zegt ij ook niets..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:08 schreef tomtomaat het volgende:
zegt me niks... Superman?
Nope, en na pics gezien te hebben hoef ik ze ook niet te ontmoetenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:11 schreef nightcowboy het volgende:
Nog nooit van de Veronicas gehoord?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:12 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nope, en na pics gezien te hebben hoef ik ze ook niet te ontmoeten
Yep! Vernoemd naar Veronica Lodge, dat rijke verwende meisje.quote:
Ik had van jou verwacht minder kieskeurig te zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:12 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nope, en na pics gezien te hebben hoef ik ze ook niet te ontmoeten
Hij lult maar wat joh. Hij zou zelfs Patty Brad en Viola Holt een veeg geven.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:15 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik had van jou verwacht minder kieskeurig te zijn.
Ik ben ook niet kieskeurig, maar bij goths trek ik de lijnquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:15 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Helemaal nu zijn kelder weer leeg is.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:15 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Constant vandenstockquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Deel 2:
Het stadion van Anderlecht wordt informeel Astridpark genoemd, maar officieel is het stadion vernoemd naar een oud-eigenaar.
Zijn naam (voor- en achternaam) s.v.p..
Ik wist niet dat je zo'n hekel aan me hadquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij lult maar wat joh. Hij zou zelfs Patty Brad en Viola Holt een veeg geven.
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:20 schreef nightcowboy het volgende:
Mijn kippen zijn ook Constant vanden Stock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |