quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Router aansluiten duurt echt maar 2 minuten of zoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:00 schreef Ayca het volgende:
Hehe eindelijk doet upc het![]()
ik moet alleen nog de router aansluiten maar daar heb ik geen zin meer in
Dit is een business plan, een project van een half jaar. Dus niet écht vergelijkbaar met een hbo-project.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik dacht dat ze op de uni niet deden aan projecten enzo.
Gelukkig heb ik dan nog verstandige mensen in mijn groepje, die van hun weekend willen genieten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Projectgenoten die om 8 uur 's avonds op een zaterdag aan een project willen werken.
Oh zo.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is een business plan, een project van een half jaar. Dus niet écht vergelijkbaar met een hbo-project.
laat maarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Router aansluiten duurt echt maar 2 minuten of zo.
Nou en? Wij hebben ozne router ook in de meterkast staan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het probleem is dat de kabel niet lang genoeg is..Want de modem zit in de meterkast...
Maar ja, het blijft een project en je bent afhankelijk van je teamgenotenquote:
Ziggo?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn internetsnelheid wordt per maart verdubbeld.![]()
Oeh, nice. Ik vind het wel apart dat Brabant volgens mij echt vooruit loopt met glasvezel, vergeleken met andere provincies. Je zou verwachten dat ze in de grote steden zouden beginnen.quote:
Oh kan dat ook?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou en? Wij hebben ozne router ook in de meterkast staan.
Maakt niet uit, tenzij je muren van gewapend beton hebt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh kan dat ook?kan hij dan wel goed verzenden ofzo?
Hallo op welke site zitten jullie?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
die gebruik ik niet
ik ben 22586
Het is ook nog niet overal in Brabant beschikbaar. Toevallig wel in mijn gemeente.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oeh, nice. Ik vind het wel apart dat Brabant volgens mij echt vooruit loopt met glasvezel, vergeleken met andere provincies. Je zou verwachten dat ze in de grote steden zouden beginnen.
Wftquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:08 schreef Rookert het volgende:
Lunch![]()
2 eieren met tomaat en bacon, een tosti met kaas en ham en een 2 boterhammen met komkommer en een sausje van yoghurt, citroensap, bieslook en peper
Hmm okequote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, tenzij je muren van gewapend beton hebt.
Van ons is ¤60,- per maand: internet, bellen en interactieve tv + digitale tv (2 kastjes dus).quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:08 schreef Ayca het volgende:
Wij hebben nu voor 45 euro per maand internet, digitale tv met film 1 en telefoon
bang.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:11 schreef Gratau het volgende:
eey we gaan eerst al die dingen laten ontploffen
Oh wij hebben gewoon 1 kastje en boven heb ik nog gewoon kabelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Van ons is ¤60,- per maand: internet, bellen en interactieve tv + digitale tv (2 kastjes dus).
elkaar afmaken met die bom dusquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:12 schreef wikwakka2 het volgende:
oe werkt dat bomberman spel nou? Je moet ijsblokjes laten ontploffen en zo'n dingetje vinden
?
ja suaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
gratau, alles laten ontploffen dan pas killen?
Neem de benenwagen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:14 schreef Rookert het volgende:
Ik moet naar de Albert Heijn hier 10 minuten fietsen vandaan om boodschappen te doen, waaronder een krat bierEn het is fucking glad
Hoe regel ik dat op een fiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |