Ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 09:52 schreef beertenderrr het volgende:
[...]
die vrouw met die bril is toch any's moeder?
quote:Op zondag 31 januari 2010 09:53 schreef TheGeneral het volgende:
Als we maar niet constant die moeder in beeld krijgen..
Hoezo lichtelijk partijdig?!quote:Op zondag 31 januari 2010 09:52 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi begin, jammer van die rebreak.
Valt wel mee? Nog geen seconde. BBC/Sporza lopen áltijd voor, welke sport dan ook.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:10 schreef Babovic het volgende:
Waarom loopt het beeld bij de NOS zo achter?
Ik zit de wedstrijd ook via unibet te kijken daar loopt het exact 6 seconden voor op de NOS.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt wel mee? Nog geen seconde. BBC/Sporza lopen áltijd voor, welke sport dan ook.
Oeps.quote:
NOS HD dan zeker? Zet dan Eurosport HD eens op, die lopen nog verder achter. Dit is trouwens bekend, streams van Betfair lopen ook altijd voor, al lijken me 6 seconden wel heel veel.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:14 schreef Babovic het volgende:
[..]
Ik zit de wedstrijd ook via unibet te kijken daar loopt het exact 6 seconden voor op de NOS.
Nee NOS gewoon via UPC. Al moet ik wel toegeven dat de digitale mediabox er voor zorgt dat het beeld 1 tot 2 seconden later door komt. maar dan vind ik 4 seconden nog erg veel.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
NOS HD dan zeker? Zet dan Eurosport HD eens op, die lopen nog verder achter. Dit is trouwens bekend, streams van Betfair lopen ook altijd voor, al lijken me 6 seconden wel heel veel.
Niet die van mij hoor.quote:Op zondag 31 januari 2010 09:52 schreef beertenderrr het volgende:
break terug
die vrouw met die bril is toch any's moeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |