quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:20 schreef Rookert het volgende:
Sodemieter toch op met je 12-jarige vriendin die je heeft gedumpt voor een andere kneus
Ze heeft toch gezegd dat ze je zou negeren? Wat lul je nou man.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:11 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zat zo met iemand te Sms'en... allemaal heel leuk en aardig.
Het Sms gesprek liep niet echt soepel want we hadden wat mot.
Toen kreeg ik een Sms'je dat ze me zou gaan negeren. Ik dacht dat ze dat niet zou doen, dus ik heb haar, gisteravond, nog wat terug gestuurd, en nu krijg ik niks meer van haar.![]()
Klacht: geen Sms'je terugkrijgen.
je zei negerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:11 schreef AdvancedPower het volgende:
Toen kreeg ik een Sms'je dat ze me zou gaan negeren. Ik dacht dat ze dat niet zou doen, dus ik heb haar, gisteravond, nog wat terug gestuurd, en nu krijg ik niks meer van haar.![]()
Ik Sms ook niet meer naar haar nu hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:53 schreef GlenSpey het volgende:
Gewoon ook niet naar haar sms'en.
Zo laat je zien dat ze je niet te grazen kan nemen wanneer zij dat maar wilt.
Degene die het eerst de stilte doorbreekt is de verliezer. En de faalhaas.
Maargoed, daar is het al te laat voor hé AP
En dan??quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik Sms ook niet meer naar haar nu hoor.
Ik geef haar een week.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:03 schreef Apebeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga je holes swingen.
En? Heb je nu wel een sms terug van je moeder?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Oké, ik heb er genoeg van! Ik sms haar!
Je snapt dus gewoon niet wat negeren betekent?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:11 schreef AdvancedPower het volgende:
Toen kreeg ik een Sms'je dat ze me zou gaan negeren.
De contradictie.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:11 schreef AdvancedPower het volgende:
Ja, je moeder vertelde me dat ze vanavond vrij had.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:14 schreef Fah-Q het volgende:
[..]
En? Heb je nu wel een sms terug van je moeder?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Oké, ik heb er genoeg van! Ik sms haar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Als ik Ts was zou dat smatje om de 5 min een krabbel sturen op hyves waarin je haar verteld hoeveel je van haar houdt en dat je haar niet kwijt wil. Hou dat een week vol en dan moet je al resultaat zien denk ikJe vergeet :$ :$ :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WJENMK KNZJ WZNTB WOBBIT (L) (F) (L) * datum*quote:
boefjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:13 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik doe het nu omgedraaid bij een meisje hihihihihi![]()
Ja maar het werkt nu niet echt, normaal welquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
boefje!
Zulke spelletjes zijn altijd leuk omte spelen
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja maar het werkt nu niet echt, normaal wel
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
WJENMK KNZJ WZNTB WOBBIT (L) (F) (L) * datum*![]()
Wat is WOBBIT? Ken de rest wel namelijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wie Ons Breekt, Breek Ik ... Terug ofzo?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:40 schreef John_Q het volgende:
[..]
Wat is WOBBIT? Ken de rest wel namelijk
Enne TS, waarom sms je nou weer? 2 keer achter elkaar sms'en zonder antwoord wordt er niet beter op.
Haha zou goed kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wie Ons Breekt, Breek Ik ... Terug ofzo?
Mijn god, serieus?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat weet jij dan weerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
zo'n kop is ook genoeg reden om TS te negeren, mijn god, daar wil je als vrouw zijnde ook niet naast lopen.quote:
WOBBIT? Ik mis iets geloof ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik hier mee omgaan.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Helaas, dit is dus een gelopen race. Geeft jou weer mooi de gelegenheid iemand anders te zoeken.
Zij krijgt respect omdat ze doet wat ze zegt dat ze zal doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:11 schreef AdvancedPower het volgende:
Wat moet ik dan doen?quote:Op zondag 31 januari 2010 10:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zij krijgt respect omdat ze doet wat ze zegt dat ze zal doen.
Jij krijgt géén respect, herhaal: GEEN, omdat je zo gruwelijk loopt te bitchen. Met je gejengel.
Ja, maar ik moet de hele tijd aan haar denken. En dan lees ik weer op der Hyves dat ze de hele tijd zo leuk doet tegen der nieuwe vriendje. Terwijl ze mij 4 dagen geleden nog geweldig vond.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:58 schreef Garisson72 het volgende:
Ophouden met aan haar te denken, dwing jezelf je aandacht op iets anders te richten, desnoods geforceerd. Geloof mij: je zal jezelf er een enorm plezier mee doen.
Misschien loog zequote:Op zondag 31 januari 2010 10:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet de hele tijd aan haar denken. En dan lees ik weer op der Hyves dat ze de hele tijd zo leuk doet tegen der nieuwe vriendje. Terwijl ze mij 4 dagen geleden nog geweldig vond.
Oke, hoe duidelijk wil je het hebben.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet de hele tijd aan haar denken. En dan lees ik weer op der Hyves dat ze de hele tijd zo leuk doet tegen der nieuwe vriendje. Terwijl ze mij 4 dagen geleden nog geweldig vond.
Ik heb hem dus op msn en hij wilt zo graag dat het goedkomtquote:Op zondag 31 januari 2010 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
En niet meer naar die hyves van d'r kijken, is dat bijvoorbeeld geen optie?
Ja ik ben nooit te beroerd om zelfs de simpelste dingen voor te kauwen hoor.
12quote:
Over dezelfde ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:34 schreef John_Q het volgende:
Gaat dit weer over diezelfde vriendin of wat?
Die was ook 12 namelijk. Hossel eens oudere chicks!
Dus je hebt hem inmiddels wel geblockt hè, neem ik aan.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:33 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb hem dus op msn en hij wilt zo graag dat het goedkomt![]()
Terwijl het over een week weer uit is als het goedkomt.![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus je hebt hem inmiddels wel geblockt hè, neem ik aan.
Nee ik steun APquote:Op zondag 31 januari 2010 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus je hebt hem inmiddels wel geblockt hè, neem ik aan.
huh? Ze wilde toch niks meer van je weten? Of is ze nu net weer afgeknapt op die nieuwe en zoekt ze voor tijdelijk een bruikbaar alternatief?quote:
En, wat zegt ze?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |