veel?quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
veel?![]()
sarcastisch is dat, neem ik aan.
Een collega kan iedere dag van de maand een ander paar aan.![]()
wat?quote:
bijnaquote:
quote:
hij is bijna vol! mag jij dan!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had eindeijk eens een TT bedacht.
Oh, zo veel redenen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik er nog meer nodig moeten hebben?
Dan hoeft het niet meer hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hij is bijna vol! mag jij dan!
Dat vinden chickies leukquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik er nog meer nodig moeten hebben?
Ik snap dat echt niet met vrouwen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, zo veel redenen.
Ik heb er een stuk of 30, maar ga echt niet uitleggen waarvoor allemaal
Oh das heel simpel toch: Verschillende soorten kleren = verschillende soorten schoenenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, zo veel redenen.
Ik heb er een stuk of 30, maar ga echt niet uitleggen waarvoor allemaal
Net als voor iedere paar schoenen heb je ook weer een bijhorend tasje nodig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh das heel simpel toch: Verschillende soorten kleren = verschillende soorten schoenen
Je wilt er toch niet elke dag hetzelfde uitzienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan zoveel schoenen?![]()
Nou ja dat oa. Maar ook zomer-lente-herfst-winter, sport 1, sport 2, sport 3, werkschoenen edquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh das heel simpel toch: Verschillende soorten kleren = verschillende soorten schoenen
Ik heb verschillende kleren. Mijn schoenen zijn toch bijna altijd onder het bureau. Dus die ziet toch niemand dan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:11 schreef jna het volgende:
[..]
Je wilt er toch niet elke dag hetzelfde uitzien
8 paar schaatsenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja dat oa. Maar ook zomer-lente-herfst-winter, sport 1, sport 2, sport 3, werkschoenen ed
Jawelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:13 schreef PieterBas het volgende:
Schoenen... uhm. Ik ga maar niet beginnen hoeveel schoenen ik heb
Van mij weet je het alquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawel![]()
En ook gelijk uitleggen waarom
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:14 schreef BaggerUser het volgende:
ik ga maandag beginnen met afstuderen
1 paar sprintspikesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawel![]()
En ook gelijk uitleggen waarom
Veel succesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:14 schreef BaggerUser het volgende:
ik ga maandag beginnen met afstuderen
Damn, veel sportschoenenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
1 paar sprintspikes
2 paar verspringspikes (een om te trainen en voor te trainen)
1 paar allroundspikes
1 paar fitness/krachttraining schoenen
2 paar hardloopschoenen
1 paar lichte wedstrijdschoenen
2 paar schoenen voor onder mijn pak(ken)
1 paar schoenen voor net / casual
1 paar sneakers
1 paar winterschoenen.. als het echt koud is
Uggs?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:16 schreef PieterBas het volgende:
1 paar winterschoenen.. als het echt koud is
Nee, die niet neequote:
Ja, als je 3-5 keer in de week sport, dan heb je nog wel eens vervanging nodig. Zeg als het regent en je schoenen zijn nog doorweekt, dan is een vervangend paar heel handigquote:
Daarom doe ik een binnensport.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, als je 3-5 keer in de week sport, dan heb je nog wel eens vervanging nodig. Zeg als het regent en je schoenen zijn nog doorweekt, dan is een vervangend paar heel handig
Wii'en?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom doe ik een binnensport.![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:24 schreef Puala het volgende:
Nu ga ik nadenken over mijn paar schoenen en das niet goed
Waar zijn die twee extra paar opeens vandaan gekomen?quote:
Van het voetballenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar zijn die twee extra paar opeens vandaan gekomen?
En dan mag je die smiley ineens niet meer gebruiken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kerst is al eventjes voorbij.
nee.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:40 schreef Puala het volgende:
[..]
En dan mag je die smiley ineens niet meer gebruiken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:44 schreef Puala het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dat je ook daadwerkelijk van ieder paar hebt opgesomd wat het zijn enzo.quote:
Hihi.quote:
Oh, was een kwestie van even terugzoeken in de gespreksgeschiedenis van jna en mij. Daar stond de lijst al. Ook zijn lijst trouwens.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat je ook daadwerkelijk van ieder paar hebt opgesomd wat het zijn enzo.
Maar dan heb je het dus al eens uitgezocht.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, was een kwestie van even terugzoeken in de gespreksgeschiedenis van jna en mij. Daar stond de lijst al. Ook zijn lijst trouwens.
Oh ja, met verhuizenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan heb je het dus al eens uitgezocht.
Van Velzen had gisteren Queen gedaan. En dat zou op site van radio 2 staan, maar kan het niet vinden.quote:
Wat heb je met je kloon gedaan..?quote:
Chuckie is tof.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat heb je met je kloon gedaan..?
Goedemiddag btw volk!
Nu ff naar bedje, vanavond naar Chuckie
Huh?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Chuckie is tof.
Zijn laatste jaar in Nederland
Wat een klootvioolquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij gaat naar aruba ofzo. Daar draaien
Groot gelijk, beter weerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij gaat naar aruba ofzo. Daar draaien
Dat wel jaquote:
Hij draait vanavond in 2 clubs in rdam.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat een klootvioolWas Sensation al niet goed meer voor hem
nee...!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:12 schreef PieterBas het volgende:
Betekent dat Kuno nu een drama queen is en constant moet huilen omdat papa geen roze Porsche wil geven...
nu een gast in een groene lambo die er niet uit wil, hij wil eerst de motor horen!quote:
Hij heeft gelijk!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nu een gast in een groene lambo die er niet uit wil, hij wil eerst de motor horen!
gast... die auto was GIF GROEN...! heb je eigen standaarden..!quote:
Ik kan dit soort programma's goed waarderen.. lekker zonder enige nadenken er naar kijken.. Made vind ik trouwens ook tof..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nu een gast in een groene lambo die er niet uit wil, hij wil eerst de motor horen!
Dat was Madequote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan dit soort programma's goed waarderen.. lekker zonder enige nadenken er naar kijken.. Made vind ik trouwens ook tof..
Een gast van +150kg wou 100m sprinter worden..
jij zit ook stiekem te kijken he!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan dit soort programma's goed waarderen.. lekker zonder enige nadenken er naar kijken.. Made vind ik trouwens ook tof..
dat is waar..!quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:43 schreef Piles het volgende:
Zooo, autootje is weer schoonZelfs de velgen gepoetst, ik lijk wel gek
goed bezig jongen! Wat voor bak heb je eigenlijk? Audi A4? BMW 330, Mercedes G klasse?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:43 schreef Piles het volgende:
Whehequote:
Skoda Feliciaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goed bezig jongen! Wat voor bak heb je eigenlijk? Audi A4? BMW 330, Mercedes G klasse?
Hummer.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goed bezig jongen! Wat voor bak heb je eigenlijk? Audi A4? BMW 330, Mercedes G klasse?
Hehe ja, dat is wel handig om te doen soms ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik heb ook nog even m'n bandenspanning gecheckt. Was wel nodig, zat beetje veel verschil inGek dat ie naar rechts trok
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
met dit rotweer?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:43 schreef Piles het volgende:
die ga ik dus wel kopen he! Hummer H1, mooi voor in de binnenstad van Utrechtquote:
Hoe weet je trouwens welke bandenspanning er in moet? Er zat nu in 3 van de 4 ongeveer 3 bar (als mn compressor klopt). Alleen de rechtervoorband gaf 2.6quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe ja, dat is wel handig om te doen soms ja.
Ik doe het ook altijd even 1 keer in de maand. Ongeveer.
Het is heerlijk weer hier, lijkt wel zomerquote:
tussen de 2,5 en 3 is goed! zorg wel dat ze allemaal ongeveer even veel erin hebben zitten!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens welke bandenspanning er in moet? Er zat nu in 3 van de 4 ongeveer 3 bar (als mn compressor klopt). Alleen de rechtervoorband gaf 2.6
[..]
Het is heerlijk weer hier, lijkt wel zomer
Superpraktische dingen zijn hetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die ga ik dus wel kopen he! Hummer H1, mooi voor in de binnenstad van Utrecht
je hebt er toch wel een vette stikker op het achterraam geplakt?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens welke bandenspanning er in moet? Er zat nu in 3 van de 4 ongeveer 3 bar (als mn compressor klopt). Alleen de rechtervoorband gaf 2.6
[..]
Oh, en fotootje van m'n auto:
[ afbeelding ]
![]()
Staat als het goed is, in je boekje.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze staan nu allemaal op 3quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tussen de 2,5 en 3 is goed! zorg wel dat ze allemaal ongeveer even veel erin hebben zitten!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je hebt er toch wel een vette stikker op het achterraam geplakt?
Kon het niet vindenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat als het goed is, in je boekje.
Jaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij zit ook stiekem te kijken he!
inderdaad, ik heb er al 1 op het oog!quote:
Het is hier maagdelijk wit.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:48 schreef Piles het volgende:
[..][..]
ik hoop volgend weekend!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
JaWanneer is er weer The Hills weekendbreak..
Lauren![]()
Ik vind drie voor normale banden al vrij veel... denk dat je met die 2.6 prima zit. Maar drie kan natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:48 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Oja, daar zou ik misschien nog heenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij draait vanavond in 2 clubs in rdam.
Een wat? En ik vind deze velgen wel mooi genoeg eigenlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:51 schreef The_Dean het volgende:
Cees, tijd voor een schroefset en paar dikke velgen man!
Lekker duidelijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, daar zou ik misschien nog heen
Verstelbare verlagingssetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Een wat? En ik vind deze velgen wel mooi genoeg eigenlijk
Uhhm, nee, die komt er nooitquote:
Achter meer dan voor stond op internetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geloof dat er in mijn auto zelf meer dan drie moet.Maar dat weet ik niet meer zeker. Daarnaast moeten de achterbandjes meer hebben dan de voor-. Of net andersom.
quote:
Achter vaak iets meer ja, voor belading enzoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geloof dat er in mijn auto zelf meer dan drie moet.Maar dat weet ik niet meer zeker. Daarnaast moeten de achterbandjes meer hebben dan de voor-. Of net andersom.
Heb ik het toch goed onthouden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhhm, nee, die komt er nooit
[..]
Achter meer dan voor stond op internet
Ik wil 'm wel een beetje representatief houden, dus ik laat 'm liever zoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:55 schreef The_Dean het volgende:
Cees!! Dat is toch veel vetter met zo'n verlaging! Rijd ook veel strakker
Voor wel iets ja, maar ik heb ook liever wat hardere bandenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhhm, nee, die komt er nooit
[..]
Achter meer dan voor stond op internet
Maar ik vond voor 2.2 en achter 2.6 een beetje weinig
Boeiend wat een ander vind tochquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel een beetje representatief houden, dus ik laat 'm liever zo
Heb ik toch al eens verteld.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Achter vaak iets meer ja, voor belading enzo
Maar meer dan drie? Wat rij jij dan wel niet
Dat is heel wat andersquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, okMaar ik vind het zelf ook niet echt veel mooier
Ja, een Opel... maar daar hoeft echt niet meer dan drie bar inquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik toch al eens verteld.
Jettaaaa!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:55 schreef The_Dean het volgende:
Cees!! Dat is toch veel vetter met zo'n verlaging! Rijd ook veel strakker
Origineel:
[ afbeelding ]
Mijn stand:
[ afbeelding ]
quote:
Durft toch eens te leven manquote:
'vriend' van mij heeft ook een verlaagdequote:
Hè watquote:
Fotoooooo!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
'vriend' van mij heeft ook een verlaagde
Ik heb ook verlaagde.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
'vriend' van mij heeft ook een verlaagde
plat wel ja,quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, een Opel... maar daar hoeft echt niet meer dan drie bar in
Of heb je een superbrede en platte band?
Vooroordelenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Hè watHet is niet echt mooi + ik wil niet in een verlaagde auto rijden want ik draag geen petje
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
plat wel ja,Moet er eens wat lucht bij doen.
Ik zoek wel ffquote:
mijne is ook lekker lang!quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:05 schreef The_Dean het volgende:
Vooroordelen![]()
Draag ook geen pet, en ben verre van een sjonnie [vraag L.no maar]. Verlaging lijkt niet alleen mooier, maar vooral rijd het echt veel beter
Dan maar iets minder hard door de bochtquote:Als jij instuurt duurt het een seconde voordat de auto erachteraan komt [hangen in de bocht] terwijl ik dat niet heb. Stuurt directer en auto blijft vlak in de bochten.
Naja, niet alleen de bochten hoor, gewoon over het algemeenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:07 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Maar door die vooroordelen moet ik dus geen verlaagde auto
[..]
Dan maar iets minder hard door de bocht
Niet te vinden meerquote:
Trekstang?quote:
Van die Golfjes die er schuin op en af rijden jaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:11 schreef Puala het volgende:
Ah en Dean, hoe zit het dan met drempels? Want zo af en toe zie ik ze er overheen kruipen![]()
Opel manta jongequote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Van die Golfjes die er schuin op en af rijden ja![]()
Goed punt. Daar moet ik inderdaad vrij rustig overheenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:11 schreef Puala het volgende:
Ah en Dean, hoe zit het dan met drempels? Want zo af en toe zie ik ze er overheen kruipen![]()
BAM!quote:
én dat is al genoeg reden voor mij om daar nooit aan te beginnenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed punt. Daar moet ik inderdaad vrij rustig overheen
Ik zat net te denken dat ik volgens mij niet eens met 4 man erin jou wijk in of uit kom. Ze zijn niet te hoog, maar wel te kort. Nouja, dus wel te hoog, want ben bang dat ik met de bodem op die drempels blijf hangen.
Haha ja, maar dat zijn sukkels. Als je wel schuin moet lig je echt te debiel laag.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Van die Golfjes die er schuin op en af rijden ja![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:13 schreef The_Dean het volgende:
Ik zat net te denken dat ik volgens mij niet eens met 4 man erin jou wijk in of uit kom. Ze zijn niet te hoog, maar wel te kort. Nouja, dus wel te hoog, want ben bang dat ik met de bodem op die drempels blijf hangen.
Ik weet niet of er een andere route is om jou buurt in te komen...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:14 schreef Puala het volgende:
[..]
én dat is al genoeg reden voor mij om daar nooit aan te beginnen
Niets voor mij dus. Ik moet er snel overheen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Euh, jawel. Geloof alleen dat er op die route ook drempels liggenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een andere route is om jou buurt in te komen...
Hier hebben we namelijk niet van die dingen, dus daarom kan het wel.
Misschien past het ook wel... maar ik twijvel toch een beetje
Zou het eerst eens moeten ondervinden.
Maargoed dat ik daar nooit kom dan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de Spinhuisweg in Middelburg heb je wel asociaal hoge drempels. De vering vind het ook niet echt prettig als je daar te snel overheen gaat, weet ik uit ervaring.![]()
TUURLIJK, De spinhuisweg in Middelburg!. Wereldberoemd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de Spinhuisweg in Middelburg heb je wel asociaal hoge drempels. De vering vind het ook niet echt prettig als je daar te snel overheen gaat, weet ik uit ervaring.![]()
Dus, niet met de Jetta naar jou toe komenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Euh, jawel. Geloof alleen dat er op die route ook drempels liggen![]()
Legendarisch stukje straatquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:19 schreef jna het volgende:
[..]
TUURLIJK, De spinhuisweg in Middelburg!. Wereldberoemd.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maargoed dat ik daar nooit kom dan.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:19 schreef jna het volgende:
[..]
Het is een 30-kilometer-zone, maar die drempels moet je eigenlijk ook niet met harder dan 30 nemen. 30 is al aan de hoge kant voor die drempels.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:18 schreef The_Dean het volgende:
Te hoog mag ook niet. Je moet met de geldende snelheid zonder problemen over de drempels moeten kunnen rijden. Dus als er in een 80 weg een ligt moet je er fatsoenlijk met 80 overheen kunnen.
Zo niet, dan mag je de gemeente voor alles wat ze waard zijn aanklagen als je schade rijd.
Jullie dan eh, ik heb het voor mezelf verkloot
Of iedereen uit laten stappen voor een drempelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus, niet met de Jetta naar jou toe komen
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:19 schreef jna het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maargoed dat ik daar nooit kom dan.
quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:20 schreef jna het volgende:
[..]
Of iedereen uit laten stappen voor een drempel
Van die opgestapelde stoepranden zeker? Die zijn zo kutquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is een 30-kilometer-zone, maar die drempels moet je eigenlijk ook niet met harder dan 30 nemen. 30 is al aan de hoge kant voor die drempels.
Wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de gemeente doet moeilijk zeker.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:21 schreef jna het volgende:
[..]
Top Gear is al 4 jaar bezig met een vergunning om daar te filmen
Wat een vette primeur word datquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:21 schreef jna het volgende:
[..]
Zeeland hoopt dat de OWS hier naar toe komen. Hebben ze alvast ski-schansenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:21 schreef jna het volgende:
[..]
Dan nog nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:20 schreef jna het volgende:
[..]
Of iedereen uit laten stappen voor een drempel
Ik denk dat het een special wordtquote:
Dat word een klassieker!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat het een special wordtAlledrie een verlaagde auto, en kijken of ze allemaal het einde van de straat halen
Ze kunnen een verdubbeling van de bevolking nog niet handelenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar de gemeente doet moeilijk zeker.
BMX kan ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zeeland hoopt dat de OWS hier naar toe komen. Hebben ze alvast ski-schansen
Dan breekt de duin klomp?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:23 schreef jna het volgende:
[..]
Ze kunnen een verdubbeling van de bevolking nog niet handelen
Eerst 30 april met de Koningin oefenen, daarna nog een keer op 10 mei oefenen met de Giro. En als die twee evenementen goed gaan, moet het wel lukken, denk ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:23 schreef jna het volgende:
[..]
Ze kunnen een verdubbeling van de bevolking nog niet handelen
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat het een special wordtAlledrie een verlaagde auto, en kijken of ze allemaal het einde van de straat halen
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, zoveel heb je niet om naar uit te kijken als je in Zeeland woont
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, zoveel heb je niet om naar uit te kijken als je in Zeeland woont
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst 30 april met de Koningin oefenen, daarna nog een keer op 10 mei oefenen met de Giro. En als die twee evenementen goed gaan, moet het wel lukken, denk ik.
ja, toch wel het minste wat ik kan doen. Normaal ben ik altijd negatief.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga jij nou verdedigen dat er in Zeeland wel wat te doen is
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ja, toch wel het minste wat ik kan doen. Normaal ben ik altijd negatief.
Pas maar op, straks wil je nog hierheen komenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ja, toch wel het minste wat ik kan doen. Normaal ben ik altijd negatief.
het is een blijft het einde van de wereld piles...!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wil je nog hierheen komen
Ja, daarom! Hoe komt ze dan ooit weer terug in de bewoonde wereldquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is een blijft het einde van de wereld piles...!
Zegt de Groninger.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is een blijft het einde van de wereld piles...!
How je gaat te fur.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wil je nog hierheen komen
spannend.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier is het ook al weer gestoptMaar het ging 1 minuut heul hard
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:18 schreef The_Dean het volgende:
Zonet wat biertjes en paar bapao's gehaald. Heb geen zin om uit.
Naja, wel zin, maar geen geld om mee naar een bandjesavond, en mijn favo radio DJ komt ergens draaien, maar dat is 15 km fietsen, en met dit weer heb ik daar ook niet veel zin in.
Ik wil een goede auto en meer geld
Hier de stad weer eens checken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
en wat gaan we doen vanavond
owja en geld
Er gaat niks boven Groningenquote:
Op de bank hangen en bier drinken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
en wat gaan we doen vanavond
owja en geld
Andere hoek van de bank is nog vrij, dus je bent welkomquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
dat klinkt wel heel aangenaam eigenlijk
Playertquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Andere hoek van de bank is nog vrij, dus je bent welkom
te vet gegeten? voel je je nu schuldig?quote:
Dan zou ik me juist niet schuldig voelenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
te vet gegeten? voel je je nu schuldig?
daar is hier ook niet veel voor nodigquote:
Dan zit ik zo weer te stuiteren waardoor ik me niet op mn report kan concentrerenquote:
Moequote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar is hier ook niet veel voor nodig
En Bart after dinnerdip als in moe of depri?
Ga je chucky nog chekken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:14 schreef Bravebart het volgende:
Misschien maar ff een colaatje adten
Nee, geen tijd voorquote:
Mijn vrienden zitten er ook wel eens, wil niet zeggen dat ik daar wat mee uitspook tochquote:
Niet zozeer, het moet gewoon afquote:
Praat me er niet vanquote:
Mannen en plannen..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet zozeer, het moet gewoon af
quote:
Geldquote:
fijn dat ik zo speciaal benquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn vrienden zitten er ook wel eens, wil niet zeggen dat ik daar wat mee uitspook toch
Bied het gewoon aan. Jij bent ook welkom hoor
Of vrouwen geen plannen hebben...quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:27 schreef Bravebart het volgende:
Mijn enige plan is om mn bachelor af te ronden en te trouwen dit jaar. Verder niks.
Zo bedoelde ik het nietquote:
Trouwens, how sweet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:27 schreef Bravebart het volgende:
Mijn enige plan is om mn bachelor af te ronden en te trouwen dit jaar. Verder niks.
Mooi plan!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:27 schreef Bravebart het volgende:
Trouwen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:27 schreef Bravebart het volgende:
Ga jij naar feestjes toe dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Trouwen?Wanneer?
Zijn wij ook uitgenodigd?
A is voor aardig. Bart is aardigquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:32 schreef Piles het volgende:
Moeten wel al een stukje gaan instuderen?Het ABC ofzo
[..]![]()
quote:
en dat is de reden dat ik in Vegas wil trouwen.. Een Elvis imitatie is al genant genoegquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
quote:
C is van Cindy....Cindy...VAN DE ZWEMMEBAD!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Volgend weekend mijn eerste van het jaar.quote:
Mogen we met z'n allen naar Vegas.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dat is de reden dat ik in Vegas wil trouwen.. Een Elvis imitatie is al genant genoeg
C. is voor Chlamydia, iets wat hij... *oh, wacht, hehe oeps. Sorry Bart!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
A is voor aardig. Bart is aardig
B. is voor bravebart, zijn bijnaam.
...
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:34 schreef jna het volgende:
C is van Cindy....Cindy...VAN DE ZWEMMEBAD!!
dronken. Dat is hij ieder weekend.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
C. is voor Chlamydia, iets wat hij... *oh, wacht, hehe oeps. Sorry Bart!
D. is voor...
Ja kudt. De enige reden om te trouwen is zo'n kneitervet bachelor party ding als in The Hangoverquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Trouwen?Wanneer?
Zijn wij ook uitgenodigd?
Je verjaardag voor familie?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgend weekend mijn eerste van het jaar.
En nee, jij mag niet komen.
Dat wil ik ook!! Elvisquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dat is de reden dat ik in Vegas wil trouwen.. Een Elvis imitatie is al genant genoeg
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
C. is voor Chlamydia, iets wat hij... *oh, wacht, hehe oeps. Sorry Bart!
D. is voor...
Ik zie mijn opa nog niet echt feesten eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je verjaardag voor familie?
Dont be scared. Ik was het ook niet van plan.
Vegas it isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja kudt. De enige reden om te trouwen is zo'n kneitervet bachelor party ding als in The HangoverOf ze nou ja of nee zegt en wie de zij is, maar deze keer (nog) niet uit
Oh ik houd op.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie mijn opa nog niet echt feesten eigenlijk.![]()
En weer fout. Ik ga geen feestje voor mijn familie geven.
Korfbalquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh ik houd op.
Als ik ga zeggen dat je jouw badmintonclub hebt uitgenodigd is ook zo flauw.
BB king erbij?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:37 schreef The_Dean het volgende:
Ik trouw in de zomer. Grote achtertuin, bluesbandje, bier, zuipen.
Je smeekt nog voor Mercy?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Die stond in het "voorprogramma", ook goed
Duffy kwam na BB King, doe die maar niet
NSJ zeker?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Toen zei begon te zingen jaquote:
Joah!quote:
BB Koning.quote:
Als dat zou kunnenquote:
Snoop Dogg? Ik had echt zoiets van wtf?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:45 schreef jna het volgende:
[..]
NSJ zeker?
Sommige van die artiesten die ze vragen...zucht..
HEB JIJ DIE GEZIEN??quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Snoopquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Snoop Dogg? Ik had echt zoiets van wtf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |