van 8 tot 6?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn leven is zwemmen. Ik train 7 keer per week.
Kom maar langsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
voor 1 jaar maar?
Ik heb btw wel zin in een sneeuwballengevecht
Weet ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn leven is zwemmen. Ik train 7 keer per week.
Jij woont zeker niet in de wijk de Rietlanden in Emmen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van 8 tot 6?
[..]
Kom maar langs
Nee, we hebben dit weekend de NK junioren. 6 sessies en ik ben vrijwilliger. Dus vandaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van 8 tot 6?
[..]
Kom maar langs
Ik heb er nog geen een gemaakt dit jaarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo,na 23 sneeuwpoppen heb je het wel zowat gehad voor een jaar hoor
Ik ben niet thuis, maar mijn vriend vindt t vast niet erg als je hier komtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij woont zeker niet in de wijk de Rietlanden in Emmen?
Het leek me al een beetje overkillquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, we hebben dit weekend de NK junioren. 6 sessies en ik ben vrijwilliger. Dus vandaar.
Foeiquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen een gemaakt dit jaar
Welke tieten? Die in mn UI? Nee dat zijn de Epic Boobs.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis, maar mijn vriend vindt t vast niet erg als je hier komt
Zijn die tieten van jou?
Ga je foto's eens fixenquote:
Daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke tieten? Die in mn UI? Nee dat zijn de Epic Boobs.
Ben je je vriend zat dan?
Inderdaad gezelschap kan heel leuk zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor
En nee, maar gezelschap kan geen kwaad toch?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad gezelschap kan heel leuk zijn.
Hij ziet me al aankomen: hoi ik ben huppelmuts en gestuurd door janiesbrownie om je gezelschap te houden
Weet je nog dat je vannacht medelijden had met dat meisje onder de tafel?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad gezelschap kan heel leuk zijn.
Hij ziet me al aankomen: hoi ik ben huppelmuts en gestuurd door janiesbrownie om je gezelschap te houden
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
Hee, weer wat bekende gezichtenhoi!
Weet jij hoe ik eruit zie dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zat er stiekem al aan te denkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan het nog goedmaken, er ligt nog sneeuw
Daar hoor ik niet bij hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ow, dan weet je je affectie en lust naar mij toe goed beheersbaar te houdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |