Wie zijn volgens jou dan onz'ers dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:51 schreef gers het volgende:
die onz'ers zijn er nog steeds![]()
ik zeg niet vol=vol maar het wordt nu wel druk
Dat was toch een beetje jouw aartsrivaal of niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:52 schreef phpmystyle het volgende:
Hij zit dacht ik nog op spelforum.
de mensen van de onz scquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie zijn volgens jou dan onz'ers dan?
Die zijn er nu toch niet of wel?quote:
net nog welquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die zijn er nu toch niet of wel?
Ja maar nu jij aanwezig bent nietquote:
Haat liefdes verhouding. Het was geen verkeerd joch opzich, in mijn pm kwam hij zelfs wat onzeker over.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was toch een beetje jouw aartsrivaal of niet?
Zal hij niet gewoon nog posten op fok onder een andere naam?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haat liefdes verhouding. Het was geen verkeerd joch opzich, in mijn pm kwam hij zelfs wat onzeker over.
Zoiets heb ik wel gelezen jaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal hij niet gewoon nog posten op fok onder een andere naam?
who gives a fuck de joden regeren toch over de wereld in een geheime organisatiequote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
Poll: Gaat de verzorgingsstaat veranderen?Nee. Ja, maar een klein beetje. Geen idee. Ja en drastisch ook, meer individualisering We worden uiteindelijk net zoals Amerika.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik wil hier even de mening peilen voor een ander topic. Alvast dank.
Hij is nog door niemand opgemerkt. Overigens is vlak na zijn verwijdering wel een user geweest (jalenus) die erg veel qua post gedrag leek op Emimich.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal hij niet gewoon nog posten op fok onder een andere naam?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:03 schreef gers het volgende:
[..]
who gives a fuck de joden regeren toch over de wereld in een geheime organisatie
Ja hij gebruikte telkens dure woorden maar misschien post ie nu wel gewoon normaal, valt hij meteen niet meer opquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij is nog door niemand opgemerkt. Overigens is vlak na zijn verwijdering wel een user geweest (jalenus) die erg veel qua post gedrag leek op Emimich.
faltquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hij gebruikte telkens dure woorden maar misschien post ie nu wel gewoon normaal, falt hij meteen niet meer op
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hij gebruikte telkens dure woorden maar misschien post ie nu wel gewoon normaal, falt hij meteen niet meer op
wat een faal, ik heb vanacht 3uurtjes geslapen en begin het nu echt te merken hahaquote:
Je zou juist denken dat er met die bans weer een beetje ruimte gekomen isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:51 schreef gers het volgende:
Ja maar ik heb foto's van beide gezien en ergens lijken ze totaal niet op elkaar. En dat zou wel heel erg triest zijn als je tot 2x aan toe weggepest wordtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die kans acht ik klein, dat soort jongens veranderen nu eenmaal niet. Overigens is er het vermoeden dat zijn vorige account (piovan) ook van hem was en daar vertoonde hij hetzelfde pretentieuze gedrag.
Aha dus piovan was ook van emimichquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die kans acht ik klein, dat soort jongens veranderen nu eenmaal niet. Overigens is er het vermoeden dat zijn vorige account (piovan) ook van hem was en daar vertoonde hij hetzelfde pretentieuze gedrag.
de ONZ cultuur is niet onze cultuurquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je zou juist denken dat er met die bans weer een beetje ruimte gekomen is
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:08 schreef gers het volgende:
intergreren of terug naar je eigen forum
Toch zijn er wel parallellen tussen die 2 accounts. Het zou maar zo niet kunnen hoor, maar niets is onmogelijk. Maar ook ik kon wel lachen om Emimichquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb foto's van beide gezien en ergens lijken ze totaal niet op elkaar. En dat zou wel heel erg triest zijn als je tot 2x aan toe weggepest wordt
Hoezo hebben jullie een cultuur? Dat gebeurd alleen bij kliekjesvorming en dat was hier toch nietquote:
Dat weten alleen de admins he, maar het vermoeden is er wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Aha dus piovan was ook van emimichWat een randdebiel was dat
Dat was het ount ook niet denk ik. Feit was dat er gewoon een onwijze nerd schuilde achter de grote kaste baas/ klb baasquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toch zijn er wel parallellen tussen die 2 accounts. Het zou maar zo niet kunnen hoor, maar niets is onmogelijk. Maar ook ik kon wel lachen om Emimich
Druk? Ik heb nog nooit zulke langzame SC topics gezienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:51 schreef gers het volgende:
Ja, maar dat is de domheid van FOK!kers, ik krijg ook met enige regelmaat heel FOK! op de kast. En ik lieg over niets, leeftijd opleiding foto. Emimich heeft denk ik een persoonlijk probleem, laaf zelfbeeld, en zoekt daarom bevestiging elders opzoeken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was het ount ook niet denk ik. Feit was dat er gewoon een onwijze nerd schuilde achter de grote kaste baas/ klb baas
Dat zelfbeeld zal wel een grote deuk hebben opgelopen na al dat gebeurenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is de domheid van FOK!kers, ik krijg ook met enige regelmaat heel FOK! op de kast. En ik lieg over niets, leeftijd opleiding foto. Emimich heeft denk ik een persoonlijk probleem, laaf zelfbeeld, en daarom bevestiging elders opzoeken.
Reken daar maar wel op. Ergens was ik wel een beetje bang dat hij ''gekke'' dingen zou gaan doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zelfbeeld zal wel een grote deuk hebben opgelopen na al dat gebeuren
ach ergens is het ook wel sneu voor hemquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reken daar maar wel op. Ergens was ik wel een beetje bang dat hij ''gekke'' dingen zou gaan doen.Zijn manier van posten leek uiterst serieus, ook was hij erg dominant ten aanzien tegenover andere FOK!kers, het leek erop dat hij hier iets wilde opbouwen. Lijkt mij niet erg gezond.
Je ziet dit soort fenomenen wel vaker, rune scape/wow/online maffia spelletjes etc.
Die komt er wel weer overheen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ach ergens is het ook wel sneu voor hem
van de shoarmaboer en spareribsexpres?quote:
of hij is inmiddels al voor de trein gesprongenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die komt er wel weer overheen.
slagerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van de shoarmaboer en spareribsexpres?
ooit komt er een dag, ook voor emimichquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die komt er wel weer overheen.
die zijn het lekkerst iddquote:
Ik denk dat we dat dan wel hadden vernomen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:23 schreef gers het volgende:
[..]
of hij is inmiddels al voor de trein gesprongen
inderdaadquote:
Gvd nou heb ik trek in spare-ribsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |