Nee.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:40 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Personal~ particular to a given individual
Private~ confined to particular persons or groups or providing privacy
Als het personal messages zouden zijn, kon je alleen maar berichtjes naar jezelf versturen.
Google define > Wikipedia.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee.Dat maakt dus echt geen reet uit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_message
Is de de Full-versie ook voor mannen?quote:
Haha.quote:
Daar gaat het niet om. Private = Personal in dit geval.quote:
We gaan vandaag pas. Als we de straat uitkomen tenminste met al die schijtsneeuw.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe was het wokken in het altijd prachtige Rhenen trouwens, Bobby?
Wat? Wat was dat dan voor een ballentent?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:52 schreef Smart_ass het volgende:
Spannend zeg. Lekkuuurrrr enzo. Ik heb gisteren bijna 2,5u gewacht op m'n eten.:')
Ja via thuisbezorgd. Na ruim een uur maar eens een keer gebeld, zeiden ze dat ze het super druk hadden enzo. Hebben wij toch geen boodschap aan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat? Wat was dat dan voor een ballentent?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja via thuisbezorgd. Na ruim een uur maar eens een keer gebeld, zeiden ze dat ze het super druk hadden enzo. Hebben wij toch geen boodschap aan.Uiteindelijk kwam het een uur later.
Wat had je besteld dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja via thuisbezorgd. Na ruim een uur maar eens een keer gebeld, zeiden ze dat ze het super druk hadden enzo. Hebben wij toch geen boodschap aan.Uiteindelijk kwam het een uur later.
Saus heb je er niet bij besteld, he?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik gewoon iets van friet. Ook belachelijk duur trouwens, ¤5,50 voor een grote boerenfriet. En vriend had één of andere schotel. Niets bijzonders verder.
Slippen met de auto is wel leukquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:28 schreef Broekpaling het volgende:
Ksst, ga weg met je sneeuw en kou.
Of met de scooter door de sneeuwquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slippen met de auto is wel leuk
Vind ik het met een auto toch leukerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of met de scooter door de sneeuw
Nee.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Saus heb je er niet bij besteld, he?
Je moet wat als je 17 bent.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind ik het met een auto toch leuker
True, maar het mag wel weer warm worden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slippen met de auto is wel leuk
Oh ja jij bent een broekie nog hequote:
Ik ben een grote jongen aan het wordenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja jij bent een broekie nog he
Graag zelfsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
True, maar het mag wel weer warm worden.
Succesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben een grote jongen aan het worden
Ook last van dagdag?quote:
Nee hij is nooit duidelijk nee. Ook doe hij focking vaag tegen mij, iets over een buurvrouw en dan ineens over voetbal. Ik ga er even melding van maken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Iets over mijn favo fokker emimich maar ik snap er niks van!
Ik denk dat je dat wel even moet nuanceren.quote:
Klein beetje maar tochquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat wel even moet nuanceren.
Beetje erg denk ikquote:
Wie zijn volgens jou dan onz'ers dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:51 schreef gers het volgende:
die onz'ers zijn er nog steeds![]()
ik zeg niet vol=vol maar het wordt nu wel druk
Dat was toch een beetje jouw aartsrivaal of niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:52 schreef phpmystyle het volgende:
Hij zit dacht ik nog op spelforum.
de mensen van de onz scquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie zijn volgens jou dan onz'ers dan?
Die zijn er nu toch niet of wel?quote:
net nog welquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die zijn er nu toch niet of wel?
Ja maar nu jij aanwezig bent nietquote:
Haat liefdes verhouding. Het was geen verkeerd joch opzich, in mijn pm kwam hij zelfs wat onzeker over.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was toch een beetje jouw aartsrivaal of niet?
Zal hij niet gewoon nog posten op fok onder een andere naam?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haat liefdes verhouding. Het was geen verkeerd joch opzich, in mijn pm kwam hij zelfs wat onzeker over.
Zoiets heb ik wel gelezen jaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal hij niet gewoon nog posten op fok onder een andere naam?
who gives a fuck de joden regeren toch over de wereld in een geheime organisatiequote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
Poll: Gaat de verzorgingsstaat veranderen?Nee. Ja, maar een klein beetje. Geen idee. Ja en drastisch ook, meer individualisering We worden uiteindelijk net zoals Amerika.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik wil hier even de mening peilen voor een ander topic. Alvast dank.
Hij is nog door niemand opgemerkt. Overigens is vlak na zijn verwijdering wel een user geweest (jalenus) die erg veel qua post gedrag leek op Emimich.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal hij niet gewoon nog posten op fok onder een andere naam?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:03 schreef gers het volgende:
[..]
who gives a fuck de joden regeren toch over de wereld in een geheime organisatie
Ja hij gebruikte telkens dure woorden maar misschien post ie nu wel gewoon normaal, valt hij meteen niet meer opquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij is nog door niemand opgemerkt. Overigens is vlak na zijn verwijdering wel een user geweest (jalenus) die erg veel qua post gedrag leek op Emimich.
faltquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hij gebruikte telkens dure woorden maar misschien post ie nu wel gewoon normaal, falt hij meteen niet meer op
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hij gebruikte telkens dure woorden maar misschien post ie nu wel gewoon normaal, falt hij meteen niet meer op
wat een faal, ik heb vanacht 3uurtjes geslapen en begin het nu echt te merken hahaquote:
Je zou juist denken dat er met die bans weer een beetje ruimte gekomen isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:51 schreef gers het volgende:
Ja maar ik heb foto's van beide gezien en ergens lijken ze totaal niet op elkaar. En dat zou wel heel erg triest zijn als je tot 2x aan toe weggepest wordtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die kans acht ik klein, dat soort jongens veranderen nu eenmaal niet. Overigens is er het vermoeden dat zijn vorige account (piovan) ook van hem was en daar vertoonde hij hetzelfde pretentieuze gedrag.
Aha dus piovan was ook van emimichquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die kans acht ik klein, dat soort jongens veranderen nu eenmaal niet. Overigens is er het vermoeden dat zijn vorige account (piovan) ook van hem was en daar vertoonde hij hetzelfde pretentieuze gedrag.
de ONZ cultuur is niet onze cultuurquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je zou juist denken dat er met die bans weer een beetje ruimte gekomen is
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:08 schreef gers het volgende:
intergreren of terug naar je eigen forum
Toch zijn er wel parallellen tussen die 2 accounts. Het zou maar zo niet kunnen hoor, maar niets is onmogelijk. Maar ook ik kon wel lachen om Emimichquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb foto's van beide gezien en ergens lijken ze totaal niet op elkaar. En dat zou wel heel erg triest zijn als je tot 2x aan toe weggepest wordt
Hoezo hebben jullie een cultuur? Dat gebeurd alleen bij kliekjesvorming en dat was hier toch nietquote:
Dat weten alleen de admins he, maar het vermoeden is er wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Aha dus piovan was ook van emimichWat een randdebiel was dat
Dat was het ount ook niet denk ik. Feit was dat er gewoon een onwijze nerd schuilde achter de grote kaste baas/ klb baasquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toch zijn er wel parallellen tussen die 2 accounts. Het zou maar zo niet kunnen hoor, maar niets is onmogelijk. Maar ook ik kon wel lachen om Emimich
Druk? Ik heb nog nooit zulke langzame SC topics gezienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:51 schreef gers het volgende:
Ja, maar dat is de domheid van FOK!kers, ik krijg ook met enige regelmaat heel FOK! op de kast. En ik lieg over niets, leeftijd opleiding foto. Emimich heeft denk ik een persoonlijk probleem, laaf zelfbeeld, en zoekt daarom bevestiging elders opzoeken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was het ount ook niet denk ik. Feit was dat er gewoon een onwijze nerd schuilde achter de grote kaste baas/ klb baas
Dat zelfbeeld zal wel een grote deuk hebben opgelopen na al dat gebeurenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is de domheid van FOK!kers, ik krijg ook met enige regelmaat heel FOK! op de kast. En ik lieg over niets, leeftijd opleiding foto. Emimich heeft denk ik een persoonlijk probleem, laaf zelfbeeld, en daarom bevestiging elders opzoeken.
Reken daar maar wel op. Ergens was ik wel een beetje bang dat hij ''gekke'' dingen zou gaan doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zelfbeeld zal wel een grote deuk hebben opgelopen na al dat gebeuren
ach ergens is het ook wel sneu voor hemquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reken daar maar wel op. Ergens was ik wel een beetje bang dat hij ''gekke'' dingen zou gaan doen.Zijn manier van posten leek uiterst serieus, ook was hij erg dominant ten aanzien tegenover andere FOK!kers, het leek erop dat hij hier iets wilde opbouwen. Lijkt mij niet erg gezond.
Je ziet dit soort fenomenen wel vaker, rune scape/wow/online maffia spelletjes etc.
Die komt er wel weer overheen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ach ergens is het ook wel sneu voor hem
van de shoarmaboer en spareribsexpres?quote:
of hij is inmiddels al voor de trein gesprongenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die komt er wel weer overheen.
slagerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van de shoarmaboer en spareribsexpres?
ooit komt er een dag, ook voor emimichquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die komt er wel weer overheen.
die zijn het lekkerst iddquote:
Ik denk dat we dat dan wel hadden vernomen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:23 schreef gers het volgende:
[..]
of hij is inmiddels al voor de trein gesprongen
inderdaadquote:
Gvd nou heb ik trek in spare-ribsquote:
Ben Steven, kom oorspronkelijk uit Ierland, opleidingen mavo, mbo, 3jaar uni(ja echt waar) ehh wat wil je nog meer weten?? en leeftijd doe ik niet aan omdat er altijd van die simmerikken hyves enzo gaan achterhalenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
Maar stevenmac 26? Wil je je eens voorstellen ondanks dat we geen beste vrienden zijn? Want ik weet eigenlijk best weinig van je.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
Maar stevenmac 26? Wil je je eens voorstellen ondanks dat we geen beste vrienden zijn? Want ik weet eigenlijk best weinig van je.
pics van je zusje mits ze geen ginger isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben Steven, kom oorspronkelijk uit Ierland, opleidingen mavo, mbo, 3jaar uni(ja echt waar) ehh wat wil je nog meer weten?? en leeftijd doe ik niet aan omdat er altijd van die simmerikken hyves enzo gaan achterhalen
Heb geen zusjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:38 schreef gers het volgende:
[..]
pics van je zusje mits ze geen ginger is
thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gvd nou heb ik trek in spare-ribs
vriendin danquote:
Hell no, ik ga zodrekt naar de appie heyn in Zaandam die een instore slager heeft die lekkere spareribs hebbenquote:
ben in Amsterdam geboren maar ierse oudersquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:40 schreef gers het volgende:
[..]
vriendin dan![]()
maarre waarom ben je dan voor ajax en geen ierse/noord-ierse club ?
nog beterquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hell no, ik ga zodrekt naar de appie heyn in Zaandam die een instore slager heeft die lekkere spareribs hebben
weet ik toch ook nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben in Amsterdam geboren maar ierse ouders
Heb ook een Ierse paspoort
Nee, mn broer wel en die is dan ook voor de Bray Wanderes, die op dit moment laatste staat in de Ierse competitiequote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:41 schreef gers het volgende:
[..]
weet ik toch ook niet![]()
ik dacht je in ierland was geboren/opgegroeid
sorry het is nu echt een mannentopic geworden het gaat namelijk over ribkesquote:
Nee dusquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:46 schreef gers het volgende:
ik dacht echt dat steven een provinciaaltje was die voor ajax was
een eckte jood dusquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dus
Ben er zelfs bij geweest in 95 in Wenen
En wat was het dan eerst?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:46 schreef gers het volgende:
[..]
sorry het is nu echt een mannentopic geworden het gaat namelijk over ribkes
Ja ze bestaan wel op het internet fokquote:
het ging daarvoor over hubbies en de kidsquote:
Okquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben Steven, kom oorspronkelijk uit Ierland, opleidingen mavo, mbo, 3jaar uni(ja echt waar) ehh wat wil je nog meer weten?? en leeftijd doe ik niet aan omdat er altijd van die simmerikken hyves enzo gaan achterhalen
En bloemschikkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:48 schreef gers het volgende:
[..]
het ging daarvoor over hubbies en de kids
dus joden komen niet alleen maar uit het verre isrealquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ze bestaan wel op het internet fok
Sowieso is Israel 1 grote hoaxquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:50 schreef gers het volgende:
[..]
dus joden komen niet alleen maar uit het verre isreal
amezing
maar je gaat zondag wel kijken neem ik aanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso is Israel 1 grote hoax
Ja in het supporters home, zoals het hoortquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:54 schreef gers het volgende:
[..]
maar je gaat zondag wel kijken neem ik aan
niet gaan rellen hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja in het supporters home, zoals het hoort
Doe ik sowieso niet, het home is ook nog voor normale supporters, zover je ze normaal kan noemen natuurlijkquote:
het zijn tenslotte joden hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe ik sowieso niet, het home is ook nog voor normale supporters, zover je ze normaal kan noemen natuurlijk
Je kan je er wel elke keer aan ergeren en heb dat echt een tijdje gedaan hoor maar ik laat het allemaal maar gaan. Bedoel zat keren gehad dat er mensen achter me 20 minuten voor tijd weggingen omdat ze anders de laatste trein naar maastricht of drachten zouden missenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:12 schreef gers het volgende:
[..]
het zijn tenslotte joden he![]()
ga je wel provincinaaltjes belachelijk maken?
support your local teamquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan je er wel elke keer aan ergeren en heb dat echt een tijdje gedaan hoor maar ik laat het allemaal maar gaan. Bedoel zat keren gehad dat er mensen achter me 20 minuten voor tijd weggingen omdat ze anders de laatste trein naar maastricht of drachten zouden missen![]()
Van mij mag iedereen zijn eigen favoriete voetbalclub hebben maar kan me niet voorstellen dat mensen uit Maastricht niet voor Mvv,Roda,VVV of Psv zijn
Je was stiekem voor Ajaxquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:20 schreef gers het volgende:
ik ben ook wel eens naar ajax geweest![]()
maar dat was omdat ik europees voetbal wilde zien en top al uitgeschakeld was in de champions league
Ben ik met je eens maar mijn ouders wonen in de Zaanstreek, tussen Amsterdam en Alkmaar in haha, nou is die ouwe van me wel voor Az maar goedquote:
ja maar hij was voor az voordat dirkje langskwam en az het nieuwe ajax werdquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar mijn ouders wonen in de Zaanstreek, tussen Amsterdam en Alkmaar in haha, nou is die ouwe van me wel voor Az maar goed
Hij was zelfs al supporter voor dat de gebroeders Molenaar ze kampioen maaktequote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:24 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar hij was voor az voordat dirkje langskwam en az het nieuwe ajax werd
euhm hoiquote:
griekjequote:
Nee jij wel?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Gaat iemand nog wat doen vanavond?
dadelijk tappenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:35 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:
Je wil het niet snappen, geloof mequote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:35 schreef mirreala het volgende:
Wie snapt wat van deze
PM van DAGDAGT
Filmpje kijken, niet weg. Jij dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:35 schreef DevilsWhore het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |