SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
De anderen zijn al druk bezig met kaartjes schrijven.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:21 schreef easy-going het volgende:
Hmzz, het loopt nog niet storm he .
Of lijkt dat maar zo, en is er ontzettend veel geheime animo?
tsja, hier posten is natuurlijk wel tricky, hè?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:21 schreef easy-going het volgende:
Hmzz, het loopt nog niet storm he .
Of lijkt dat maar zo, en is er ontzettend veel geheime animo?
Potverdosie, dat mag dus niet he! Nu zeg je dat je mee doet. Kun je je post nog wijzigingen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:39 schreef moussy het volgende:
Ik ga gewoon mezelf 30 kaartjes sturen
Hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:45 schreef YPPY het volgende:
[..]
Potverdosie, dat mag dus niet he! Nu zeg je dat je mee doet. Kun je je post nog wijzigingen?
Ja niemand kent me meer denk ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:02 schreef easy-going het volgende:
[..]
Je bent bang dat je geen kaartje krijgt he.
Welke kliek wil je, de macaroni of de hutspot?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:05 schreef Vicky het volgende:
Ik krijg ook vast geen kaartje.. Ik hoor niet bij een kliek![]()
Dan de macaroni!! Hutspot vind ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Welke kliek wil je, de macaroni of de hutspot?
quote:
Vraag dat maar aan Lois, als ze niet gedronken heeft.quote:
Ik stuur dr wel visitekaartjes van de brijderquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:14 schreef YPPY het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Lois, als ze niet gedronken heeft.
www.hallmark.nl ecard wordt verstuurd wanneer je dat wil, kun je nu al regelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:13 schreef _Bar_ het volgende:
Happy Valentine's day....
Het valt wel net tegelijk met Carnaval.....
Dus kan ik niet eens meedoen!
nu verklap je d'r dekmantelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:16 schreef YPPY het volgende:
[..]
www.hallmark.nl ecard wordt verstuurd wanneer je dat wil, kun je nu al regelen.
quote:
Lijstjes zijn toch zo 2009quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:54 schreef easy-going het volgende:
Kan er een lijstje komen in de openingspost van de personen die zeker niet meedoen?
Dat zou niet slim zijn, want dan kun je er van de 352 OUD posters en lurkers al 348 afstrepen en dan is het alsnog niet moeilijk raden natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:54 schreef easy-going het volgende:
Kan er een lijstje komen in de openingspost van de personen die zeker niet meedoen?
Dat kan dan wel, als je iets krijgt, want er doet natuurlijk niemand mee. En dan mag je ook raden, maar je mag het niet weten als je goed geraden hebt, want dan is het niet Secret meer!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:52 schreef Macka66 het volgende:
Komt er dan ook geen topic waar je niet kan melden wat je gekregen hebt? Zonder leuke foto's enzo.
Het is vrij simpel: je stuurt iemand een (digitaal) kaartje met wat liefs erin en dan vertel je niet dat het van jou komt. Gewoon, omdat het leuks is iets aardigs te doen.quote:
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:02 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat zou niet slim zijn, want dan kun je er van de 352 OUD posters en lurkers al 348 afstrepen en dan is het alsnog niet moeilijk raden natuurlijk.
Het wordt me te moeilijk allemaal, ik hou het wel bij mijn eigen 30 kaartjesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:09 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het is vrij simpel: je stuurt iemand een (digitaal) kaartje met wat liefs erin en dan vertel je niet dat het van jou komt. Gewoon, omdat het leuks is iets aardigs te doen.
Dat kan niet, want ik heb jou al getrokken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:19 schreef RockabeIIa het volgende:ik krijg wacht op een kaart van YPPY
Nouja.. stel je voor.. ik zie een onwijs cute meisje hier ergens op fok.. en ik wil haar wel een valentijnskaartje sturen, gewoon voor de grap, voor de leukigheid.. kan ik toch zoals in OP staat gewoon TS de link geven om door te sturen?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als jij adressen weet te achterhalen mag je meedoen
Je wilt jouw valentijn via OUD een valentijnskaart sturen?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:09 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Nouja.. stel je voor.. ik zie een onwijs cute meisje hier ergens op fok.. en ik wil haar wel een valentijnskaartje sturen, gewoon voor de grap, voor de leukigheid.. kan ik toch zoals in OP staat gewoon TS de link geven om door te sturen?lijkt me wel geinig nml
Haha daar had ik even niet bij stilgestaanquote:Op zondag 31 januari 2010 00:26 schreef easy-going het volgende:
[..]
Je wilt jouw valentijn via OUD een valentijnskaart sturen?
Dan denkt ze meteen dat je kinderen wil
Lezen!quote:Op zondag 31 januari 2010 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Niemand heeft mijn adres, ik heb niemands adres dus sorry, niet genoeg incrowd om mee te doen.![]()
Maar ik wil wel even zeggen dat ik het een geweldig idee vind Yps
SSSSSSSTTquote:Op zondag 31 januari 2010 20:59 schreef YPPY het volgende:
[..]
Lezen!Dan kun je dus mij een pm sturen met een link naar het kaartje en dan stuur ik dat door. Dus deze smoes telt niet.
Hoezo dan? Je kunt bij hallmark.nl een kaartje versturen waar je eigenlijk al niks meer bij hoeft te zetten, ik heb alvast zitten zoeken.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik krijg faalangst van dit soort dingen.
Leuk idee, maar ik blokkeer echt.![]()
![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Niemand heeft mijn adres, ik heb niemands adres dus sorry, niet genoeg incrowd om mee te doen.![]()
Als jij je adres hier post krijg je van mij een kaartjequote:Op maandag 1 februari 2010 08:17 schreef seasushi het volgende:ik meld mezelf aan om kaartjes te ontvangen
jij hebt mijn adresquote:Op zondag 31 januari 2010 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar ik wil wel even zeggen dat ik het een geweldig idee vind Yps
Ik heb serieus heel ernstig mijn pm box opgeruimd.quote:
Dat is geheim, maar Yppy weet het wel, dus ik stuur alles via PM naar Yppy en dan gaat het vast goed komen. Tenminste, zo zou ik het doen als ik mee zou doen, natuurlijk.quote:
ik stuur jou dan ook geen kaartquote:Op maandag 1 februari 2010 13:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb serieus heel ernstig mijn pm box opgeruimd.![]()
Volgens mij heb ik heel privacy-bewust alles weggegooid.
![]()
nou ja, dan maar voor je digitale brievenbus liggen, dames en euh, dames.al doe ik natuurlijk niet mee.
Nee, natuurlijk niet.quote:
Zullen we eens gek doen, lekker gek, prettig gestoord zeg maar? En zorgen dat de kaartjes uiterlijk 14 februari bij de ontvanger zijn? Of is dat heel erg te prettig gestoord gek?quote:
Hoe kan dat nouquote:
Haha, ik heb gewoon serieus al 4 linkjes.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is geheim, maar Yppy weet het wel, dus ik stuur alles via PM naar Yppy en dan gaat het vast goed komen. Tenminste, zo zou ik het doen als ik mee zou doen, natuurlijk.
pff dat wordt dan wel haasten hoor.. ik weet niet of ik dat ga redden...quote:Op maandag 1 februari 2010 20:26 schreef YPPY het volgende:
[..]
Zullen we eens gek doen, lekker gek, prettig gestoord zeg maar? En zorgen dat de kaartjes uiterlijk 14 februari bij de ontvanger zijn? Of is dat heel erg te prettig gestoord gek?
buh, wat aangeharkt.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:26 schreef YPPY het volgende:
[..]
Zullen we eens gek doen, lekker gek, prettig gestoord zeg maar? En zorgen dat de kaartjes uiterlijk 14 februari bij de ontvanger zijn? Of is dat heel erg te prettig gestoord gek?
Of zich kun je natuurlijk altijd een berichtje sturen. Via mij kan ook, maar ik doe maximaal 100 PM's doorgeven per dag, anders krijg ik een muisarm.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nee hoor, er posten in OUD ook zat mensen zonder kinderen mee en die doen vast ook mee.
Of het ook open is voor mensen buiten OUD laat ik even over aan de TS.Het is ten slotte haar feestje.
maar aaarghh, de druk! het niet weten! stress!quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:57 schreef simmu het volgende:
[..]
maar aaarghh, de druk! het niet weten! stress!
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:18 schreef YPPY het volgende:
[..]
[dienstmededeling 2]
Kaartjes voor mij mogen ook via mij![]()
[/einde dienstmededeling 2]
Dat kan dus niet, want dan word ik veels te nieuwsgierig.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:20 schreef cattie het volgende:
YPPY, maar hoe moet iemand jou dan iets anoniems sturen?
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:26 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou![]()
Toen ik meedeed had ik haar, maar ik heb nog niet doorgegeven dat ik niet mee wil doen dus dan kan jij haar toch nog niet hebben
daar ging mijn slok thee ...quote:
niet via je eigen pm natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:33 schreef YPPY het volgende:
Als je iemand een kaartje wilt sturen, zonder mail adres, kun je ook dat kaartje naar jezelf laten sturen. Je krijgt dan een linkje waar je op moet klikken. Dat linkje kun je kopieren en via PM oid sturen. Als tip, niet dat ik deze zelf gebruik natuurlijk.
Doe je ook mee? Dit is voor iedereen! Je mag het natuurlijk niet vertellen, maar het zou wel leuk zijn!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:40 schreef winniethepooh het volgende:
Hopelijk krijgen julie veel kaarten.
Nee natuurlijk doe ik niet mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:54 schreef YPPY het volgende:
[..]
Doe je ook mee? Dit is voor iedereen! Je mag het natuurlijk niet vertellen, maar het zou wel leuk zijn!
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:06 schreef winniethepooh het volgende:
[..]
Nee natuurlijk doe ik niet mee.
O, je doet natuurlijk wel mee, maar je zegt van niet, want anders weten wij dat. Echt wel goed.quote:
heej pick a choose, post als joshua, of post als winniethepooh, maar niet allebeiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:57 schreef Joshua. het volgende:
Dat is mijn probleem ook ik wil mischien wel mee doen maar heb ook van niemand een adres.
Misschien is het wel een een-eiige tweelingquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:27 schreef Belana het volgende:
[..]
heej pick a choose, post als joshua, of post als winniethepooh, maar niet allebei
siamese tweeling denk ik eerderquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Misschien is het wel een een-eiige tweeling![]()
Ik verzamel ook adressen, heb er al vet veelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef bodpa09 het volgende:
Skippy skippy skippy weet iemand het adres van Yppy?
Niet dat ik een kaart ga sturen. Ik verzamel gewoon adressen.
Waar staat de smiley die eruit ziet alsof je geschokt bent?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:27 schreef Belana het volgende:
[..]
heej pick a choose, post als joshua, of post als winniethepooh, maar niet allebei
dat is een veel gemaakte fout. Schizorenie en meervoudig persoonlijkheidsstoornis zijn 2 verschillende dingen</>quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik dacht dat een gespleten persoonlijkheid, schizofrenie was??
Zitten wij dan niet in een kliekje?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:03 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik doe nog steeds niet mee trouwens. Kliekjes
Zie je, daar ga je al, krijg je nul kaartjes moet je in een hoekje zitten huilen. Maar gelukkig heb ik dan ook geen kaartjes verstuurd, en daar ging het toch om.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef YPPY het volgende:
Dames, dames, Valentijnsdag is voor de liefde.Als jullie nu eens wat nuttigs gaan doen, kaartjes schrijven ofzo? Ik heb er al drie.
jamaardatmagjeniethardopzeggenandersvalikdoordemandquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zitten wij dan niet in een kliekje?Een laptopkliekje desnoods?
Ik weet niet wie Joshua is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:27 schreef Belana het volgende:
[..]
de huidige (al dan niet vrouwelijke) whipping boyquote:
De mijne ook?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik verzamel ook adressen, heb er al vet veel
zeg er wordt hier toch niet met tweelingen gespot he?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Misschien is het wel een een-eiige tweeling![]()
Goed plan!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:38 schreef PM-girl het volgende:
Ik weet YPPY's adres wel, maar ik geef het niet door (net zoals ik dat met mijn adres niet zou willen).
Maar als iemand iets aan YPPY wil sturen, mag dat via mij, dan kan je meteen iets meesturen voor mijzelf
Of gewoon zeer veel zelfkennis....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:50 schreef bodpa09 het volgende:
Oei, die is slim! Omdat je er geen verstuurt natuurlijk!
Juist, want ik doe natuurlijk niet meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:50 schreef bodpa09 het volgende:
Oei, die is slim! Omdat je er geen verstuurt natuurlijk!
Je verstuurt alleen een kaartje aan jezelf?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:49 schreef easy-going het volgende:
Ik weet zeker dat ik nooit minder kaartjes krijg dan dat ik er verstuur
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Je verstuurt alleen een kaartje aan jezelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
haha ik ook, easy!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Easy, ik heb voetbalplaatjes te ruil.
Ik jou ook niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:51 schreef Basboussa het volgende:
Ik zou zo graag winniethepooh en Joshua. geen kaartje willen sturen......
Inmiddels heb ik 5 pm's met linkjes gehad.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:04 schreef bodpa09 het volgende:
Wow worden ze gewoon al verzonden? Niet wachten tot Valentijn?
Ik zou jou graag ook geen kaartje willen sturen zonde van het geld.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:51 schreef Basboussa het volgende:
Ik zou zo graag winniethepooh en Joshua. geen kaartje willen sturen......
Nou zeg!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:47 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Ik zou jou graag ook geen kaartje willen sturen zonde van het geld.
Nou ik zou jou met alle liefde een kaartje willen sturen hoor!! Maar helaas, ik doe niet meequote:
Ik heb ook een supermooie kaart gekregenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:24 schreef Raissa het volgende:
Mag je hier wel vertellen dat je een kaartje hebt ontvangen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een kaartje gekregen!
Een echte![]()
Dank je wel secret valentijn!
[quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:47 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Ik zou jou graag ook geen kaartje willen sturen zonde van het geld.
whehehehehe, jij bent echt grappig!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:31 schreef winniethepooh het volgende:
Ik heb al een kaart ontvangen.
Is dit een hint naar de afzender?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:25 schreef trui het volgende:
ik had er vanmiddag ook al een!dankjewel lieve Yalentijn!
hoe kom je erbij?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:27 schreef livelink het volgende:
Is dit een hint naar de afzender?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:28 schreef PM-girl het volgende:
Ik had er ook eentje!Ik herkende het handschrift natuurlijk helemaal niet!
![]()
Enne, mogen de kaartjes (ik ben optimistisch, er volgen er vast meer) al open??
Ik was het uiteraard niet, want ik doe niet meequote:Op donderdag 4 februari 2010 17:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb ook een lieve en mooie kaart gekregen
Van iemand die iets weet wat ik alleen op twitter heb verteld dus dat verkleint de mogelijkheden![]()
![]()
![]()
Slimmerdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:18 schreef Estrys het volgende:
Jullie begrijpen toch wel waarom ik gisteren op het bankje die link naar Funda heb gepost he
Daar had ik nog niet eens bij stilgestaan. Whahahahahahahahaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:15 schreef mrien het volgende:
En nu begrijp ik gelijk waarom YPPY nu de reis mei tai op de post gaat doen
En Lovelylady ook
Jeetje dat is wel heel doordacht natuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:15 schreef mrien het volgende:
En nu begrijp ik gelijk waarom YPPY nu de reis mei tai op de post gaat doen
En Lovelylady ook
maar die was niet anoniem.quote:
Maar wel liefquote:
Omdat hier veelquote:
Waarom post je met die knipoog, nu weet ik nog niet van wie het kaartje komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps! Dat wist ik niet. Succes dan.quote:Op zondag 7 februari 2010 08:27 schreef YPPY het volgende:
Eventjes een berichtje voor anoniemik heb de mails gehad, maar ik moet de mails openen voor ik kan zien voor wie het is, dus het duurt even voor ik ze doorgestuurd heb. Je bent een schat.
En YPPY ook!quote:Op zondag 7 februari 2010 13:59 schreef cattie het volgende:
Jompelmeisje heeft het druk gehad! Ook namens mij bedankt.
Wacht, volgens mij heb ik een hint ontdekt! Een matroesjka poppetje! Of is dat geen hint secret valentijn?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:24 schreef Raissa het volgende:
Mag je hier wel vertellen dat je een kaartje hebt ontvangen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een kaartje gekregen!
Een echte![]()
Dank je wel secret valentijn!
* Raissa gaat straks eens even speuren wie mijn adres heeft en wie dus mijn mogelijk secret valentijn is
Door de foto zeker?quote:Op zondag 7 februari 2010 14:45 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb er een van Jompelmeisje!![]()
![]()
Al dacht ik eerst dat hij van iemand anders kwam!
![]()
Bedankt!
Ooooh? En Beefcake ook al?quote:Op zondag 7 februari 2010 14:45 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb er een van Jompelmeisje!![]()
![]()
Al dacht ik eerst dat hij van iemand anders kwam!
![]()
Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |