Nee hoor, Scott is vaak copiloot maar heeft 'em nooit bestuurd, Virgil trouwens wel 1x. Net als Brains wel copiloot was bij TB2 maar die kon zelf zo'n ding niet besturen hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:39 schreef BasOne het volgende:
[..]
Scot ook, werd door 3 man bestuurd, Alan John en Scott.
GVD.. nu wil ik het ook weten ook..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je haalt Alan en John echt door elkaar, dus je hebt geluk maar anders werd het zo'n gokvraag
Dat klopt op zich ook wel, maar in ik geloof 31 van de 32 afleveringen zit John in de ruimte. 1x zie je dat ze wisselen en dat Alan daar zit, maar de vaste kijker associeert John met TB5 en Alan met TB3.....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:43 schreef BasOne het volgende:
TB 3 "Ze wordt afwisselend bestuurd door Alan en John, met Scott als co-astronaut. "
"Thunderbird 5
Een ruimtestation. Thunderbird 5 is de grootste van de Thunderbirdmachines en wordt afwisselend bemand door Alan en John "
Ik dacht dat het duidelijk was, en dat iedereen erbovenop zou vliegenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:52 schreef ScottTracy het volgende:
Wat is de vraag?
Het woord schip.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:54 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik dacht dat het duidelijk was, en dat iedereen erbovenop zou vliegen
Maar ok, euh 'common demoninator'... k.u.t. wat is dat in het Nederlands, wat hebben ze gemeen?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:54 schreef ScottTracy het volgende:
Nouja,... Ik moet ervandoor, fijne avond
Tommy is iig bij de pinkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:53 schreef tomtomaat het volgende:
enterprise?
Nice try, have a cigarquote:
Zolang hij niet uit je eigen doos komt.....quote:
quote:
zegt ij ook niets..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:08 schreef tomtomaat het volgende:
zegt me niks... Superman?
Nope, en na pics gezien te hebben hoef ik ze ook niet te ontmoetenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:11 schreef nightcowboy het volgende:
Nog nooit van de Veronicas gehoord?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:12 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nope, en na pics gezien te hebben hoef ik ze ook niet te ontmoeten
Yep! Vernoemd naar Veronica Lodge, dat rijke verwende meisje.quote:
Ik had van jou verwacht minder kieskeurig te zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:12 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nope, en na pics gezien te hebben hoef ik ze ook niet te ontmoeten
Hij lult maar wat joh. Hij zou zelfs Patty Brad en Viola Holt een veeg geven.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:15 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik had van jou verwacht minder kieskeurig te zijn.
Ik ben ook niet kieskeurig, maar bij goths trek ik de lijnquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:15 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Helemaal nu zijn kelder weer leeg is.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:15 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Constant vandenstockquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Deel 2:
Het stadion van Anderlecht wordt informeel Astridpark genoemd, maar officieel is het stadion vernoemd naar een oud-eigenaar.
Zijn naam (voor- en achternaam) s.v.p..
Ik wist niet dat je zo'n hekel aan me hadquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij lult maar wat joh. Hij zou zelfs Patty Brad en Viola Holt een veeg geven.
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:20 schreef nightcowboy het volgende:
Mijn kippen zijn ook Constant vanden Stock.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |