De Illuminati bestaan niet meer.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:28 schreef heartz het volgende:
[..]
Het gaat niet perse om het symbool. Wat daar precies van waar is weet ik ook niet.
Het gaat om de bloedlijnen van de vroegere heersers, die hun rijkdom en macht uitsluitend aan hun generaties over willen dragen. De elite, de illuminati controlleert de wereld, zij bepalen wat er gebeurt.
Uiteindelijk hebben zij de touwtjes in handen en zijn wij de pionnen. Uit geschiedenis hebben we natuurlijk allemaal geleerd dat paniek zaaien niet goed is, dan komt de bevolking in opstand.
Dus het lijkt me nogal logisch dat het 'beneath the service' gebeurt, in het geheim, zodat er geen paniek is onder de bevolking en zij rustig (van generatie op generatie) door kunnen gaan met hun propaganda.
Of het direct verbonden is aan de duivel zou ik niet weten.
Wat ik wel weet is dat het verkeerd om zo met mensen om te gaan, als je zoveel macht hebt om meer te willen en mensen kan laten lijden voor je eigen voordeel.
Omdat het fout is, zou het symbolisch ook als de duivel kunnen zien.
Spiritueel valt het wel te plaatsen, maar voor de meeste mensen is dit zo onrealistisch in hun beleving dat ze er niet bij kunnen. Dan is het beter om de Illimunati als de hoogste society te zien die er is, dus van hoogste rang, die alles doet om hun propaganda voort te zetten (of alles doet, de macht hebben ze al, want zij zijn de allerrijksten).
Ik heb je argument net weerlegt, met een linkje ook nog eens.........quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:17 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het is niet jouw stuk, en mijn argument was overduidelijk lijkt me:
onderbouw dat dan? hoe ben jij daar zo zeker van?quote:KKK is van miljoenen naar een paar duizend leden gegaan, conclusie; stelt geen fluit meer voor.
Het heeft niets met reptilians te maken. Als je mijn topic had gevolgd dan had je geweten wat mijn beeld is. Het heeft met macht en rijkdom te maken. Waar heb je mij horen zeggen dat ze familie van de Egyptenaren zijn?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:31 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
De Illuminati bestaan niet meer.
Tony Blair is niet de neef van Ramses III, en Bush is niet de achteroom van Cleopatra.
Dus, hoe kom je erbij?
En Reptilians bestaan niet omdat David Icke dat schrijft... Dus kom eens met echte bewijzen.
Slim om dit er tussenin te zetten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:14 schreef heartz het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij. Jongeren stof geven om ze helpen bij het maken van huiswerk is ook een goede manier om te helpen.
Deze site http://www.collegenet.nl/(...)%3Fverslag_id%3D4692 is voor jongeren die hulp via internet willen bij maken van hun huiswerk. Scholieren zelf kunnen daar uiteraard geen stukken plaatsten.
Doe ik toch nog iets nuttigs Lavender![]()
[..]
Een argument? Inhoudelijk op mijn stuk?
Ik zal morgen uitgebreid je vraag beantwoorden. Vanavond staan er andere dingen op mijn agenda.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Slim om dit er tussenin te zetten.
Op deze manier heb je nog geen antwoord gegeven op mijn vragen
Ah, nu is het duidelijk hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:35 schreef heartz het volgende:
[..]
Het heeft niets met reptilians te maken. Als je mijn topic had gevolgd dan had je geweten wat mijn beeld is. Het heeft met macht en rijkdom te maken. Waar heb je mij horen zeggen dat ze familie van de Egyptenaren zijn?
Ja, je geeft nu eerlijk de link, dat is prima. Maar dan is het nog steeds niet jouw stukje. Tenzij jij dus Eveline heet en dit op de middelbare school hebt geschreven.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:33 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik heb je argument net weerlegt, met een linkje ook nog eens.........
Wil je niet nadenken of kan je het gewoon niet![]()
Bijvoorbeeld: http://www.adl.org/learn/ext_us/kkk/default.aspquote:[..]
onderbouw dat dan? hoe ben jij daar zo zeker van?
En dat is een glasharde leugen; Ze hoeven slechts op "Stuur je eigen verslag op" te klikken.quote:Scholieren zelf kunnen daar uiteraard geen stukken plaatsten.
Lees het FAQ van die site nog maar eens.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:44 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En dat is een glasharde leugen; Ze hoeven slechts op "Stuur je eigen verslag op" te klikken.
Quote uit de FAQ: "De scholieren zelf leveren de meeste verslagen en uittreksels aan. "quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:46 schreef heartz het volgende:
[..]
Lees het FAQ van die site nog maar eens.
Dat je niet kan nadenken is me nu wel duidelijk, dus voorkauwen doe ik ook niet meer
Idd, de meeste ja. Lezen is moeilijk he?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:48 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Quote uit de FAQ: "De scholieren zelf leveren de meeste verslagen en uittreksels aan. "
Maak jezelf toch niet zo belachelijk.
En dus ook degene die jij plagieerde, zie de tekst zelf:quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:50 schreef heartz het volgende:
[..]
Idd, de meeste ja. Lezen is moeilijk he?
quote:1. Opdracht
Eén leerling - of 2 leerlingen samen maakt / maken als jaarwerk een historische synthese van een onderwerp ( vrij te kiezen ) dat aansluit bij het handboek: dossier 2 : MENSENRECHTEN. het onderwerp behandelt de periode na 1945. het opzet is zowel inhoudelijk als vormelijk.
2. Keuze
Wij -Eveline F. en Pieter S. - verkozen een werk te maken over de Kukluxklan om verschillende redenen.
Hoe weet jij nou wie ik ben?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:51 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En dus ook degene die jij plagieerde, zie de tekst zelf:
[..]
Haha, leuk doosje. Wil je echt gaan volhouden dat jij die Eveline bent?quote:
Waarom zou ik dat doen? Om jouw te overtuigen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:53 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Haha, leuk doosje. Wil je echt gaan volhouden dat jij die Eveline bent?
Schelden doe je maar op de NWO.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:53 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Haha, achterlijke doos. Wil je echt gaan volhouden dat jij die Eveline bent?
Omdat ik geen behoefte heb om persoonlijke details op internet te plempen. Je mag weten dat ik een universitaire studie heb afgerond.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:55 schreef heartz het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Om jouw te overtuigen?![]()
Overigens heb je nog steeds verteld wat jouw hoogst behaalde opleiding is
Verbeter de wereld...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:48 schreef heartz het volgende:
[..]
Precies, who gives af fuck dat er mensen en kinderen in oorlogen zitten, verhongeren, moeten vechten in oorlogen en dat ongelijkheid is op basis van macht.
Zolang jij je comfortabele leventje maar behoud.
Ik ken mensen die er wonen.. Het is zeker wel mogelijk op je op te werken, opleidingen te volgen, etc.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:31 schreef heartz het volgende:
Die beelden ontkrachten het stuk niet.
Ontkracht een stuk tekst met goede argumenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |