WOBBIT? Ik mis iets geloof ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
WJENMK KNZJ WZNTB WOBBIT (L) (F) (L) * datum*![]()
Maar hoe moet ik hier mee omgaan.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Helaas, dit is dus een gelopen race. Geeft jou weer mooi de gelegenheid iemand anders te zoeken.
Zij krijgt respect omdat ze doet wat ze zegt dat ze zal doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:11 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zat zo met iemand te Sms'en... allemaal heel leuk en aardig.
Toen kreeg ik een Sms'je dat ze me zou gaan negeren. Ik dacht dat ze dat niet zou doen, dus ik heb haar, gisteravond, nog wat terug gestuurd, en nu krijg ik niks meer van haar.![]()
Wat moet ik dan doen?quote:Op zondag 31 januari 2010 10:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zij krijgt respect omdat ze doet wat ze zegt dat ze zal doen.
Jij krijgt géén respect, herhaal: GEEN, omdat je zo gruwelijk loopt te bitchen. Met je gejengel.
Ja, maar ik moet de hele tijd aan haar denken. En dan lees ik weer op der Hyves dat ze de hele tijd zo leuk doet tegen der nieuwe vriendje. Terwijl ze mij 4 dagen geleden nog geweldig vond.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:58 schreef Garisson72 het volgende:
Ophouden met aan haar te denken, dwing jezelf je aandacht op iets anders te richten, desnoods geforceerd. Geloof mij: je zal jezelf er een enorm plezier mee doen.
Misschien loog zequote:Op zondag 31 januari 2010 10:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet de hele tijd aan haar denken. En dan lees ik weer op der Hyves dat ze de hele tijd zo leuk doet tegen der nieuwe vriendje. Terwijl ze mij 4 dagen geleden nog geweldig vond.
Oke, hoe duidelijk wil je het hebben.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet de hele tijd aan haar denken. En dan lees ik weer op der Hyves dat ze de hele tijd zo leuk doet tegen der nieuwe vriendje. Terwijl ze mij 4 dagen geleden nog geweldig vond.
Ik heb hem dus op msn en hij wilt zo graag dat het goedkomtquote:Op zondag 31 januari 2010 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
En niet meer naar die hyves van d'r kijken, is dat bijvoorbeeld geen optie?
Ja ik ben nooit te beroerd om zelfs de simpelste dingen voor te kauwen hoor.
12quote:
Over dezelfde ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:34 schreef John_Q het volgende:
Gaat dit weer over diezelfde vriendin of wat?
Die was ook 12 namelijk. Hossel eens oudere chicks!
Dus je hebt hem inmiddels wel geblockt hè, neem ik aan.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:33 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb hem dus op msn en hij wilt zo graag dat het goedkomt![]()
Terwijl het over een week weer uit is als het goedkomt.![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus je hebt hem inmiddels wel geblockt hè, neem ik aan.
Nee ik steun APquote:Op zondag 31 januari 2010 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus je hebt hem inmiddels wel geblockt hè, neem ik aan.
huh? Ze wilde toch niks meer van je weten? Of is ze nu net weer afgeknapt op die nieuwe en zoekt ze voor tijdelijk een bruikbaar alternatief?quote:
En, wat zegt ze?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |