Zo zijn mannen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:44 schreef mooi_koekje het volgende:
[..]
Beetje misbruik makenDan is 't je waarschijnlijk ook alleen maar te doen om te zoenen met een dronken meid
Sneu
![]()
Ik heb gezien! Echt!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:42 schreef Markster het volgende:
[..]
boeiuh, de meeste fokkers zullen toch nooit een kut in het echt zien.
Zegt de gefrustreerde Dolle Mina die geen vent kan krijgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
Jij kan het weten want je bent zelf een vent. Wijven hoeven niet elke keer zo overdreven te melden dat ze vrouw zijn.quote:
Ben jij Ozan uit groningen?quote:
Hoax dat is griekjeee nietquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:58 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb een speciaal mapje met pics van lekkere foksters.
lege map zeker ?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:58 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb een speciaal mapje met pics van lekkere foksters.
quote:
Hahaquote:
Ik weet het niet, ik ben een beetje afhankelijk van die hyves chickies af en toe.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:15 schreef John_Q het volgende:
[..]
Haha
Trouwens Zero, wanneer kom je weer met zo'n mooi topic als het sneeuwmeisjes topic?
Zusje van Filemon?quote:
Groningenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ben jij Ozan uit groningen?
groningeuheheuheuehhruhequote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:28 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Zusje van Filemon?![]()
[..]
Groningen
Nee, ik wil graag een innige relatie met datzelfde dronken snolletje die zich zo makkelijk laat gaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:44 schreef mooi_koekje het volgende:
[..]
Beetje misbruik makenDan is 't je waarschijnlijk ook alleen maar te doen om te zoenen met een dronken meid
Sneu
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:49 schreef afdak het volgende:
Ts is jaloers dat niemand naar haar pics vraagt....
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |