Dat doen ze juist constant.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:49 schreef afdak het volgende:
Ts is jaloers dat niemand naar haar pics vraagt....
Er is maar één manier om daar achter te komen..........quote:
Onder eed een verklaring afleggen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:13 schreef afdak het volgende:
[..]
Er is maar één manier om daar achter te komen..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Gezien het feit dat steeds meer blonde oer-Hollandse vrouwen met vieze apen en berbers rondlopen: regelmatig.quote:
Want het zullen vast de 'vieze apen en berbers' zijn die constant om pics vragen op Fok! ?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:04 schreef FB14 het volgende:
[..]
Gezien het feit dat steeds meer blonde oer-Hollandse vrouwen met vieze apen en berbers rondlopen: regelmatig.
Alle mannen over één kam scheren is ook niet slim, want dat is gewoon bull-shit.quote:
Zielig, dat er mensen zijn die zoals jou denken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:04 schreef FB14 het volgende:
[..]
Gezien het feit dat steeds meer blonde oer-Hollandse vrouwen met vieze apen en berbers rondlopen: regelmatig.
Idd er zijn ook schone berbers en apen...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zielig, dat er mensen zijn die zoals jou denken.
Ja? Edit: nevermind afbeelding laadde langzaam.quote:
Ja want dat doe ik ook écht hè?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:44 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Jij kan het weten want je bent zelf een vent. Wijven hoeven niet elke keer zo overdreven te melden dat ze vrouw zijn.
Precies, en er gebeurd verder niets.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:14 schreef snakelady het volgende:
Ben het wel met je eens, het slaat nergens op en als nou een iemand het typt ok, maar er komen minsten 30 soortgelijke posts achteraan.![]()
Markster, ik moest lachen...![]()
Hallo neef.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:32 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik kan het bevestigen. Griekjeee is mijn bastaardnichtje namelijk.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:18 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Alle mannen over één kam scheren is ook niet slim, want dat is gewoon bull-shit.
En wie staan daar allemaal inquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:58 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb een speciaal mapje met pics van lekkere foksters.
Okequote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:48 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag een innige relatie met datzelfde dronken snolletje die zich zo makkelijk laat gaan.
Als ik zo'n mapje had, zou jij er ook in staan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:56 schreef mooi_koekje het volgende:
[..]
En wie staan daar allemaal in?
[..]
Okeieder z'n eigen mening gelukkig
En als ik een foto van jouw had zou jij er ook in staan hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als ik zo'n mapje had, zou jij er ook in staan.
Wat lief.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:05 schreef mooi_koekje het volgende:
[..]
En als ik een foto van jouw had zou jij er ook in staan hoor![]()
quote:
Geen zorgen, jij staat er ook in.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:56 schreef mooi_koekje het volgende:
[..]
En wie staan daar allemaal in?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |