abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78513999
Sodeju, één honderdste verschil tussen de #1 en #2 bij de LEj8! Als ik de WeCo van Aegir was dan zou ik toch even een woordje met de jury gaan babbelen dat een verschil van 4.91cm over 5000m ruim binnen de foutmarge van een sjaars klokker ligt, en dat er toch echt 2 blikken uitgedeeld moeten worden.

Tenzij de PE ineens Full-HD videoregistratie heeft natuurlijk....
pi_78514202
De tijdwaarneming is per definitie altijd accuraat1, zodra deze ter discussie staat zal namelijk de geloofwaardigheid van de wedstrijd op het spel staan en dus iedereen zijn tijden gaan proberen aan te passen. Gaat dus never nooit niet gebeuren, maar dat wist je zelf ook al wel denk ik2.

1 uitzonderingen zoals bij de EDR daargelaten
2 maar ik moest er toch even over zeiken

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2010 11:14:38 ]
pi_78515565
Heb net van the_goeie_roeier (Nereus ejl) of hoe je z'n nick hier ook schrijft vernomen dat er toch een gedeelde eerste plek van is gemaakt.
pi_78516175
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:13 schreef ocf81 het volgende:
De tijdwaarneming is per definitie altijd accuraat1, zodra deze ter discussie staat zal namelijk de geloofwaardigheid van de wedstrijd op het spel staan en dus iedereen zijn tijden gaan proberen aan te passen. Gaat dus never nooit niet gebeuren, maar dat wist je zelf ook al wel denk ik2.

1 uitzonderingen zoals bij de EDR daargelaten
2 maar ik moest er toch even over zeiken
Je draait de bewijslast om. Iedereen weet dat een tijdregistratiesysteem een foutmarge heeft, en het is de taak van de organisatie om die zo klein mogelijk te houden. Dit is de reden dat belangrijkere wedstrijden meer geavanceerde meetsystemen hebben.

Het is aan de organisatie om te bewijzen dat hun foutmarge klein genoeg is voor de uitslagen die zij publiceren en anders resultaten die binnen de gestelde foutmarge vallen gelijk te stellen. Juist als je dat niet doet tast je de geloofwaardigheid van de wedstrijd aan.

Voor zover ik weet gebruiken ze bij de winterwedstrijden geen gesynchroniseerd camerasysteem zoals ze dat bij de heineken doen, en maken ze gewoon gebruik van vrijwilligers met een laptop om te klokken (in ieder geval de afgelopen 3 jaar). Inherent hieraan is dus dat je niet op 1/100 seconde precies kan klokken.
pi_78516361
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 12:14 schreef Staal_ het volgende:
Heb net van the_goeie_roeier (Nereus ejl) of hoe je z'n nick hier ook schrijft vernomen dat er toch een gedeelde eerste plek van is gemaakt.
De uitslag op de site is nu inderdaad ook gecorrigeerd. Mooi dat Aegir alsnog blik krijgt.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 27 februari 2010 @ 13:23:33 #231
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_78517624
Nereus 2 wint EJ
Okeanos 2e
Skoll / Asopos 3e
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_78517672
Vidar valt wel tegen zeg. Vorig jaar nog dik voor de prijzen in alle 3 de Ej-velden, nu al bij allebei de mannen kansloos achteraan. Zijn ze hun topcoach kwijt ofzo?
pi_78520489
Gewoon slechte talentopbrengst denk ik?

Leso_Varen zit volgens mij in die asopos/skoll combi, dus gefeliciteerd Leso! Da's verdomd netjes voor een combi bootje.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_78521630
Yes! Blik in O2- veld.
Morgen kijken of er in het SA2- veld nog wat te halen is

Over die EjL8+ gewoon beide blik uitgereken, aangezien het idd op een foutmarge gaat.
pi_78524526
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 15:00 schreef Virmes het volgende:
Gewoon slechte talentopbrengst denk ik?

Leso_Varen zit volgens mij in die asopos/skoll combi, dus gefeliciteerd Leso! Da's verdomd netjes voor een combi bootje.
Yeah
Dankje, we waren er zelf ook al best tevreden mee. Zeker gezien het feit dat we afgelopen donderdag voor het eerst met z'n 8en in de boot zaten. Daarvoor nog 2x getraind met Asopos, maar toen kon ik nog niet meeroeien. Dus best netjes. Biedt ook wel perspectief voor de Heineken en de Head
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:38:31 #236
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_78526350
was mooi om te zien Leso!
pi_78529405
Redelijke race, 2e.
Ik moet zeggen dat ik het resultaat van onze sjaars echt top vindt! Licht 4e, Zwaar 3e!
De dames 10e, maar wel op 14 sec van nr 4. Doen dus wel goed mee in het veld..!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_78530761
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:38 schreef Pikhoofd het volgende:
was mooi om te zien Leso!
Fietste je ook mee? Wat doe je bij Asopos?
pi_78530927
Bij ons ging het niet goed Technisch zeer inefficient zitten varen.. maar goed, morgen weer een kans
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_78531341
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Bij ons ging het niet goed Technisch zeer inefficient zitten varen.. maar goed, morgen weer een kans
Waar zit jij nou in de boot? Want wij hebben achter de start nog naast Triton ejd gelegen..
pi_78531794
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Waar zit jij nou in de boot? Want wij hebben achter de start nog naast Triton ejd gelegen..
boegje! Oh zat jij met Nikolai in de boot dan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:27:37 #242
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_78532751
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Bij ons ging het ook echt heel slecht Technisch ook niet efficient gevaren, alle puntjes die op de trainingen nog zo goed gingen kwamen er niet uit vandaag Beetje een deceptie dus de eerste wedstrijd, maar goed over twee weken een nieuwe kans!
'Triton de Edelste'
pi_78532976
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

boegje! Oh zat jij met Nikolai in de boot dan?
Nikola ja!
Zat op twee..
pi_78538705
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:33 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]
Zat op twee..
Boeg... en me haar zat vreselijk kut

Onze race ging eigenlijk wel lekker. 2 momenten gehad waarop de focus even weg was en het een rotzooi werd. Goed door stuur opgemerkt en er weer een geheel van gemaakt.
We zagen jullie wel dichterbij komen, maar op de rest leken we best wel uit te lopen. Eigenlijk met een goed gevoel gefinisht, maar de tijd bleek ineens toch tegen te vallen...
Maar ach, zeker goed gevaren voor een eerste jaars ploegje. Morgen weer en dan is mijn invalbeurt ook weer ten einde
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_78545267
Wat raar eigenlijk dat N1x op zaterdag is en B1x op zondag.. anders had Ruben Knab een mooie dubbelslag kunnen maken!
Ik voel me weer fit vandaag, dus op naar de herkansing
pi_78545341
@ La Tramposa: Als je blik trekt in een weekend telt deze nog niet voor je status dat weekend. Je kan dus beginnelingen starten op zondag als je die zaterdag een klassificerend blik hebt getroken.
Nou is dat op de WW sowieso niet interessant, een blik is namelijk allleen klassificerend op een 2k-wedstrijd waar boord aan boord gevaren wordt.

@ Sjobber: hoe ver zaten we aan het einde eigenlijk van jullie af..? Ons stuurtje zei 2 bootlengtes, maar die wil nog wel eens dingen iets positiever voorstellen tijdens een race..
Zo werd on op 1,5 km voor de finish heel vrolijk verteld dat we nog maar 1 km te gaan hadden..
pi_78545350
quote:
Op zondag 28 februari 2010 09:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat raar eigenlijk dat N1x op zaterdag is en B1x op zondag.. anders had Ruben Knab een mooie dubbelslag kunnen maken!
Ik voel me weer fit vandaag, dus op naar de herkansing
Het zijn geen klasserende blikken hé
En tevens mag je als je Zaterdag Beginneling af word Zondag nog steeds het Beginnelingen veld starten, alleen de wedstrijd daarop niet.

En succes vandaag, welk veld word het La_Tramposa
pi_78545468
Oja, dat het geen klasserend veld wist ik natuurlijk wel, dom! Dat 2e niet! (van hetzelfde weekend) En het wordt DB8+ voor ons..
pi_78545544
quote:
Op zondag 28 februari 2010 10:05 schreef SkollZwaar09 het volgende:
@ Sjobber: hoe ver zaten we aan het einde eigenlijk van jullie af..?
Voor het gevoel wel meer dan 2 bootlengten. Denk eerder 4-6. We waren in ieder geval nog geen uitwijkmanouvres aan het maken, of ons uberhaupt druk aan het maken dat jullie weleens voorbij zouden kunnen komen

Maar als stuur is het altijd lekker om even te kunnen zeggen dat je ze bijna hebt om vervolgens even een opzetje te doen om nog een lengte te kunnen pakken
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
  zondag 28 februari 2010 @ 10:39:20 #250
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_78545740
quote:
Op zondag 28 februari 2010 10:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Oja, dat het geen klasserend veld wist ik natuurlijk wel, dom! Dat 2e niet! (van hetzelfde weekend) En het wordt DB8+ voor ons..
Succes vanmiddag! Hopelijk gaat het beter dan gister. Ik wilde dat wij ook vandaag weer zouden starten, ben wel gebrand op revance..
'Triton de Edelste'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')