkillquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, we hebben dit weekend de NK junioren. 6 sessies en ik ben vrijwilliger. Dus vandaar.
Foeiquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen een gemaakt dit jaar
Welke tieten? Die in mn UI? Nee dat zijn de Epic Boobs.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis, maar mijn vriend vindt t vast niet erg als je hier komt
Zijn die tieten van jou?
Ga je foto's eens fixenquote:
Daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke tieten? Die in mn UI? Nee dat zijn de Epic Boobs.
Ben je je vriend zat dan?
Inderdaad gezelschap kan heel leuk zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor
En nee, maar gezelschap kan geen kwaad toch?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad gezelschap kan heel leuk zijn.
Hij ziet me al aankomen: hoi ik ben huppelmuts en gestuurd door janiesbrownie om je gezelschap te houden
Weet je nog dat je vannacht medelijden had met dat meisje onder de tafel?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad gezelschap kan heel leuk zijn.
Hij ziet me al aankomen: hoi ik ben huppelmuts en gestuurd door janiesbrownie om je gezelschap te houden
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
Hee, weer wat bekende gezichtenhoi!
Weet jij hoe ik eruit zie dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zat er stiekem al aan te denkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan het nog goedmaken, er ligt nog sneeuw
Daar hoor ik niet bij hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ow, dan weet je je affectie en lust naar mij toe goed beheersbaar te houdenquote:
Weet ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dan weet je je affectie en lust naar mij toe goed beheersbaar te houden
Je ziet er uit als een reep chocola?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dan weet je je affectie en lust naar mij toe goed beheersbaar te houden
Melkchocola met hazelnotenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je ziet er uit als een reep chocola?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
Dat helpt vaak wel, nou, zodra je je beseft dat het niet meer voldoet laat het maar weten, je hebt toch een OVquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ikmaar op het moment dat ik geen seks meer heb weet ik niet of ik me nog wel in zou kunnen houden
!
Nee, maar ik heb wel een soortgelijke uitwerking op vrouwenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je ziet er uit als een reep chocola?
Ken ik jou?quote:
O zoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik zelf niet thuis ben, maar bij hem, dus dan zijn we met zn drieën
Maar zoals jij het zegt vindt ie vast ook geen probleem
que?:?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weet je nog dat je vannacht medelijden had met dat meisje onder de tafel?
Vraag het haar zelf nu maar
Nou nou nou, dat vindt JB niet leukquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat helpt vaak wel, nou, zodra je je beseft dat het niet meer voldoet laat het maar weten, je hebt toch een OV![]()
[..]
Nee, maar ik heb wel een soortgelijke uitwerking op vrouwen
Succes Henk, vergeet de knopen en de winterpeen niet!quote:
Ik ben jaloers, mag ik je aanraken?quote:
Never mindquote:
Die doet gewoon meequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat vindt JB niet leuk
Ah, nou, nu voel ik me helemaal welkom op de volgende crewmeetquote:
Dat ben ikquote:
Ik overleef het wel <meloquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat vindt JB niet leuk
Ik lees de iedere keer JamesBrownie en dacht dat jij een man wasquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ben ik
[..]
Ik overleef het wel <melo
Die schijnt in 2020 te zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:36 schreef yvonne het volgende:
Ah, nou, nu voel ik me helemaal welkom op de volgende crewmeet
Zoiets zou ik je nooit aandoen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ben ik
[..]
Ik overleef het wel <melo
Doe eens niet zo eng jijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ow, tegen die tijd ben jij al vervangen door Paultjuhhh
Eerst heette ik JamesBrownie, maar toen was ik ook al een vrouw hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik lees de iedere keer JamesBrownie en dacht dat jij een man was
Wat liefquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zoiets zou ik je nooit aandoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |