Je draait de bewijslast om. Iedereen weet dat een tijdregistratiesysteem een foutmarge heeft, en het is de taak van de organisatie om die zo klein mogelijk te houden. Dit is de reden dat belangrijkere wedstrijden meer geavanceerde meetsystemen hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:13 schreef ocf81 het volgende:
De tijdwaarneming is per definitie altijd accuraat1, zodra deze ter discussie staat zal namelijk de geloofwaardigheid van de wedstrijd op het spel staan en dus iedereen zijn tijden gaan proberen aan te passen. Gaat dus never nooit niet gebeuren, maar dat wist je zelf ook al wel denk ik2.
1 uitzonderingen zoals bij de EDR daargelaten
2 maar ik moest er toch even over zeiken
De uitslag op de site is nu inderdaad ook gecorrigeerd. Mooi dat Aegir alsnog blik krijgt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:14 schreef Staal_ het volgende:
Heb net van the_goeie_roeier (Nereus ejl) of hoe je z'n nick hier ook schrijft vernomen dat er toch een gedeelde eerste plek van is gemaakt.
Yeahquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:00 schreef Virmes het volgende:
Gewoon slechte talentopbrengst denk ik?
Leso_Varen zit volgens mij in die asopos/skoll combi, dus gefeliciteerd Leso! Da's verdomd netjes voor een combi bootje.
Waar zit jij nou in de boot? Want wij hebben achter de start nog naast Triton ejd gelegen..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Bij ons ging het niet goedTechnisch zeer inefficient zitten varen.. maar goed, morgen weer een kans
boegje! Oh zat jij met Nikolai in de boot dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef SkollZwaar09 het volgende:
[..]
Waar zit jij nou in de boot? Want wij hebben achter de start nog naast Triton ejd gelegen..
Bij ons ging het ook echt heel slechtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Bij ons ging het niet goedTechnisch zeer inefficient zitten varen.. maar goed, morgen weer een kans
Nikola ja!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
boegje! Oh zat jij met Nikolai in de boot dan?
Boeg... en me haar zat vreselijk kutquote:
Het zijn geen klasserende blikken héquote:Op zondag 28 februari 2010 09:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat raar eigenlijk dat N1x op zaterdag is en B1x op zondag.. anders had Ruben Knab een mooie dubbelslag kunnen maken!
Ik voel me weer fit vandaag, dus op naar de herkansing
Voor het gevoel wel meer dan 2 bootlengten. Denk eerder 4-6. We waren in ieder geval nog geen uitwijkmanouvres aan het maken, of ons uberhaupt druk aan het maken dat jullie weleens voorbij zouden kunnen komenquote:Op zondag 28 februari 2010 10:05 schreef SkollZwaar09 het volgende:
@ Sjobber: hoe ver zaten we aan het einde eigenlijk van jullie af..?
Succes vanmiddag! Hopelijk gaat het beter dan gister. Ik wilde dat wij ook vandaag weer zouden starten, ben wel gebrand op revance..quote:Op zondag 28 februari 2010 10:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Oja, dat het geen klasserend veld wist ik natuurlijk wel, dom! Dat 2e niet! (van hetzelfde weekend) En het wordt DB8+ voor ons..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |