O was die Nokia dáár in de aanbieding?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:05 schreef MisterO het volgende:
haha scherpe tt, ik ben naar de Aldi!
ik geef les aan kinderen, dan komen die dingen vanzelf in je msnquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
O mijn God het is zover..... 1 van mijn vrienden heeft knipperende breezersmileys. Je weet wel, op MSN. Dat je HEEJ typt en er verschijnt een blinkend en knipperend bewegend ding...Het hek is van de dam!!!!!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Erik! Ik ga zondag, 20u
Ik ben nu natuurlijk HEEL benieuwd!
Chocoladekoekjes!quote:
Ja ik ros je in mekaar als ik 'm niets vind door te hoge verwachtingen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!
Straks vind je het niks omdat ik je helemaal heb opgehypt. Het is een stomme saaie film met slechte special effects en je voelt helemaal niks bij de personages en de muziek is kut en de helefilm is kut!!!!
(whehehe.)
OKquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ros je in mekaar als ik 'm niets vind door te hoge verwachtingen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!
Straks vind je het niks omdat ik je helemaal heb opgehypt. Het is een stomme saaie film met slechte special effects en je voelt helemaal niks bij de personages en de muziek is kut en de helefilm is kut!!!!
(whehehe.)
Kan niet, vanavond afscheidsfeestje van mijn beste vriendi die 5 maanden naar Portugal gaat.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zin om vanavond naar de film te gaan?
serious man 18 uur
up in the air 21.10 uur??
Maar iets zegt me dat ik wel op je filmsmaak kan vertrouwenquote:
nee geen zin in, er ligt niemand naastquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:35 schreef Ang3l het volgende:
Ga maar weer terug naar bed dan.
Erasmus of zo en waarheenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan niet, vanavond afscheidsfeestje van mijn beste vriendi die 5 maanden naar Portugal gaat.
Sorryquote:
Coimbra.quote:
ze gaat bij nuno op visite ?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan niet, vanavond afscheidsfeestje van mijn beste vriendi die 5 maanden naar Portugal gaat.
die moet toch ook in en niet naast je bed liggenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee geen zin in, er ligt niemand naast
Student dus, wel een hele mooie stad en heeel leukquote:
niet in en ook niet naastquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die moet toch ook in en niet naast je bed liggen
Ze zijn niet voor nu maar voor vanavond. Afblijven dus!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet ik even komen proeven
Jij blijquote:
je zou t bijna denken he!quote:
Het kon ook je troetelvriend zijn!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
je zou t bijna denken he!
zou het een 1 april grap zijn??
troetelbeertjes STRAAAALLLLLLL!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het kon ook je troetelvriend zijn!
Ja dat is echt te sterk hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:56 schreef wonderer het volgende:
Ik had 99% cacao chocolade. Dat was... smerig!
En de textuur was ook raar. Alsof je op een blokje rivierklei aan het zuigen was. Bleh.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat is echt te sterk hoor. Dan heb je alleen maar heel erg bitter.
AH-melkchocolade is ook erg lekker.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen cote d'or echt lekker, de rest... mwa, ach.
* Peter kijkt opzij >>> Jupquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen cote d'or echt lekker, de rest... mwa, ach.
Haaaiquote:
Best goedquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
Hey wonderer
Lang geleden.. te lang eigenlijk
Hoe gaat het?
Eigenlijk ook wel heel goed. Beetje moe nu, maar verder niets te klagenquote:
Het was echt heul drukquote:
Het is geen IKEA nee.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:51 schreef DR34M3R het volgende:
Deze topicreeks is ook niet meer wat het geweest is he?
nee, z'n broek hangt te laag. Maar het levert wel een mooi plaatje opquote:
Heb ze allebei gezien vanavond, het duurde bij die eerste film toch wel 15 minuten of zo voordat ik echt doorhad dat ik niet bij a single man, maar bij serious man zat, op zich wel een lekker gekke film, maar dat einde!!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zin om vanavond naar de film te gaan?
serious man 18 uur
up in the air 21.10 uur??
belasting terug?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:30 schreef Xiance het volgende:
zow.. soms hou ik toch wel van mn financieel adviseur
dit topic?quote:Op zondag 31 januari 2010 01:29 schreef Bartjebart het volgende:
Zeker wel mooi!
Maar 't gaat mij te snel
De hel van 2010.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat een hel op de weg net................
de hel die venray heetquote:Op zondag 31 januari 2010 01:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat een hel op de weg net................
quote:
carnavalshitpotentie, zeker in de Gayscenequote:Op zondag 31 januari 2010 12:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een zachte G, maar ook een harde L
En mocht je't niet geloven je zus die doet dat wel!
Ik zie wat strepen in het midden.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:06 schreef Vlarp het volgende:
Woei! Mooi paars is niet lelijk! #happy on Twitpic
[ [url=http://twitpic.com/show/thumb/10ouf8.jpg]afbeelding ][/url]
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:34 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik zie wat strepen in het midden.
Dat ja. 't is nu egaal paarsquote:
Och wa skon, paars!quote:Op zondag 31 januari 2010 18:06 schreef Vlarp het volgende:
Ja, maar ja! Ik ben jou niet!quote:Op zondag 31 januari 2010 18:56 schreef Xiance het volgende:
ik ben al jaren paars
ik snap werkelijk waar niet dat mensen nu pas achter paars komen
Er is een groot verschil tussen paars en paars!quote:Op zondag 31 januari 2010 18:56 schreef Xiance het volgende:
ik ben al jaren paars
ik snap werkelijk waar niet dat mensen nu pas achter paars komen
Ik ben blij met mijn witte muren.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:53 schreef Vlarp het volgende:
Mja, paars is wel helemaal het nieuwe wit heh? Alle kleding is momenteel ook al paars en de halve wereld schildert z'n kamer spaars...
poeppaarsbruin?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn witte muren.
De vorige bewoners hadden de muren in de slaapkamer poeppaarsbruin geschilderd.
ik heb bijna alle kleuren paars wel in de kast hangenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen paars en paars!
Nicequote:Op zondag 31 januari 2010 18:06 schreef Vlarp het volgende:
Ik hoor de verhalen morgen welquote:
good luckquote:Op zondag 31 januari 2010 23:29 schreef Xiance het volgende:
slaap lekker allemaal!
morgen een grote dag, mn eerste grote opdracht![]()
what's up kiddo?quote:
jij ook een fijne dagquote:Op maandag 1 februari 2010 07:05 schreef PhalanX het volgende:
het is weer tijd om te gaan werken.
Rise and shine, my depraved flock!
gelijk geregeld dat ze volgende maand weer terugkomen ?quote:Op maandag 1 februari 2010 04:41 schreef Ang3l het volgende:Ohhh man wat een super avond in de danssalon!
Er was een groep verdwaalde hetero TUE-studenten daar aangekomen omdat ze aangeschoten van Stratum (hetero tenten) afkwamen en nog licht zagen branden in de Danssalon... niet wetende dat het gay-night was![]()
Ik heb de grootste lol met ze gehad. Dansend, springend.... de ene scheurde al limbo-dansend uit z'n broeken uiteindelijk hebben ze voor ons allemaal collectief hun shirt uitgetrokken
Goddamn! Wij... en zij... hebben de tijd van ons leven gehad. Lang leve de integratie!
Daar fietste ik doorheen... Voelde me net de verschrikkelijke sneeuwvrouwquote:Op maandag 1 februari 2010 10:54 schreef Stroekie het volgende:
Welkom in Eindhoven op de Noordpool, waar nu ook een enorme lading sneeuw aan het vallen is
Wie heeft er een sneeuwscooter
quote:
Dus eigenlijk was je een soort van Yetina ?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar fietste ik doorheen... Voelde me net de verschrikkelijke sneeuwvrouw
alles wel met u ?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu al? En het is nog niet eens carnaval!
Ja maar het is tussen twee blokken in, Utrecht houdt geen rekening met carnaval.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu al? En het is nog niet eens carnaval!
Met carnaval weer flink aan de bak dus?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar het is tussen twee blokken in, Utrecht houdt geen rekening met carnaval.
Alles prima hoorquote:
Heyquote:Op maandag 1 februari 2010 09:24 schreef Vlarp het volgende:
Oh, gadverdamme wat is het weer vies weer!
Het sneeuwt weer keihard hier nu.
en klant tevreden kunnen stellen ?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:08 schreef Xiance het volgende:
TADAAAAAAAAAAAAAAAAA
I DROVVEEEEE AAALLLLLL NNNNIIIIGGGGGHHHHHTTTTT TOOOO GET TO YOOOOUUUUUU!!![]()
![]()
en met dat weer van de afgelopen dagen ben je inderdaad al snel heel de nacht bezig om bij iemand te arriverenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:08 schreef Xiance het volgende:
TADAAAAAAAAAAAAAAAAA
I DROVVEEEEE AAALLLLLL NNNNIIIIGGGGGHHHHHTTTTT TOOOO GET TO YOOOOUUUUUU!!![]()
![]()
de klant en moi gaan zaken doenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en met dat weer van de afgelopen dagen ben je inderdaad al snel heel de nacht bezig om bij iemand te arriveren
Hier nu ook in Eindhoven met bijna een strak baluwe luchtquote:Op maandag 1 februari 2010 15:17 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
de zon schijnt hier
quote:Op maandag 1 februari 2010 08:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelijk geregeld dat ze volgende maand weer terugkomen ?
ik ga denk ik zo op het terras zittenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier nu ook in Eindhoven met bijna een strak baluwe lucht
we envy you...quote:Op maandag 1 februari 2010 15:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga denk ik zo op het terras zitten
je gaat je gang maarquote:Op maandag 1 februari 2010 15:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga denk ik zo op het terras zitten
Net een grieks standbeeld!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een soort gadget
Jongens met krulletjes hebben bij mij al een streepje voor.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jongens met krulletjes hebben bij mij al een streepje voor.
Mja.quote:
Wat ben je dan wel?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik ben geen jongen
Ik zit echt al weken te zieken dat de vorige kapper mijn haat verneukt heeft en ik het nooi goed krijg. Ga ik zometeen naar een nieuwe kapper... heb ik godsamme een good hairday da's niet normaal
IK WIL NIET MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!
Ga je weg?quote:
Uh..... nou ja... 31 is toch geen "jongen" meer?quote:
Je hebt ook geen babyface idd.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh..... nou ja... 31 is toch geen "jongen" meer?
Een uuh.... man?
Nee geen babyface, maar ook geen 31 facequote:Op maandag 1 februari 2010 18:19 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Je hebt ook geen babyface idd..
En 'teringduur' drukken we uit in een bedrag van?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:18 schreef Ang3l het volgende:
De nieuwe kapsalon was lief. Ten eerste is het 20 meter lopen.... en ten tweede hebben ze er massagestoelen en massage-homo'sIk voelde me bijna ongemakkelijk tijdens het haren wassen, zo intiem ging 't
En ten derde ken ik 1 van de eigenaressen want dat is het buurmeisje van mijn peettante geweest in 't dorp. Zij heeft me ook geknipt en we konden ff heerlijk bijkletsen
En ik schrok niet eens vd prijs want ik had echt een heeeel groot bedrag verwacht aangezien Faces in de stad bekend staat als teringduur.
Idd! Jammer alleen dat er een naakte vent vast zat in die struik toen ze de foto gingen nemen.quote:
Jongeman.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee geen babyface, maar ook geen 31 face
Wat zit er tussen jongen en man?
Tilburg ook niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar het is tussen twee blokken in, Utrecht houdt geen rekening met carnaval.
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:41 schreef Ang3l het volgende:
Okeeeee en soms moet je niet te ver doorklikken op male blogs want dan kom je foto's tegen van ex-scharrels waarvan je denkt "Ok, why did you do this?"
Saves as....
shameless blijft geweldigquote:Op maandag 1 februari 2010 17:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
zijn er hier ook meer mensen die shameless en of skins volgen
Ang3l, ik blijf je shameless aanraden
36.50 was 't. Ik had echt ruim over de 50 verwacht.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En 'teringduur' drukken we uit in een bedrag van?
Ja als in doorklikken via een beautifulmale blog richting een NL blog en dan ineens denken "****? Wat doe jij op die site?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:45 schreef Steve het volgende:
[..]. Exen tegenkomen op naaktemannenblogs?
![]()
Maar ik vind jongen boven de 30 zo klinken als die foute gay.nl profielen met BOY er inquote:Op maandag 1 februari 2010 18:36 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Jongeman.
Jongen kan best voor een dertiger die er goed geconserveerd uitziet. Jongetje niet. Maar als je geen jongen meer wilt zijn, en nog geen man... Dan wordt het vent of kerel, wat ik allebei vreselijke woorden vind.
Jongen dus.
Nee op de blog waar die foto met Levi Poulter in de takken ook vanaf kwamquote:
Nog eventjesquote:
Boy = Jongetjequote:Op maandag 1 februari 2010 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vind jongen boven de 30 zo klinken als die foute gay.nl profielen met BOY er in
Ok.... ik wil niet de 30-plusser zijn die nog Angelboy heet of zoquote:Op maandag 1 februari 2010 18:51 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Boy = Jongetje
Guy = Jongen
Dude = Kerel, vent (letterlijk: knecht)
Zou ik zeggen..
bloke vind ik dan een mooie australian woord. Engelse lad juist erg lelijkquote:Op maandag 1 februari 2010 18:51 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Boy = Jongetje
Guy = Jongen
Dude = Kerel, vent (letterlijk: knecht)
Zou ik zeggen..
Daar vnd ik echt meer NEE dan JA tussen zitten.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:16 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik vind www.englishlads.com helemaal niet lelijk.![]()
niet allemaal tenminste
doe es een voorbeeldje danquote:Op maandag 1 februari 2010 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als in doorklikken via een beautifulmale blog richting een NL blog en dan ineens denken "****? Wat doe jij op die site?"
quote:
ow?quote:
Er staan wel heel veel adult links op dat blog.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee op de blog waar die foto met Levi Poulter in de takken ook vanaf kwam
Oh ik heb vrij en nauwelijks les op de Uithof. En ik wist van niks.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie uni is toch bezet/gekraakt ?
Veilig vrijen = niet neergestoken worden na het pijpen?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:01 schreef Ang3l het volgende:
Meisje (15) zwanger na pijpbeurt
Say whut?!
Misschien gaan ze d'r wel een nieuwe Maria in zienquote:Op maandag 1 februari 2010 20:20 schreef wonderer het volgende:
Het enge is trouwens dat er waarschijnlijk wel relifreaks zijn die dit als bewijs zien dat leven heilig is en altijd wel een mogelijkheid vindt te ontstaan, of zo.
Een vriendin van een vriendin was zwanger geraakt door wat vingerwerk (eerst afrukken en dan vingeren), die was ook nog maagdquote:Op maandag 1 februari 2010 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien gaan ze d'r wel een nieuwe Maria in zien
Kan dat?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een vriendin van een vriendin was zwanger geraakt door wat vingerwerk (eerst afrukken en dan vingeren), die was ook nog maagd
Ja dat blijkt te kunnen inderdaad!quote:
Nou ja, de kans dat je zwanger raakt als je met vingers die onder het sperma zitten gaat vingeren lijkt me groter dan dat sperma bij een pijpbeurt door een gewonde maag naar de baarmoeder komt.quote:
Het ziet er best kakkerig uit idd.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
Heeft er iemand weleens van de Jonge Heeren Borrel gehoord?
Ervaringen mee? Ik werd net meegevraagd![]()
http://www.jongeheerenborrel.nl/
Het ziet eruit als Kakker Deluxe!
Ja hmm nou. Ik ben echt benieuwd of homo kakkers hetzelfde zijn als hetero kakkers. Ik heb daar namelijk teveel van meegemaakt met mijn studiequote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Het ziet er best kakkerig uit idd.
Ach, gewoon een keer proberen.Allemaal leuke studenten joh.
Tot en met dertig jaar. Dat zijn geen jonge heren, dat zijn jongetjes.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
Ik zie niet in waarom niet, eigenlijk.quote:
Nou, alleen maar goed tochquote:Op maandag 1 februari 2010 21:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Tot en met dertig jaar. Dat zijn geen jonge heren, dat zijn jongetjes.
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
Dat worden dan de normale elite societeitjes voor ex-HBO/WO-ers.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:51 schreef oinaru_isan het volgende:
En wat doen ze dan met hun leden als die dertig worden? Gaan die dan over in de Ouwe Lullen Borrel?
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat worden dan de normale elite societeitjes voor ex-HBO/WO-ers.
Kééééééérel!
Dat beeld krijg ik er hele erg bij jaquote:Op maandag 1 februari 2010 21:56 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje G.J. Dröge achtige oude nichten.
Ze waren wel eens op een quasi-intellectueel programma op out-tv, net zo bekakt als de presentatorquote:Op maandag 1 februari 2010 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat beeld krijg ik er hele erg bij ja
En cijfers?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:38 schreef MisterO het volgende:
Ik zal jullie wel een verslag geven met ervaringen, verhalen, foto's enzo
Hoeveel keer ik een sisende rrrrrrr heb gehoord? Tuurlijk!quote:
Kerel... we willen gewoon weten met hoeveel kerels je daar speeksel uitgewisseld hebt. En mocht het zover komen met hoeveel kerels je andere lichaamssappen hebt uitgewisseld...quote:Op maandag 1 februari 2010 22:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoeveel keer ik een sisende rrrrrrr heb gehoord? Tuurlijk!
Mijn liedje is leukerquote:Op maandag 1 februari 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Stick me to you, nature needs no glue.
Slikken is baaaaaaaaaaaaaaad!quote:
Van anale seks kan iemand ook zwanger worden trouwensquote:
Da's ook niet 100% veilig, want als je de eierstokken laat zitten, heb je nog kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. En da's niet zo leuk.quote:
Ah bah! thnx for the visual...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van anale seks kan iemand ook zwanger worden trouwensAls het terugloopt en alles. Is er dan niks meer veilig?!
![]()
maar da's ook niet veilig, want zo kweek je vleesboompjes!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan die stokken ook maar weg. En regelmatig met een breinaald binnen rondroeren.
Mannen worden ook zwanger!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef oinaru_isan het volgende:
Geen vrouw zijn, dat is de beste bescherming tegen ongewenste zwangerschap..
http://www.gay.nl/article/16979//Nog_een_zwangere_manquote:Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik denk dat dat het is jaquote:Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef oinaru_isan het volgende:
psies ja...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mannen worden ook zwanger!
Nou ja, sort of dan. Er zijn er al 2!
Er zijn veel meer transmannen die voor of na de transitie kinderen krijgen. Beaty was echt de eerste nietquote:Op maandag 1 februari 2010 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mannen worden ook zwanger!
Nou ja, sort of dan. Er zijn er al 2!
nja niet zo leuk, maar t levert meestal ook geen gezond kind op...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's ook niet 100% veilig, want als je de eierstokken laat zitten, heb je nog kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. En da's niet zo leuk.
Het levert sowieso geen kind op en de vrouw kan er aan overlijden, volgens mij.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nja niet zo leuk, maar t levert meestal ook geen gezond kind op...
Ow... dat is wel heel erg niet leukquote:Op maandag 1 februari 2010 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het levert sowieso geen kind op en de vrouw kan er aan overlijden, volgens mij.
Understatements ftwquote:Op maandag 1 februari 2010 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow... dat is wel heel erg niet leuk
Zeg, dat ga ik hier niet bespreken jaquote:Op maandag 1 februari 2010 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerel... we willen gewoon weten met hoeveel kerels je daar speeksel uitgewisseld hebt. En mocht het zover komen met hoeveel kerels je andere lichaamssappen hebt uitgewisseld...
Zo moeilijk is dat toch niet?
Inmiddels weten we wel dat IRL MisterO en Fok MisterO niet dezelfde zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zeg, dat ga ik hier niet bespreken ja
Aansteller...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
dan bel je me maarquote:Op maandag 1 februari 2010 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
ja joh, daarover gaat iemand jou bellen zeker?quote:
en heb je een hele ploeg mensen voorzien van sleutels en schroevendraaiers om alles in elkaar te zetten ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 06:41 schreef Vlarp het volgende:
'morge![]()
Zo maar naar m'n appartement. Ikea kan vanaf 8 uur vanmorgen al komen bezorgen![]()
![]()
Ja.... en nu staat er EINDELIJK online dat het tussen 13:00 en 16:00 wordtquote:
en oh ironie is nu dus dat het matras om op uit te slapen ook door Ikea geleverd wordt ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja.... en nu staat er EINDELIJK online dat het tussen 13:00 en 16:00 wordt
Ik had uit kunnen slapen
Nee, die heb ik zelf alquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en oh ironie is nu dus dat het matras om op uit te slapen ook door Ikea geleverd wordt ?
Fijn zijn dat soort dingen altijd jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja.... en nu staat er EINDELIJK online dat het tussen 13:00 en 16:00 wordt
Ik had uit kunnen slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |