quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Router aansluiten duurt echt maar 2 minuten of zoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:00 schreef Ayca het volgende:
Hehe eindelijk doet upc het![]()
ik moet alleen nog de router aansluiten maar daar heb ik geen zin meer in
Dit is een business plan, een project van een half jaar. Dus niet écht vergelijkbaar met een hbo-project.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik dacht dat ze op de uni niet deden aan projecten enzo.
Gelukkig heb ik dan nog verstandige mensen in mijn groepje, die van hun weekend willen genieten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Projectgenoten die om 8 uur 's avonds op een zaterdag aan een project willen werken.
Oh zo.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is een business plan, een project van een half jaar. Dus niet écht vergelijkbaar met een hbo-project.
laat maarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Router aansluiten duurt echt maar 2 minuten of zo.
Nou en? Wij hebben ozne router ook in de meterkast staan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het probleem is dat de kabel niet lang genoeg is..Want de modem zit in de meterkast...
Maar ja, het blijft een project en je bent afhankelijk van je teamgenotenquote:
Ziggo?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn internetsnelheid wordt per maart verdubbeld.![]()
Oeh, nice. Ik vind het wel apart dat Brabant volgens mij echt vooruit loopt met glasvezel, vergeleken met andere provincies. Je zou verwachten dat ze in de grote steden zouden beginnen.quote:
Oh kan dat ook?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou en? Wij hebben ozne router ook in de meterkast staan.
Maakt niet uit, tenzij je muren van gewapend beton hebt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh kan dat ook?kan hij dan wel goed verzenden ofzo?
Hallo op welke site zitten jullie?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
die gebruik ik niet
ik ben 22586
Het is ook nog niet overal in Brabant beschikbaar. Toevallig wel in mijn gemeente.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oeh, nice. Ik vind het wel apart dat Brabant volgens mij echt vooruit loopt met glasvezel, vergeleken met andere provincies. Je zou verwachten dat ze in de grote steden zouden beginnen.
Wftquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:08 schreef Rookert het volgende:
Lunch![]()
2 eieren met tomaat en bacon, een tosti met kaas en ham en een 2 boterhammen met komkommer en een sausje van yoghurt, citroensap, bieslook en peper
Hmm okequote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, tenzij je muren van gewapend beton hebt.
Van ons is ¤60,- per maand: internet, bellen en interactieve tv + digitale tv (2 kastjes dus).quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:08 schreef Ayca het volgende:
Wij hebben nu voor 45 euro per maand internet, digitale tv met film 1 en telefoon
bang.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:11 schreef Gratau het volgende:
eey we gaan eerst al die dingen laten ontploffen
Oh wij hebben gewoon 1 kastje en boven heb ik nog gewoon kabelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Van ons is ¤60,- per maand: internet, bellen en interactieve tv + digitale tv (2 kastjes dus).
elkaar afmaken met die bom dusquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:12 schreef wikwakka2 het volgende:
oe werkt dat bomberman spel nou? Je moet ijsblokjes laten ontploffen en zo'n dingetje vinden
?
ja suaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
gratau, alles laten ontploffen dan pas killen?
Neem de benenwagen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:14 schreef Rookert het volgende:
Ik moet naar de Albert Heijn hier 10 minuten fietsen vandaan om boodschappen te doen, waaronder een krat bierEn het is fucking glad
Hoe regel ik dat op een fiets?
Ik ben al gestoptquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wik, ik wil tegen jou.Wat is je nummer?
Ayça is gewoon stomquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben 2184. Weer verloren van Ayça.![]()
Bestaan die?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Ayça, ben je ook van plan om mee te doen aan de Nederlandse kampioenschappen?![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen idee, maar als jij genoeg mensen weet te ronselen, kunnen we misschien wat organiseren.
Het enige Turks wat ik hoef te kennen is "een lahmacun aub"quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:58 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ne = wat. Ga toch Turks leren (alvast).![]()
Nee dat is gewoon misbruik maken van de situatie.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het enige Turks wat ik hoef te kennen is "een lahmacun aub"
Huhquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:01 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon misbruik maken van de situatie.
12quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Welk level ben jij Ayça?Ik ben nog maar 8
.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:26 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ] -os + [ afbeelding ]
Hmm, dan ga ik even mijn wisk. hw maken (nerd nerd nerd nerd).quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:33 schreef Rookert het volgende:
Ik ga Eurotrip weer even kijken, toch wel een goede slechte film![]()
Bedankt voor het delen van deze zelfmoordpoging.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:54 schreef MrChill007 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=9c1_1264595399
ywquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van deze zelfmoordpoging.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
TM als mod, samen met IHVK doen zij nu cultuur en historie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed planquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Mischien gaat dit nederturkenduo daar verandering in brengen. Open één controversieel topic over Ataturk en in no time komt half hababam erop af.
Oh ja, ik zou jou nog razend maken. Bedankt dat je mij nieuwe ideeën hebt gegeven.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
Dan vermoord ik je. Niks tegen Ataturk.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou jou nog razend maken. Bedankt dat je mij nieuwe ideeën hebt gegeven.
Hier is mijn voorlopige lijst:quote:
Dat vond ik nog wel grappigquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:21 schreef Rookert het volgende:
"What do we have left? A dollar and 83 cents American?Wat can we get from that here?"
*volgende shot: 5 sterrenhotel, 5 sterren restaurant en dikste nachtclub in Bratislava*
Eurotrip
Alle Turken terug naar Marokko Mongolië!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
Roepen dat Turken terug moeten naar Mongolië.
The Midnight Express?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:22 schreef Ayca het volgende:
Je vindt het echt een geweldige film he?
Leer quotenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:22 schreef Ayca het volgende:
Je vindt het echt een geweldige film he?
Wacht dan. Even mijn spullen pakken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alle Turken terug naar Marokko Mongolië!
Je moordwerktuigen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wacht dan. Even mijn spullen pakken.
Ja, ze bakt nu taartenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga je me nu slaan? Kook je al van woede?
Neequote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga je me nu slaan? Kook je al van woede?
Ik ga hem dan ook maar downloadenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Leer quoten![]()
Het is wel een goede film in zijn soort hoorWel beschamend dat ik nu lach, maar goed, het is weekend
Ga jij eerst maar eens The Usual Suspects kijken
Het leven van Wik gaat niet over rozen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wil je zo graag dood, lieve Wik? Gaat alles zo slecht?
Doenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ga hem dan ook maar downloaden![]()
Ja? is dat een goede film?
Zal ik een taart voor je bakken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het leven van Wik gaat niet over rozen.
Ligt eraan wat.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zal ik een taart voor je bakken?
Hmm, ik heb hem volgens mij al gezien, maar kan mij niet mee herinneren dat ik hem zo fantastisch vondquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doen
The Usual Suspects heeft 1 van de beste plottwists ooit
Ik vond hem vetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hmm, ik heb hem volgens mij al gezien, maar kan mij niet mee herinneren dat ik hem zo fantastisch vond.
Ligt eraan of hij lekker is. Maar eigenlijk heb ik nog nooit vieze taart gegeten, dus dat zal wel snor zittenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tsss, kijk jou kieskeurig zijn.
Wat aardig van jequote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je krijgt wel gebakken lucht van mij.
Tis geen downloadquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee!
Download dan eens een leuke comedy.
500 Days of Summer, Zombieland, Ex Drummer, zijn er een paar die ik laatst heb gezien. Ik weet wel meer echt hilarische films, maar ik kan er nu even niet op komenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tis geen downloadstream
...
Noem er eens 1?
Is een lekker puberaal filmpje vooral grappig met die homo italiaan en hun bezoek aan Amsterdamquote:
Harold en Kumar go to the white castlequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tis geen downloadstream
...
Noem er eens 1?
Wat wilt u van mij?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
Waar is AryaMehr als je hem nodig hebt.
Wat bedoelt u, weledelgestelde jonkvrouw?quote:
Niks mijnheer, heil.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:43 schreef AryaMinder het volgende:
[..]
Wat bedoelt u, weledelgestelde jonkvrouw?
Wij vinden het ongenoegzaam dat U Nazistische woorden als 'heil' in uw vocabulaire heeft opgenomen, jongedame.quote:
Maar meneer, ik ben een Turk. Weet wel, dat volk dat nooit een beschaving heeft gekend. Vergeef mij.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:45 schreef AryaMinder het volgende:
[..]
Wij vinden het ongenoegzaam dat U Nazistische woorden als 'heil' in uw vocabulaire heeft opgenomen, jongedame.
Daar heeft U gelijk in, de snormannen in kwestie hebben inderdaad nooit een beschaving gekend. Hooguit wat culinaire steelsels die regelrecht van de Griekse kookkunsten zijn afgekeken. U mag van geluk spreken dat U nu in een land woont waar men hedendaags wel enige mate van beschaving kent. Uit betrouwbare bron, een welbekende film over de Turkse gevangeniscultuur, heb ik vernomen dat men nog regelmatig aan zinloos geweld doet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar meneer, ik ben een Turk. Weet wel, dat volk dat nooit een beschaving heeft gekend. Vergeef mij.
Ja meneer, jammer genoeg is het zo slecht gesteld met mijn volk.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:48 schreef AryaMinder het volgende:
[..]
Daar heeft U gelijk in, de snormannen in kwestie hebben inderdaad nooit een beschaving gekend. Hooguit wat culinaire steelsels die regelrecht van de Griekse kookkunsten zijn afgekeken. U mag van geluk spreken dat U nu in een land woont waar men hedendaags wel enige mate van beschaving kent. Uit betrouwbare bron, een welbekende film over de Turkse gevangeniscultuur, heb ik vernomen dat men nog regelmatig aan zinloos geweld doet.
Wat wonderbaarlijk dat U dit inziet, Uw redding is nabij. Gaat zo voort, en verspreid het woord.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja meneer, jammer genoeg is het zo slecht gesteld met mijn volk.
Ja, zo'n nasty gast, bij elke tunnel deed ie wat ergersquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat was dat ook alweer, zo´n oude Italiaan die steeds heel dichtbij ze ging zitten of zo?
Je faalt harder dan een baksteen in Haïti, zet webicons eens aan in je instellingenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:30 schreef Yalan het volgende:
Turken en integreren, niemand die een avatar heeft in dit topic
Jij bent degene zonder avatarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:30 schreef Yalan het volgende:
Turken en integreren, niemand die een avatar heeft in dit topic
Het staat gewoon aan :p de posters op huidige page hebben geen avatar toch? :pquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je faalt harder dan een baksteen in Haïti, zet webicons eens aan in je instellingen
Wikwakka2 en Ayça hebben een avatar en idd, jij hebt er geen, je hebt geen recht van sprekenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:33 schreef Yalan het volgende:
[..]
Het staat gewoon aan :p de posters op huidige page hebben geen avatar toch? :p
Wat pest je mequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij bent degene zonder avatar.
De bosjes ingeduwdquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:35 schreef Julis het volgende:
Ik heb net een sneeuwballen gevecht gehouden!.Wat ben ik toch slecht in sneeuwballen gevechten. Ik werd meteen in de bosjes geduwd waardoor ik al had verloren
.
Ik klaag er niet overquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:35 schreef Yalan het volgende:
God die eindeloze opties in je instellingen maken het er ook niet makkelijker opik heb zojuist webicons aangezet
& jij hebt er ook geen dus jij hebt ook geen recht van spreken
Ik ging stiekem meteen naar buiten (we waren bij oma en opa). Ik had sneeuwballen klaarliggen. Maar nee hoorquote:
Klaarliggen? Voorbedachte rade? Jij groeit op voor galg en rad jongedamequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ging stiekem meteen naar buiten (we waren bij oma en opa). Ik had sneeuwballen klaarliggen. Maar nee hoorIk heb niet kunnen winnen
Ben jij nou een sterke boerenmeid?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:35 schreef Julis het volgende:
Ik heb net een sneeuwballen gevecht gehouden!.Wat ben ik toch slecht in sneeuwballen gevechten. Ik werd meteen in de bosjes geduwd waardoor ik al had verloren
.
Ik ben 100% Nederlander, moeder uit Groningen, vader uit 't Gooiquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:40 schreef Yalan het volgende:
[..]
Maar geïntegreerd ben je nog steeds niet
Oja, oosten van 't land hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben jij nou een sterke boerenmeid?
Wat moet ik dan zeggen?! Ik ben nooit echt goed geweest in Nederlandsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klaarliggen? Voorbedachte rade? Jij groeit op voor galg en rad jongedame
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, oosten van 't land hePost die pic van Ayça haar lichaam eens
Als Turkse boerin had je sowieso al geen toekomstquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen?! Ik ben nooit echt goed geweest in Nederlands.
Hoi jailbaitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA IK BEN WEL STERKquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben jij nou een sterke boerenmeid?
Waarvoor wel dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:43 schreef Julis het volgende:
[..]
JA IK BEN WEL STERK. Maar niet goed in sneeuwballen gevechten. Daar heb ik het talent er niet voor.
Even sterk als de foto hierboven?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:43 schreef Julis het volgende:
[..]
JA IK BEN WEL STERK. Maar niet goed in sneeuwballen gevechten. Daar heb ik het talent er niet voor.
Zelfs sterkerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Even sterk als de foto hierboven?
Ja, dat kloptquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je toch nog talent voor bodybuilding.
Nee. Hier hebben ze geen stromend waterquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga douchen ofzo
Hebben ze stromend water daar ?
Top!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, dat klopt! Ik ga bodybuilder worden.
Hoe bevalt de teil ijskoud water?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee. Hier hebben ze geen stromend water.
quote:
Geen dank, Julide.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Dankje Wik. Nu weet ik eindelijk wat mijn talent is.
Heel goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe bevalt de teil ijskoud water?
Wat zal jij je de afgelopen 15 jaar nutteloos hebben gevoeldquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Dankje Wik. Nu weet ik eindelijk wat mijn talent is.
Oja, je wasbordje past wel in een teil waterquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Heel goed.Ik ben een bodybuilder hé!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn naam![]()
![]()
![]()
(met puntjes op de u
) Jülide
Schattigquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn naam![]()
![]()
![]()
(met puntjes op de u
) Jülide
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
SchattigSchattig is toch negatief in dit topic?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet hetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Schattig is toch negatief in dit topic?!
Zeg dat niet tegen IHVK, die wordt constant schattig genoemd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Schattig is toch negatief in dit topic?!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
SchattigMis je haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeg dat niet tegen IHVK, die wordt constant schattig genoemd.
Niet overal.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij was degene die van lang haar hield.
Julia?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Juli(s) haar username, lijkt op de naam van mijn zus.
Hoe heet jouw zus danquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Juli(s) haar username, lijkt op de naam van mijn zus.
Nee, nee, nee, nee, nee, nee en neequote:Op zondag 31 januari 2010 00:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Juanita,Judit,Judith,Julia,Julianne,Julie,Juliët of Juliëtte
Doe dan galgjequote:Op zondag 31 januari 2010 00:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, nee, nee, nee en nee.
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:11 schreef wikwakka2 het volgende:
J _ l i
De laatste letter verklap ik lekker niet, want straks komt het nog in google te staan
Ook PMs? Nee tochquote:Op zondag 31 januari 2010 00:13 schreef Rookert het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Stel je voor, alles wat hier staat is nu al geïndexeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |