Je bent dus niet alleen een jankbek maar ook een sneu figuur.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:29 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
OK daar heb ik meer respect voor.
Ben zelf Alkmaarder. Voetbal boeit me niet echt. Ben ook niet bij de huldiging geweest enzo vorig jaar.
MAAR WAT HEB IK GENOTEN VAN HET TREITEREN VAN MIJN VRIENDEN DIE AJACIED ZIJN. Haha allemaal huilen HAHAHAHA
Ik mag toch wel een stel arrogante Ajacieden uitlachen? Dan ben je toch geen jankbek?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:32 schreef cheqy het volgende:
[..]
Je bent dus niet alleen een jankbek maar ook een sneu figuur.
Echt een Alkmaarder dus.
Jij geniet dus vooral van de misère van anderen en niet zozeer van iets positiefs voor jezelf of anderen. Klinkt weinig aangenaam..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:29 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
OK daar heb ik meer respect voor.
Ben zelf Alkmaarder. Voetbal boeit me niet echt. Ben ook niet bij de huldiging geweest enzo vorig jaar.
MAAR WAT HEB IK GENOTEN VAN HET TREITEREN VAN MIJN VRIENDEN DIE AJACIED ZIJN. Haha allemaal huilen HAHAHAHA
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:20 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax er nu mee te maken jankbek. TS is PSV'er.
jawel hoor, mijn halve straat heeft een seizoenskaart van AZ. Ben oprecht blij voor ze.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jij geniet dus vooral van de misère van anderen en niet zozeer van iets positiefs voor jezelf of anderen. Klinkt weinig aangenaam..
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:03 schreef Genius-F het volgende:
TS is een kankerkneus die zich druk maakt over AZ.
Dan faal je wel heel hard.
AZ![]()
![]()
Je kan ook al niet rekenen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Volgend jaar naar Helmond Sport!
Support your local. Zou je ook moeten doen, maar meneer is stiekem zelf gloryhunter. Daarom kots je zo op AZ.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Boehoehoe
AZ is gewoon een kutclub die dankzij Scheringa hoogtij dagen beleefde. Nu gaan jullie weer gewoon terug naar de 1ste divisie over een paar jaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:16 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Support your local. Zou je ook moeten doen, maar meneer is stiekem zelf gloryhunter. Daarom kots je zo op AZ.
Amen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
AZ is gewoon een kutclub die dankzij Scheringa hoogtij dagen beleefde. Nu gaan jullie weer gewoon terug naar de 1ste divisie over een paar jaar.
Niemand die hier in Alkmaar ontkent dat AZ zo hoog is gekomen door Scheringa hoor. Degraderen zal komende 10 jaar wel meevallen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
AZ is gewoon een kutclub die dankzij Scheringa hoogtij dagen beleefde. Nu gaan jullie weer gewoon terug naar de 1ste divisie over een paar jaar.
Ik denk dat degraderen dichterbij gaat komen dan een nieuw kampioenschap.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:20 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Niemand die hier in Alkmaar ontkent dat AZ zo hoog is gekomen door Scheringa hoor. Degraderen zal komende 10 jaar wel meevallen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:03 schreef Splutje het volgende:
Die supporters zitten nu allemaal weer in het Phillips stadion
Tja. wie weet trekt Dick het nog recht, maar ik denk dat AZ nog wel meer gaat verliezen nu.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Koeman had betere resultaten dan Advocaat
Klopt voor een deel. Voor het andere deel lieten de "topclubs" het vorig seizoen gewoon keihard afweten. Kom op, als je zo afgetekend kampioen wordt is de rest wel heel slecht.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |