veel?quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
veel?![]()
sarcastisch is dat, neem ik aan.
Een collega kan iedere dag van de maand een ander paar aan.![]()
wat?quote:
bijnaquote:
quote:
hij is bijna vol! mag jij dan!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had eindeijk eens een TT bedacht.
Oh, zo veel redenen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik er nog meer nodig moeten hebben?
Dan hoeft het niet meer hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hij is bijna vol! mag jij dan!
Dat vinden chickies leukquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik er nog meer nodig moeten hebben?
Ik snap dat echt niet met vrouwen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, zo veel redenen.
Ik heb er een stuk of 30, maar ga echt niet uitleggen waarvoor allemaal
Oh das heel simpel toch: Verschillende soorten kleren = verschillende soorten schoenenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, zo veel redenen.
Ik heb er een stuk of 30, maar ga echt niet uitleggen waarvoor allemaal
Net als voor iedere paar schoenen heb je ook weer een bijhorend tasje nodig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh das heel simpel toch: Verschillende soorten kleren = verschillende soorten schoenen
Je wilt er toch niet elke dag hetzelfde uitzienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan zoveel schoenen?![]()
Nou ja dat oa. Maar ook zomer-lente-herfst-winter, sport 1, sport 2, sport 3, werkschoenen edquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh das heel simpel toch: Verschillende soorten kleren = verschillende soorten schoenen
Ik heb verschillende kleren. Mijn schoenen zijn toch bijna altijd onder het bureau. Dus die ziet toch niemand dan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:11 schreef jna het volgende:
[..]
Je wilt er toch niet elke dag hetzelfde uitzien
8 paar schaatsenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja dat oa. Maar ook zomer-lente-herfst-winter, sport 1, sport 2, sport 3, werkschoenen ed
Jawelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:13 schreef PieterBas het volgende:
Schoenen... uhm. Ik ga maar niet beginnen hoeveel schoenen ik heb
Van mij weet je het alquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawel![]()
En ook gelijk uitleggen waarom
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:14 schreef BaggerUser het volgende:
ik ga maandag beginnen met afstuderen
1 paar sprintspikesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawel![]()
En ook gelijk uitleggen waarom
Veel succesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:14 schreef BaggerUser het volgende:
ik ga maandag beginnen met afstuderen
Damn, veel sportschoenenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
1 paar sprintspikes
2 paar verspringspikes (een om te trainen en voor te trainen)
1 paar allroundspikes
1 paar fitness/krachttraining schoenen
2 paar hardloopschoenen
1 paar lichte wedstrijdschoenen
2 paar schoenen voor onder mijn pak(ken)
1 paar schoenen voor net / casual
1 paar sneakers
1 paar winterschoenen.. als het echt koud is
Uggs?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:16 schreef PieterBas het volgende:
1 paar winterschoenen.. als het echt koud is
Nee, die niet neequote:
Ja, als je 3-5 keer in de week sport, dan heb je nog wel eens vervanging nodig. Zeg als het regent en je schoenen zijn nog doorweekt, dan is een vervangend paar heel handigquote:
Daarom doe ik een binnensport.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, als je 3-5 keer in de week sport, dan heb je nog wel eens vervanging nodig. Zeg als het regent en je schoenen zijn nog doorweekt, dan is een vervangend paar heel handig
Wii'en?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom doe ik een binnensport.![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:24 schreef Puala het volgende:
Nu ga ik nadenken over mijn paar schoenen en das niet goed
Waar zijn die twee extra paar opeens vandaan gekomen?quote:
Van het voetballenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar zijn die twee extra paar opeens vandaan gekomen?
En dan mag je die smiley ineens niet meer gebruiken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kerst is al eventjes voorbij.
nee.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:40 schreef Puala het volgende:
[..]
En dan mag je die smiley ineens niet meer gebruiken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:44 schreef Puala het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dat je ook daadwerkelijk van ieder paar hebt opgesomd wat het zijn enzo.quote:
Hihi.quote:
Oh, was een kwestie van even terugzoeken in de gespreksgeschiedenis van jna en mij. Daar stond de lijst al. Ook zijn lijst trouwens.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat je ook daadwerkelijk van ieder paar hebt opgesomd wat het zijn enzo.
Maar dan heb je het dus al eens uitgezocht.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, was een kwestie van even terugzoeken in de gespreksgeschiedenis van jna en mij. Daar stond de lijst al. Ook zijn lijst trouwens.
Oh ja, met verhuizenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan heb je het dus al eens uitgezocht.
Van Velzen had gisteren Queen gedaan. En dat zou op site van radio 2 staan, maar kan het niet vinden.quote:
Wat heb je met je kloon gedaan..?quote:
Chuckie is tof.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat heb je met je kloon gedaan..?
Goedemiddag btw volk!
Nu ff naar bedje, vanavond naar Chuckie
Huh?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Chuckie is tof.
Zijn laatste jaar in Nederland
Wat een klootvioolquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij gaat naar aruba ofzo. Daar draaien
Groot gelijk, beter weerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij gaat naar aruba ofzo. Daar draaien
Dat wel jaquote:
Hij draait vanavond in 2 clubs in rdam.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat een klootvioolWas Sensation al niet goed meer voor hem
nee...!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:12 schreef PieterBas het volgende:
Betekent dat Kuno nu een drama queen is en constant moet huilen omdat papa geen roze Porsche wil geven...
nu een gast in een groene lambo die er niet uit wil, hij wil eerst de motor horen!quote:
Hij heeft gelijk!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nu een gast in een groene lambo die er niet uit wil, hij wil eerst de motor horen!
gast... die auto was GIF GROEN...! heb je eigen standaarden..!quote:
Ik kan dit soort programma's goed waarderen.. lekker zonder enige nadenken er naar kijken.. Made vind ik trouwens ook tof..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nu een gast in een groene lambo die er niet uit wil, hij wil eerst de motor horen!
Dat was Madequote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan dit soort programma's goed waarderen.. lekker zonder enige nadenken er naar kijken.. Made vind ik trouwens ook tof..
Een gast van +150kg wou 100m sprinter worden..
jij zit ook stiekem te kijken he!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan dit soort programma's goed waarderen.. lekker zonder enige nadenken er naar kijken.. Made vind ik trouwens ook tof..
dat is waar..!quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:43 schreef Piles het volgende:
Zooo, autootje is weer schoonZelfs de velgen gepoetst, ik lijk wel gek
goed bezig jongen! Wat voor bak heb je eigenlijk? Audi A4? BMW 330, Mercedes G klasse?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:43 schreef Piles het volgende:
Whehequote:
Skoda Feliciaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goed bezig jongen! Wat voor bak heb je eigenlijk? Audi A4? BMW 330, Mercedes G klasse?
Hummer.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goed bezig jongen! Wat voor bak heb je eigenlijk? Audi A4? BMW 330, Mercedes G klasse?
Hehe ja, dat is wel handig om te doen soms ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik heb ook nog even m'n bandenspanning gecheckt. Was wel nodig, zat beetje veel verschil inGek dat ie naar rechts trok
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
met dit rotweer?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:43 schreef Piles het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |