Nou, alleen maar goed tochquote:Op maandag 1 februari 2010 21:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Tot en met dertig jaar. Dat zijn geen jonge heren, dat zijn jongetjes.
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
Heeft er iemand weleens van de Jonge Heeren Borrel gehoord?
Ervaringen mee? Ik werd net meegevraagd![]()
http://www.jongeheerenborrel.nl/
Het ziet eruit als Kakker Deluxe!
Dat worden dan de normale elite societeitjes voor ex-HBO/WO-ers.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:51 schreef oinaru_isan het volgende:
En wat doen ze dan met hun leden als die dertig worden? Gaan die dan over in de Ouwe Lullen Borrel?
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat worden dan de normale elite societeitjes voor ex-HBO/WO-ers.
Kééééééérel!
Dat beeld krijg ik er hele erg bij jaquote:Op maandag 1 februari 2010 21:56 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje G.J. Dröge achtige oude nichten.
Ze waren wel eens op een quasi-intellectueel programma op out-tv, net zo bekakt als de presentatorquote:Op maandag 1 februari 2010 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat beeld krijg ik er hele erg bij ja
En cijfers?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:38 schreef MisterO het volgende:
Ik zal jullie wel een verslag geven met ervaringen, verhalen, foto's enzo
Hoeveel keer ik een sisende rrrrrrr heb gehoord? Tuurlijk!quote:
Kerel... we willen gewoon weten met hoeveel kerels je daar speeksel uitgewisseld hebt. En mocht het zover komen met hoeveel kerels je andere lichaamssappen hebt uitgewisseld...quote:Op maandag 1 februari 2010 22:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoeveel keer ik een sisende rrrrrrr heb gehoord? Tuurlijk!
Mijn liedje is leukerquote:Op maandag 1 februari 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Stick me to you, nature needs no glue.
Slikken is baaaaaaaaaaaaaaad!quote:
Van anale seks kan iemand ook zwanger worden trouwensquote:
Da's ook niet 100% veilig, want als je de eierstokken laat zitten, heb je nog kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. En da's niet zo leuk.quote:
Ah bah! thnx for the visual...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van anale seks kan iemand ook zwanger worden trouwensAls het terugloopt en alles. Is er dan niks meer veilig?!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |