quote:Op maandag 1 februari 2010 16:41 schreef Ang3l het volgende:
Okeeeee en soms moet je niet te ver doorklikken op male blogs want dan kom je foto's tegen van ex-scharrels waarvan je denkt "Ok, why did you do this?"
Saves as....
shameless blijft geweldigquote:Op maandag 1 februari 2010 17:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
zijn er hier ook meer mensen die shameless en of skins volgen
Ang3l, ik blijf je shameless aanraden
36.50 was 't. Ik had echt ruim over de 50 verwacht.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En 'teringduur' drukken we uit in een bedrag van?
Ja als in doorklikken via een beautifulmale blog richting een NL blog en dan ineens denken "****? Wat doe jij op die site?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:45 schreef Steve het volgende:
[..]. Exen tegenkomen op naaktemannenblogs?
![]()
Maar ik vind jongen boven de 30 zo klinken als die foute gay.nl profielen met BOY er inquote:Op maandag 1 februari 2010 18:36 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Jongeman.
Jongen kan best voor een dertiger die er goed geconserveerd uitziet. Jongetje niet. Maar als je geen jongen meer wilt zijn, en nog geen man... Dan wordt het vent of kerel, wat ik allebei vreselijke woorden vind.
Jongen dus.
Nee op de blog waar die foto met Levi Poulter in de takken ook vanaf kwamquote:
Nog eventjesquote:
Boy = Jongetjequote:Op maandag 1 februari 2010 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vind jongen boven de 30 zo klinken als die foute gay.nl profielen met BOY er in
Ok.... ik wil niet de 30-plusser zijn die nog Angelboy heet of zoquote:Op maandag 1 februari 2010 18:51 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Boy = Jongetje
Guy = Jongen
Dude = Kerel, vent (letterlijk: knecht)
Zou ik zeggen..
bloke vind ik dan een mooie australian woord. Engelse lad juist erg lelijkquote:Op maandag 1 februari 2010 18:51 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Boy = Jongetje
Guy = Jongen
Dude = Kerel, vent (letterlijk: knecht)
Zou ik zeggen..
Daar vnd ik echt meer NEE dan JA tussen zitten.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:16 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik vind www.englishlads.com helemaal niet lelijk.![]()
niet allemaal tenminste
doe es een voorbeeldje danquote:Op maandag 1 februari 2010 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als in doorklikken via een beautifulmale blog richting een NL blog en dan ineens denken "****? Wat doe jij op die site?"
quote:
ow?quote:
Er staan wel heel veel adult links op dat blog.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee op de blog waar die foto met Levi Poulter in de takken ook vanaf kwam
Oh ik heb vrij en nauwelijks les op de Uithof. En ik wist van niks.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie uni is toch bezet/gekraakt ?
Veilig vrijen = niet neergestoken worden na het pijpen?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:01 schreef Ang3l het volgende:
Meisje (15) zwanger na pijpbeurt
Say whut?!
Misschien gaan ze d'r wel een nieuwe Maria in zienquote:Op maandag 1 februari 2010 20:20 schreef wonderer het volgende:
Het enge is trouwens dat er waarschijnlijk wel relifreaks zijn die dit als bewijs zien dat leven heilig is en altijd wel een mogelijkheid vindt te ontstaan, of zo.
Een vriendin van een vriendin was zwanger geraakt door wat vingerwerk (eerst afrukken en dan vingeren), die was ook nog maagdquote:Op maandag 1 februari 2010 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien gaan ze d'r wel een nieuwe Maria in zien
Kan dat?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een vriendin van een vriendin was zwanger geraakt door wat vingerwerk (eerst afrukken en dan vingeren), die was ook nog maagd
Ja dat blijkt te kunnen inderdaad!quote:
Nou ja, de kans dat je zwanger raakt als je met vingers die onder het sperma zitten gaat vingeren lijkt me groter dan dat sperma bij een pijpbeurt door een gewonde maag naar de baarmoeder komt.quote:
Het ziet er best kakkerig uit idd.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
Heeft er iemand weleens van de Jonge Heeren Borrel gehoord?
Ervaringen mee? Ik werd net meegevraagd![]()
http://www.jongeheerenborrel.nl/
Het ziet eruit als Kakker Deluxe!
Ja hmm nou. Ik ben echt benieuwd of homo kakkers hetzelfde zijn als hetero kakkers. Ik heb daar namelijk teveel van meegemaakt met mijn studiequote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Het ziet er best kakkerig uit idd.
Ach, gewoon een keer proberen.Allemaal leuke studenten joh.
Tot en met dertig jaar. Dat zijn geen jonge heren, dat zijn jongetjes.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
Heeft er iemand weleens van de Jonge Heeren Borrel gehoord?
Ervaringen mee? Ik werd net meegevraagd![]()
http://www.jongeheerenborrel.nl/
Het ziet eruit als Kakker Deluxe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |