O was die Nokia dáár in de aanbieding?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:05 schreef MisterO het volgende:
haha scherpe tt, ik ben naar de Aldi!
ik geef les aan kinderen, dan komen die dingen vanzelf in je msnquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
O mijn God het is zover..... 1 van mijn vrienden heeft knipperende breezersmileys. Je weet wel, op MSN. Dat je HEEJ typt en er verschijnt een blinkend en knipperend bewegend ding...Het hek is van de dam!!!!!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Erik! Ik ga zondag, 20u
Ik ben nu natuurlijk HEEL benieuwd!
Chocoladekoekjes!quote:
Ja ik ros je in mekaar als ik 'm niets vind door te hoge verwachtingen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!
Straks vind je het niks omdat ik je helemaal heb opgehypt. Het is een stomme saaie film met slechte special effects en je voelt helemaal niks bij de personages en de muziek is kut en de helefilm is kut!!!!
(whehehe.)
OKquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ros je in mekaar als ik 'm niets vind door te hoge verwachtingen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!
Straks vind je het niks omdat ik je helemaal heb opgehypt. Het is een stomme saaie film met slechte special effects en je voelt helemaal niks bij de personages en de muziek is kut en de helefilm is kut!!!!
(whehehe.)
Kan niet, vanavond afscheidsfeestje van mijn beste vriendi die 5 maanden naar Portugal gaat.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zin om vanavond naar de film te gaan?
serious man 18 uur
up in the air 21.10 uur??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |