SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
De anderen zijn al druk bezig met kaartjes schrijven.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:21 schreef easy-going het volgende:
Hmzz, het loopt nog niet storm he .
Of lijkt dat maar zo, en is er ontzettend veel geheime animo?
tsja, hier posten is natuurlijk wel tricky, hè?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:21 schreef easy-going het volgende:
Hmzz, het loopt nog niet storm he .
Of lijkt dat maar zo, en is er ontzettend veel geheime animo?
Potverdosie, dat mag dus niet he! Nu zeg je dat je mee doet. Kun je je post nog wijzigingen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:39 schreef moussy het volgende:
Ik ga gewoon mezelf 30 kaartjes sturen
Hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:45 schreef YPPY het volgende:
[..]
Potverdosie, dat mag dus niet he! Nu zeg je dat je mee doet. Kun je je post nog wijzigingen?
Ja niemand kent me meer denk ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:02 schreef easy-going het volgende:
[..]
Je bent bang dat je geen kaartje krijgt he.
Welke kliek wil je, de macaroni of de hutspot?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:05 schreef Vicky het volgende:
Ik krijg ook vast geen kaartje.. Ik hoor niet bij een kliek![]()
Dan de macaroni!! Hutspot vind ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Welke kliek wil je, de macaroni of de hutspot?
quote:
Vraag dat maar aan Lois, als ze niet gedronken heeft.quote:
Ik stuur dr wel visitekaartjes van de brijderquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:14 schreef YPPY het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Lois, als ze niet gedronken heeft.
www.hallmark.nl ecard wordt verstuurd wanneer je dat wil, kun je nu al regelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:13 schreef _Bar_ het volgende:
Happy Valentine's day....
Het valt wel net tegelijk met Carnaval.....
Dus kan ik niet eens meedoen!
nu verklap je d'r dekmantelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:16 schreef YPPY het volgende:
[..]
www.hallmark.nl ecard wordt verstuurd wanneer je dat wil, kun je nu al regelen.
quote:
Lijstjes zijn toch zo 2009quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:54 schreef easy-going het volgende:
Kan er een lijstje komen in de openingspost van de personen die zeker niet meedoen?
Dat zou niet slim zijn, want dan kun je er van de 352 OUD posters en lurkers al 348 afstrepen en dan is het alsnog niet moeilijk raden natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:54 schreef easy-going het volgende:
Kan er een lijstje komen in de openingspost van de personen die zeker niet meedoen?
Dat kan dan wel, als je iets krijgt, want er doet natuurlijk niemand mee. En dan mag je ook raden, maar je mag het niet weten als je goed geraden hebt, want dan is het niet Secret meer!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:52 schreef Macka66 het volgende:
Komt er dan ook geen topic waar je niet kan melden wat je gekregen hebt? Zonder leuke foto's enzo.
Het is vrij simpel: je stuurt iemand een (digitaal) kaartje met wat liefs erin en dan vertel je niet dat het van jou komt. Gewoon, omdat het leuks is iets aardigs te doen.quote:
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:02 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat zou niet slim zijn, want dan kun je er van de 352 OUD posters en lurkers al 348 afstrepen en dan is het alsnog niet moeilijk raden natuurlijk.
Het wordt me te moeilijk allemaal, ik hou het wel bij mijn eigen 30 kaartjesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:09 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het is vrij simpel: je stuurt iemand een (digitaal) kaartje met wat liefs erin en dan vertel je niet dat het van jou komt. Gewoon, omdat het leuks is iets aardigs te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |