Chicago.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:15 schreef GuitarJJ het volgende:
Red Alert 2. Persoonlijk 1 van de beste spellen ooit, een echte klassieker
Truequote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:18 schreef Jahr00n het volgende:
Red Alert 1 is het beste spel ooit gemaakt.
Zelfs deze staat op Youtube.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:05 schreef Remqo het volgende:
Dune2
C&C: Red Alert 1
Daar heb ik heel wat avonden mee vermaakt
Affirmative.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:18 schreef Jahr00n het volgende:
Red Alert 1 is het beste spel ooit gemaakt.
En dat zijn links waar we veel(ik dus) aan hebben. Waarvoor dank.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:54 schreef classpc het volgende:
Gezien dat spel toch Freeware o.i.d. is tegenwoordig, hier even wat linkjes.
Meerdere locaties per file voor het geval er een down is.
Installatie handleiding voor XP en Vista:
XP | Vista
Download locaties:
The Allied Disc:
EA (North America) | EA (Europe) | EA (Asia)
The Soviet Disc:
EA (North America) | EA (Europe) | EA (Asia)
Voordat je C&C1 (of RA1) in Windows 7 gaat opstarten moet je eerst een snelkoppeling op je bureaublad zetten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:18 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik heb dat spel ook. Maar bij C&C 1 krijg ik er een verkleuring in tijdens spel.
heb Win 7..
best jammer
Thans speel ik geen spelletjes meer, maar dit. Wat een genot was dat. toen ik het in dosbox installeerde moet ik wel zeggen dat het ietwat een teleurstelling was, dus dat doe ik niet meerquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:10 schreef RudyCarell het volgende:
Legend of Kyrandia!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van sommige spellen moet je ook gewoon de herinneringen koesteren. Ik heb hetzelfde gehad met Full Throttle, wát een spel wat dat...quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:33 schreef Iblis het volgende:
[..]
Thans speel ik geen spelletjes meer, maar dit. Wat een genot was dat. toen ik het in dosbox installeerde moet ik wel zeggen dat het ietwat een teleurstelling was, dus dat doe ik niet meer
Nee. gespeeld, maar dat was C&C met andere sprites. Dune 3 is er ook nog geweest toch, met Stingquote:
Ik vond Dune 2000 nog wel de moeite toendertijd, Dune 3 heb ik me inderdaad ook niet aangewaagd.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. gespeeld, maar dat was C&C met andere sprites. Dune 3 is er ook nog geweest toch, met StingOok al zo tenenkrommend.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:41 schreef RRGJL het volgende:
Welke van de C&C of RA games wordt tegenwoordig nou het meest gespeeld online?
Geniaal spel vond ik dat. Ik was altijd ongeveer op dezelfde tijd klaar met mn tankrush als de AI, met als gevolg werkelijk GIGANTISCHE veldslagen in het midden van een map. Voor het eerst kon ik de skirmish saven, dus ik was vaak dagen bezig met 1 skirmish potje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |