Ben Steven, kom oorspronkelijk uit Ierland, opleidingen mavo, mbo, 3jaar uni(ja echt waar) ehh wat wil je nog meer weten?? en leeftijd doe ik niet aan omdat er altijd van die simmerikken hyves enzo gaan achterhalenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
Maar stevenmac 26? Wil je je eens voorstellen ondanks dat we geen beste vrienden zijn? Want ik weet eigenlijk best weinig van je.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
Maar stevenmac 26? Wil je je eens voorstellen ondanks dat we geen beste vrienden zijn? Want ik weet eigenlijk best weinig van je.
pics van je zusje mits ze geen ginger isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben Steven, kom oorspronkelijk uit Ierland, opleidingen mavo, mbo, 3jaar uni(ja echt waar) ehh wat wil je nog meer weten?? en leeftijd doe ik niet aan omdat er altijd van die simmerikken hyves enzo gaan achterhalen
Heb geen zusjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:38 schreef gers het volgende:
[..]
pics van je zusje mits ze geen ginger is
thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gvd nou heb ik trek in spare-ribs
vriendin danquote:
Hell no, ik ga zodrekt naar de appie heyn in Zaandam die een instore slager heeft die lekkere spareribs hebbenquote:
ben in Amsterdam geboren maar ierse oudersquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:40 schreef gers het volgende:
[..]
vriendin dan![]()
maarre waarom ben je dan voor ajax en geen ierse/noord-ierse club ?
nog beterquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hell no, ik ga zodrekt naar de appie heyn in Zaandam die een instore slager heeft die lekkere spareribs hebben
weet ik toch ook nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben in Amsterdam geboren maar ierse ouders
Heb ook een Ierse paspoort
Nee, mn broer wel en die is dan ook voor de Bray Wanderes, die op dit moment laatste staat in de Ierse competitiequote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:41 schreef gers het volgende:
[..]
weet ik toch ook niet![]()
ik dacht je in ierland was geboren/opgegroeid
sorry het is nu echt een mannentopic geworden het gaat namelijk over ribkesquote:
Nee dusquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:46 schreef gers het volgende:
ik dacht echt dat steven een provinciaaltje was die voor ajax was
een eckte jood dusquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dus
Ben er zelfs bij geweest in 95 in Wenen
En wat was het dan eerst?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:46 schreef gers het volgende:
[..]
sorry het is nu echt een mannentopic geworden het gaat namelijk over ribkes
Ja ze bestaan wel op het internet fokquote:
het ging daarvoor over hubbies en de kidsquote:
Okquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben Steven, kom oorspronkelijk uit Ierland, opleidingen mavo, mbo, 3jaar uni(ja echt waar) ehh wat wil je nog meer weten?? en leeftijd doe ik niet aan omdat er altijd van die simmerikken hyves enzo gaan achterhalen
En bloemschikkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:48 schreef gers het volgende:
[..]
het ging daarvoor over hubbies en de kids
dus joden komen niet alleen maar uit het verre isrealquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ze bestaan wel op het internet fok
Sowieso is Israel 1 grote hoaxquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:50 schreef gers het volgende:
[..]
dus joden komen niet alleen maar uit het verre isreal
amezing
maar je gaat zondag wel kijken neem ik aanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso is Israel 1 grote hoax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |