De 'volg topic'-toets helpt hierbij.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:36 schreef nattermann het volgende:
TVP uit pure interesse over deze procedure.
Ja het is van de gekke hé? Straks gaan we mensen nog op een normale manier behandelen. Pleur op man, die jongen is in Nederland opgegroeid, heeft in Nederland z'n leven, vrienden en zelfs een soort familie. Goeie kans dat hij een betere Nederlander is dan jij ooit zal zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:24 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Belachelijk dat die kans hem nog wordt geboden, elke rechter heeft geoordeeld dat hij terug moet. Elke uitspraak hebben hij en zijn pleegouders naast zich neer gelegd.
Als beloning krijg je dan een studievisum?
What's next?
Hij schreef dat in januari 2010, ik denk dat we die knop toen nog niet haddenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 03:42 schreef Danielion het volgende:
[..]
De 'volg topic'-toets helpt hierbij.
Jij vindt het normaal vind dat iemand die tig keer wordt verteld door de rechter dat hij zijn boeltje moet pakken maar dat niet doet, beloond wordt met een studievisum?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 03:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is van de gekke hé? Straks gaan we mensen nog op een normale manier behandelen. Pleur op man, die jongen is in Nederland opgegroeid, heeft in Nederland z'n leven, vrienden en zelfs een soort familie. Goeie kans dat hij een betere Nederlander is dan jij ooit zal zijn.
Volledig eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal vind dat iemand die tig keer wordt verteld door de rechter dat hij zijn boeltje moet pakken maar dat niet doet, beloond wordt met een studievisum?
De reden dat die jongen hier is opgegroeid is te danken aan zijn pleegouders die jarenlang de boel hebben vertraagd door proces op proces aan te spannen. Dat is mislukt, de consequentie van de wet was vanaf de dag van aankomst al duidelijk voor Mauro.
Oftewel, de pleegouders hebben een gok genomen en verloren, met Mauro als slachtoffer.
Die jongen is hier gekomen, op een leeftijd, dat hij niet eens het besef had, wat vluchten was. Een kind! Hij heeft werkelijk NIKS met Angola, met de taal, met de mensen en de normen en waarden daar. Hij is gewoon NL....spreekt zelfs met een Limburgs accent.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal vind dat iemand die tig keer wordt verteld door de rechter dat hij zijn boeltje moet pakken maar dat niet doet, beloond wordt met een studievisum?
De reden dat die jongen hier is opgegroeid is te danken aan zijn pleegouders die jarenlang de boel hebben vertraagd door proces op proces aan te spannen. Dat is mislukt, de consequentie van de wet was vanaf de dag van aankomst al duidelijk voor Mauro.
Oftewel, de pleegouders hebben een gok genomen en verloren, met Mauro als slachtoffer.
Schitterende, pathetische teksten, maar het analytisch denkvermogen is zeer beperkt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:19 schreef joers1 het volgende:
[..]
Die jongen is hier gekomen, op een leeftijd, dat hij niet eens het besef had, wat vluchten was. Een kind! Hij heeft werkelijk NIKS met Angola, met de taal, met de mensen en de normen en waarden daar. Hij is gewoon NL....spreekt zelfs met een Limburgs accent.
Die jongen HOORT niet in Angola! Leers kijkt met een verkeerde blik...en doet dat namens een Christelijke partij, die normen en waarden predikt??
Ze zijn totaal ziek!!
Toen hij hier kwam had hij werkelijk NIKS met Nederland. Die jongen HOORDE niet in Nederland.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:19 schreef joers1 het volgende:
[..]
Die jongen is hier gekomen, op een leeftijd, dat hij niet eens het besef had, wat vluchten was. Een kind! Hij heeft werkelijk NIKS met Angola, met de taal, met de mensen en de normen en waarden daar. Hij is gewoon NL....spreekt zelfs met een Limburgs accent.
Die jongen HOORT niet in Angola! Leers kijkt met een verkeerde blik...en doet dat namens een Christelijke partij, die normen en waarden predikt??
Ze zijn totaal ziek!!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 03:42 schreef Danielion het volgende:
[..]
De 'volg topic'-toets helpt hierbij.
Nou... hij was al 10 toch? Ik neem aan dat wanneer je 10 bent je wel een paar woordjes spreekt in je moedertaal. Als het moet zou ik ook wel terug kunnen naar het dorp waar ik woonde toen ik 10 was, ook al hebben ze daar een vreemd dialect en andere normen en waarden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:19 schreef joers1 het volgende:
[..]
Die jongen is hier gekomen, op een leeftijd, dat hij niet eens het besef had, wat vluchten was. Een kind! Hij heeft werkelijk NIKS met Angola, met de taal, met de mensen en de normen en waarden daar.
Verzamel jij meteen even de rest van de zwarten zodat we weer een wit land krijgen? Dankuquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:53 schreef Platina het volgende:
Fijn oprotten.
[..]
Sluit ik me ook bij aan. Mauro mag fijn terug naar Angola, wat hij 4 jaar geleden al had gemoeten eigenlijk.
Door gevallen als Mauro te laten blijven krijg je inderdaad een precedentwerking waardoor alle asieladvocaten maar jarenlang blijven procederen totdat hun geval ook ´zielig´ genoeg is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Verzamel jij meteen even de rest van de zwarten zodat we weer een wit land krijgen? Danku
Dit kon natuurlijk niet uitblijvenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Verzamel jij meteen even de rest van de zwarten zodat we weer een wit land krijgen? Danku
Ik heb het zelf niet verzonnen hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:00 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dit kon natuurlijk niet uitblijven![]()
Ik weet niet wie er wel of niet zielig is, maar de een laten blijven en de ander niet is nogal scheef. Dus of allemaal blijven of allemaal weg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:00 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Door gevallen als Mauro te laten blijven krijg je inderdaad een precedentwerking waardoor alle asieladvocaten maar jarenlang blijven procederen totdat hun geval ook ´zielig´ genoeg is.
OKquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet verzonnen hoor., ik zeg alleen hardop wat anderen denken.
Precies. Gewoon de regels volgen dan is het voor iedereen duidelijk. De schrijnende gevallen zijn alle 26.000 al toegelaten in het generale pardon.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er wel of niet zielig is, maar de een laten blijven en de ander niet is nogal scheef. Dus of allemaal blijven of allemaal weg.
De regels zijn zo ambivalent als de pest. Omdat er 26.000 zijn toegelaten betekent niet dat er geen schrijnende gevallen meer zijn. Waarom zouden er dan nog Noodopvangen nodig zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:07 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Precies. Gewoon de regels volgen dan is het voor iedereen duidelijk. De schrijnende gevallen zijn alle 26.000 al toegelaten in het generale pardon.
Wanneer is iets een "schrijnend geval"?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef Yozzz het volgende:
[..]
De regels zijn zo ambivalent als de pest. Omdat er 26.000 zijn toegelaten betekent niet dat er geen schrijnende gevallen meer zijn. Waarom zouden er dan nog Noodopvangen nodig zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |