Het is nagedaan van een programma van comedy central, dus dat zal dat wel zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:10 schreef Symer het volgende:
Wat is binnenkort? Nog geen datum bekend?
Concept klinkt wel goed, lijkt een beetje op het roasten wat ze in Amerika doen.
edit:
De 9-delige serie wordt vanaf vrijdag 12 februari om 20:30 uur uitgezonden op Ned. 3.
quote:De Avro start op 12 februari het programma Gehaktdag, waarin BN'ers worden 'toegesproken' door bekende cabaretiers, komieken, columnisten en schrijvers.
Patricia is een van bekende namen die wordt genoemd. Haar scheiding van Adam Curry, de naaktreportage in de Playboy en haar liefde voor jonge mannen zullen de sprekers in elk geval genoeg inspiratie geven.
Nadat de ster door de gehaktmolen is gehaald, krijgt hij of zij de kans om te spreken. Ruben Nicolai neemt de presentatie van het programma voor zijn rekening.
Het is hetzelfde het is gewoon overgekocht van hun zover ik weetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:17 schreef Zapper het volgende:
Dat klinkt erg als Comedy Central Roast
Gejat... Gewoon aangekocht klaarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:32 schreef Copado het volgende:
Compleet gejat van The Roast; ben toch wel benieuwd. Denk namelijk dat het een op maat gemaakt programma is voor Tijl.
Jawel want dat was ook bijna nooit leuk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:45 schreef Paul het volgende:
[..]
"Dit was het nieuws" is toch ook aangekocht toentertijd, daar zeurt ook niemand over
Waardeloos ja, typisch Nederlands en zeker typisch Avro.Inteelt bij de omroepen daar moeten ze iets aan doen!!quote:gedoe of pijnlijk slechte grappen die niet aankomen.
En sowieso, de 'grappenmakers' die ze hiervoor hebben aangesteld, WHAT THE FUCK?Nico Dijkshoorn, Kluun, Horace Cohen, Bert van der Veer, Wilko Terwijn?
![]()
![]()
![]()
quote:Binnenkort start het nieuwe programma Gehaktdag dat gepresenteerd wordt door Ruben Nicolai voor de AVRO. En we zoeken nog publiek!
In deze serie wordt er ‘gehakt’ gemaakt van BN’ers, Dit wordt gedaan door mensen die erg close zijn met de hoofdpersoon, maar ook door verschillende schrijvers en cabaretiers. Dit zijn onder andere Tijl Beckand, Nico Dijkshoorn, Kluun en Joep van Deudekom. Aan het einde van het programma krijgt de BN’er zelf ook nog de kans om een persoonlijk weerwoord tegen ieder te houden. Degene die het beste gehakt heeft gemaakt van de BN’er wint die uitzending en gaat er met de trofee mee vandoor.
Kortom, het beloven hilarische afleveringen te worden waarin je de BN’er een keer van een andere kant ziet en hoort.
De opnamedagen voor dit programma, dat wordt opgenomen in Studio 47 in Hilversum – Mussenstraat 47, zijn als volgt:
Woensdag 27 januari Aflevering 1
Vrijdag 5 februari Aflevering 2 en 3
Dinsdag 23 februari Aflevering 4, 5 en 6
Woensdag 3 maart Aflevering 7, 8 en 9
Wil je dus bij één of meerdere afleveringen zijn, stuur dan zo snel mogelijk een mailtje met daarin je naam, emailadres en telefoonnummer naar publiek.gehaktdag@eyeworks.tv.
Vermeld daarbij ook met hoeveel personen je wilt komen en welke afleveringen je wilt bijwonen.
Ben er snel bij, want wie het eerst komt….
Groeten,
Team Gehaktdag
Die reclame ook, slaat Ruben Nicolai Tijl Beckand ontzettend nep in zn gezicht, waarna Horace Cohen zegt: "Ik heb weer een baan hihihih"quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:51 schreef Bragi het volgende:
Gedoemd te falen.
Ze kunnen gewoon niet wat ze in Amerika wel kunnen. Daar kunnen ze superharde grappen maken, maar daarna gewoon door één deur.
Hier is het of laf gedoe of pijnlijk slechte grappen die niet aankomen.
En sowieso, de 'grappenmakers' die ze hiervoor hebben aangesteld, WHAT THE FUCK?Nico Dijkshoorn, Kluun, Horace Cohen, Bert van der Veer, Wilko Terwijn?
![]()
![]()
![]()
Horace Cohen is al twintig jaar een flop.quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die reclame ook, slaat Ruben Nicolai Tijl Beckand ontzettend nep in zn gezicht, waarna Horace Cohen zegt: "Ik heb weer een baan hihihih"
quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die reclame ook, slaat Ruben Nicolai Tijl Beckand ontzettend nep in zn gezicht, waarna Horace Cohen zegt: "Ik heb weer een baan hihihih"
Ik vond dat slecht genoeg om te kappen met het programma.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:48 schreef hexje het volgende:
Ruben's praatje met foto's vind ik heel flauw.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Horace Cohen is al twintig jaar een flop.
Het is niet eens zelfbedachtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:26 schreef Arcee het volgende:
De zoveelste poging van de ex-Lama's om iets leuks te bedenken.
Geniaal inderdaad!quote:
Dat sloeg nergens op nee. Zeker om Frequin tevreden te stellen ofzo ('Ik doe alleen mee als ik win hoor!')quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:44 schreef Zapper het volgende:
Ik begreep overigens niet waarom Frequin won van Terwijn
Was dat niet omdat hij het publiek steeds liet luichen waardoor die decibelmeter bij hem het meeste lawaai oppikte? Of begreep ik het systeem verkeerd?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:44 schreef Zapper het volgende:
Ik begreep overigens niet waarom Frequin won van Terwijn
Ja het publiek "bepaald" door geklap wie de winnaar is, maar daar klopt volgens mij geen snars van.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Was dat niet omdat hij het publiek steeds liet luichen waardoor die decibelmeter bij hem het meeste lawaai oppikte? Of begreep ik het systeem verkeerd?
Ik doe net alsof het me wat interesseert [ afbeelding ]
Bepaalt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:25 schreef Rebbedebje het volgende:
Ja het publiek "bepaald" door geklap wie de winnaar is, maar daar klopt volgens mij geen snars van.
Enne luichen?
Oeps sorry.quote:
Deze blijft het bestequote:Op donderdag 18 februari 2010 12:27 schreef Stansfield het volgende:
Ik vond het niet zo leuk als the roast of.. op MTV. Maar daar heb ik ook niet alles van gezien dus misschien dat ik daar alleen de leukste fragmenten van heb gezien zoals deze:
Mja, maar ik vind het té eenzijdig en er is te weinig interactie met de BNer waar het om draait. Ik heb het uitgezet. Maargoed, het kan aan mij liggen hoor, ik ben niet zo van de lange verhalenquote:Op zondag 21 februari 2010 13:05 schreef marcodej het volgende:
Even teruggekeken. Vond de tweede aflevering een stuk beter de eerste. Ik vond het bij vlagen zelfs grappig.
quote:
Pardon?quote:Op zondag 21 februari 2010 13:05 schreef marcodej het volgende:
Even teruggekeken. Vond de tweede aflevering een stuk beter de eerste. Ik vond het bij vlagen zelfs grappig.
Die vond ik wel een beetje grof eigenlijk...quote:
Prachtig hoe hij het hele oeuvre van Nico Dijkshoorn in één gedicht samenvatte.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:32 schreef Daniane het volgende:
Ik vond 't gister wel leuk.
Sander die Nico ging imiteren.
Vond 't leuk inderdaad!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:29 schreef evert het volgende:
niemand gezien met la paay? heb erg gelachen
Ik heb het wel gezien maar wat een slecht toneelstuk. En dan haar repliek.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:29 schreef evert het volgende:
niemand gezien met la paay? heb erg gelachen
inderdaad, ze heeft een geile uitstraling!quote:
Je kan duidelijk de ingestudeerde grappen van middelmatige stand up comedians zien en iemand als Bert Gabriels die het wat overtuigender en natuurlijker brengt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:02 schreef vudengro het volgende:
Dit moet haast wel een van de slechtste programma's op de nederlandse tv zijn.
Alle drie programma´s met Tijl Beckhand zijn kut doet die man goedquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:02 schreef vudengro het volgende:
Dit moet haast wel een van de slechtste programma's op de nederlandse tv zijn.
Inderdaad, wat een irritante kerel is dat.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alle drie programma´s met Tijl Beckhand zijn kut doet die man goed
quote:Column | Gehaktdag
Of ik Prem Radhakishun wilde roosteren voor het AVRO-programma Gehaktdag. U weet inmiddels wat voor negatieve piskijker ik kan zijn, dus ik zei gelijk: "Jaaah, jottum!" Update: deze aflevering is vrijdagavond 9 april te zien!
© Nick van Ormondt
Het schrijven van de afkraakspeech was één groot genoegen en bij de repetities had ik veel succes bij de mensen van de techniek. Ik merkte dat ik nogal tevreden met mezelf was. Samen met onder anderen Hugo Borst en Nico Dijkshoorn bevond ik mij in een sterk gezelschap.
Iedereen had er zin in.
Het publiek zat door de enthousiaste opwarmer al op een bijna fataal adrenalineniveau. (P.S. Kan dat misschien iets minder, Eyeworks?) Bij binnenkomst van Ruben Nicolai ging daar zelfs nog een schepje bovenop. De slachting, de publieke executie van Prem, was aanstaande.
Toen betrad Prem de zaal en het leek alsof de temperatuur 15 graden daalde. Hij zei niks en met een strak gezicht, getooid in een wit pak en in zijn hand een groene plastic boodschappentas, ging hij zitten. Zwijgend pakte hij een blocknote tevoorschijn, klaar om aantekeningen te maken.
Ruben probeerde een ontspannen praatje met hem te maken, maar Prem pareerde elke vraag met een tegenvraag en de ongemakkelijkheid deed het adrenalineniveau bij het publiek tot het nulpunt dalen.
Hugo mocht eerst. Hij had een goeie speech, maar leek ook een beetje geïntimideerd door de houding van Prem. Als iemand een donkere blik kan hebben, dan is het Prem wel. Doordat Prem zo’n houding had, wist het publiek niet meer of het nu wel om te lachen was.
Je hoort in dit programma keiharde grappen te maken en degene die geroosterd wordt, lacht daar uit zelfrelativering dan om mee. Dat is de code. De mensen die daar gaan zitten, zijn in hun carrière over het algemeen tamelijk onkwetsbaar geworden en dan wordt het leuk om zo grof mogelijk te zijn.
Dat is het eerbetoon.
Maar Prem keek en zweeg en maakte af en toe een aantekening. Elke spreker begon met goede moed, maar was toch geïntimideerd. Horace Cohen beefde als een rietje en benoemde het zelfs. Tijl Beckand versprak zich drie keer.
Ik was als vijfde en met zweet op de rug las ik mijn speech. Tijdens mijn speech realiseerde ik me dat ik Prem drie keer dood wenste. In de sfeer van: "Als Prem ooit in de politiek gaat, stel ik voor dat we Volkert van der G. vervroegd vrij-laten en met zijn allen roepen: 'Nóg een keer! Nóg een keer!'"
Daar had ik thuis erg veel plezier om gehad, maar met de priemende (Premmende?) ogen van Prem kreeg het ineens een heel rare bijsmaak. Prem had ook nog eens een vernietigende eindspeech, waarin hij niets van ons en het programma heel hield.
Na de opnames vertelde hij dat hij genoten had van de speeches en met moeite zijn lachen had kunnen inhouden. Normaal domineert Prem met te veel woorden en te harde stem elk toneel. Nu domineerde hij zwijgend het programma.
Door te zwijgen maakte hij gehakt van óns. Perfecte verdediging. Chapeau!
Joep van Deudekom
Cohen is inderdaad een sletje maar Van Deudekom trekt al 20 jaar volle zalen in het theater.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:08 schreef Dichtpiet. het volgende:
(Horace Cohen, Joep van Deutekom)
met NUHR ja ... maar die mensen komen meer voor Viggo Waas en Peter Heerschopquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:12 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Cohen is inderdaad een sletje maar Van Deudekom trekt al 20 jaar volle zalen in het theater.
Dat ben ik wel met je eens, maar ik denk dat die er vriendelijk voor bedankt hebben.quote:Op zaterdag 10 april 2010 06:49 schreef TLC het volgende:
Mensen als Simek, Stacey en Prem horen toch ook helemaal niet in dit programma ; ze hadden veel beter hun pijlen kunnen richten op personen als Albert Verlinden, Patty Brard, Gordon enz enz.
Ik vind dat ze sowieso niet dit soort BN'er feestjes bij de PO mogen houden. Dan gaan ze maar naar RTLquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:35 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar ik denk dat die er vriendelijk voor bedankt hebben.
(zeker kwalbert, die kan echt niks hebben volgens mij als het om hemzelf gaat)
Gordon of Joling was wel grappig geweest.
Ik kan me werkelijk njet voorstellen dat er óóit ergens iemand heengaat of heen zal gaan om Viggo Waas te zien.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:14 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
met NUHR ja ... maar die mensen komen meer voor Viggo Waas en Peter Heerschop
Ik denk niet dat ze heel veel keus hadden qua BN'ers....quote:Op zaterdag 10 april 2010 06:49 schreef TLC het volgende:
Mensen als Simek, Stacey en Prem horen toch ook helemaal niet in dit programma ; ze hadden veel beter hun pijlen kunnen richten op personen als Albert Verlinden, Patty Brard, Gordon enz enz.
dan moet je zo'n programma niet maken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze heel veel keus hadden qua BN'ers....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |