de huidige (al dan niet vrouwelijke) whipping boyquote:
De mijne ook?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik verzamel ook adressen, heb er al vet veel
zeg er wordt hier toch niet met tweelingen gespot he?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Misschien is het wel een een-eiige tweeling![]()
Goed plan!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:38 schreef PM-girl het volgende:
Ik weet YPPY's adres wel, maar ik geef het niet door (net zoals ik dat met mijn adres niet zou willen).
Maar als iemand iets aan YPPY wil sturen, mag dat via mij, dan kan je meteen iets meesturen voor mijzelf
Of gewoon zeer veel zelfkennis....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:50 schreef bodpa09 het volgende:
Oei, die is slim! Omdat je er geen verstuurt natuurlijk!
Juist, want ik doe natuurlijk niet meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:50 schreef bodpa09 het volgende:
Oei, die is slim! Omdat je er geen verstuurt natuurlijk!
Je verstuurt alleen een kaartje aan jezelf?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:49 schreef easy-going het volgende:
Ik weet zeker dat ik nooit minder kaartjes krijg dan dat ik er verstuur
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Je verstuurt alleen een kaartje aan jezelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
haha ik ook, easy!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Easy, ik heb voetbalplaatjes te ruil.
Ik jou ook niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:51 schreef Basboussa het volgende:
Ik zou zo graag winniethepooh en Joshua. geen kaartje willen sturen......
Inmiddels heb ik 5 pm's met linkjes gehad.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:04 schreef bodpa09 het volgende:
Wow worden ze gewoon al verzonden? Niet wachten tot Valentijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |