abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77443726
Laatste post:
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb mij niet ingelezen!

Toen ik in de bijstand zat heb ik een opleiding gedaan, voor die opleiding moest ik stage lopen. Die stage was in principe betaald. Ik heb er toen bewust om gevraagd om er een onbetaalde stage van te maken.

In de bijstand, dus het minimum loon, had ik allemaal extra dingen. Kwijtschelding van hondenbelasting, iets met water geloof ik en onroerend goed belasting.
Als die stage betaald zou worden zou ik 100 euro boven het minimum zitten maar dan wel alle extra's kwijtraken. Na een berekening zou het betekenen dat ik met 100 euro meer in de maand er juist 150 op achteruit zou gaan.

Ik wilde heel graag aan het werk en uit de bijstand maar niet als ik er op moet inleveren.
Nu ben ik er wel uit hoor
Ik denk dat hier ook een deel van het probleem aan het licht komt, de uitkeringen zijn te hoog!
Door alle extra kortingen heeft een 'steuntrekker' bijna net zoveel te verteren als iemand die een karig salaris verdient Uiteraard tienduizend maal meer respect voor de mensen die werken voor hun centjes i.p.v. het handje op te houden.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  zaterdag 30 januari 2010 @ 11:31:03 #2
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_77443838
Moeders hebben al een dagtaak. Wel kut dat ze verder weinig bijdragen aan de maatschappij als ze niet werken.
pi_77444047
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:31 schreef Buschetta het volgende:
Moeders hebben al een dagtaak. Wel kut dat ze verder weinig bijdragen aan de maatschappij als ze niet werken.
Een dagtaak? Ook als de koters op school zitten? Hoe doen die moeders het dan die wel een baan hebben, zijn die gekloond ofzo
Ik begrijp best het verlangen naar het ouderwetse systeem van opvoeding, maar vergeet niet dat in dat systeem vooral ongehuwde moeders het heel zwaar hadden, die werden toch wel met de nek aangekeken.
Evolutionair klopt het ook van geen kant, wij de sterken houden de zwakken in leven met als gevolg dat we in een vicieuze cirkel van verval komen. Zwakke mensen produceren zwak nageslacht en dat zwakke nageslacht doet waarschijnlijk weer hetzelfde als de maatschappij dat toelaat. Het is een serieus probleem lijkt mij.
I'll sing you a lullaby.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 11:39:57 #4
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_77444080
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:27 schreef xenobinol het volgende:
Laatste post:
[..]

Ik denk dat hier ook een deel van het probleem aan het licht komt, de uitkeringen zijn te hoog!
De uitkeringen zijn te laag, anders had je die extra's niet nodig.

Dit is weer zo'n typische rechtse hypocriete omdraaiing van zaken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_77444293
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:31 schreef Buschetta het volgende:
Je hebt het net zo druk als je zelf wilt. Boodschappen doen, huis opruimen, een ommetje door het park met de kinderen, koken... als je het een beetje rustig aan doet is je hele dag zó gevuld en kun je inderdaad met droge ogen beweren dat je er een dagtaak aan hebt. Want je bent er de hele dag mee bezig. Dus is het een dagtaak.
pi_77444306
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De uitkeringen zijn te laag, anders had je die extra's niet nodig.

Dit is weer zo'n typische rechtse hypocriete omdraaiing van zaken.
Jij gaat natuurlijk nu vertellen dat de salarissen te laag zijn? In dat geval moeten de extra's ook weer omhoog natuurlijk om de kloof te dichten. Want de steuntrekkers moeten natuurlijk wel in dezelfde luxe kunnen leven? Mijn standpunt was dat het voor luie uitkeringstrekkers niet aantrekkelijk is om te gaan werken omdat het ze niet veel extra's oplevert. Daarom stel ik dat de uitkeringen te hoog zijn. Ik heb het daarbij niet over mensen die niet kunnen werken, die moeten juist ook inleveren doordat het draagvlak voor steunverstrekking word uitgehold door luie en domme nietsnutten. Uiteraard ben je een rechtse hypocriet als je gewoon je eigen broek ophoud en dat ook van iemand anders verwacht
I'll sing you a lullaby.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 11:53:02 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_77444439
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:48 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Jij gaat natuurlijk nu vertellen dat de salarissen te laag zijn?
We hadden het over uitkeringen, komt wel goed schatje
quote:
In dat geval moeten de extra's ook weer omhoog natuurlijk om de kloof te dichten. Want de steuntrekkers moeten natuurlijk wel in dezelfde luxe kunnen leven? Mijn standpunt was dat het voor luie uitkeringstrekkers niet aantrekkelijk is om te gaan werken omdat het ze niet veel extra's oplevert.
Dan moet je dat probleem oplossen. maar niet mensen laten verhongeren omdat je de lonen laag wilt houden.
quote:
Daarom stel ik dat de uitkeringen te hoog zijn. Ik heb het daarbij niet over mensen die niet kunnen werken, die moeten juist ook inleveren doordat het draagvlak voor steunverstrekking word uitgehold door luie en domme nietsnutten. Uiteraard ben je een rechtse hypocriet als je gewoon je eigen broek ophoud en dat ook van iemand anders verwacht
Ik ben niet tegen kapitalisme. Een paar egoïstische uitzuigers die arme mensen belasting laten betalen om hun miljoenen-bonussen te garanderen mogen ze ophangen, maar het kapitalistische systeem is verder de hemel.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_77444694
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:

We hadden het over uitkeringen, komt wel goed schatje
Maar waarvan denk jij dat de uitkeringen worden betaald? Het probleem is dat er teveel beroep word gedaan op de steunverstrekking door mensen die daar feitelijk geen recht op zouden mogen hebben. Ga maar werken voor je geld.
quote:
Dan moet je dat probleem oplossen. maar niet mensen laten verhongeren omdat je de lonen laag wilt houden.
Die mensen kiezen ervoor om te verhongeren als ze niet willen werken, lijkt mij. Maar nu is het gewoon 'to easy' om je hand op te houden. Je moet natuurlijk niet overdrijven met al die doodgehongerde Nederlanders waar de straten mee vol liggen.

quote:
Ik ben niet tegen kapitalisme. Een paar egoïstische uitzuigers die arme mensen belasting laten betalen om hun miljoenen-bonussen te garanderen mogen ze ophangen, maar het kapitalistische systeem is verder de hemel.
Ik ben juist wel tegen het kapitalisme, kapitalisme houd tegenwoordig in dat mensen die niets substantieels toevoegen aan onze maatschappij in de gelegenheid worden gesteld de eerlijke hardwerkende mens uit te knijpen. In dat opzicht zijn er parallelen tussen bankiers en steuntrekkers
I'll sing you a lullaby.
pi_77447844
Goede TT. Zegt alles wat ik van dat soort 'moeders' vind namelijk
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77455328
Kom zelf eens in de bijstand terecht en praat dan nog eens als je ook snapt dat je zowel een kind moet onderhouden als er voor aanwezig zijn. Stem VVD als dit soort mensen je niet aanstaan.
pi_77466984
Het recht op een uitkering is al enkele jaren omgezet in een recht op werk. Voor de bijstand is dat Work First, en de invulling daarvan verschilt per gemeente. De uitkering wordt verloond. De werkzaamheden: meestal productiewerk of schoffelen voor 20 uur in de week. Sommige gemeenten laten je 32 uur werken voor de bijstandsnorm.
pi_77467862
Neem gewoon geen kinderen als je niet zelf voor ze kan zorgen, ook niet als je situatie onzeker is. Als het onverwacht echt misgaat vind ik het prima dat de maatschappij een handje helpt. Maar ik erger me kapot aan al die paupers die te pas en te onpas kinderen uitpoepen en de samenleving laten opdraaien voor de kosten van hun kansloze kroost.
  zondag 31 januari 2010 @ 00:56:07 #13
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77467907
Jammer genoeg zie ik ook vaak genoeg hoe deze afhankelijke en alleenstaande girls met kroost worden uitgebuit door oplichters. Echt zielig.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_77468419
tvp
pi_77468541
quote:
Op zondag 31 januari 2010 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer genoeg zie ik ook vaak genoeg hoe deze afhankelijke en alleenstaande girls met kroost worden uitgebuit door oplichters. Echt zielig.

²
Dus ze zijn daadwerkelijk dom?
I'll sing you a lullaby.
pi_77468618
TVP
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 31 januari 2010 @ 10:33:59 #17
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_77471235
quote:
Op zondag 31 januari 2010 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Tsja, hadden ze wellicht na moeten denken voor ze begonnen met kinderen uitpoepen?
censuur :O
  zondag 31 januari 2010 @ 10:39:38 #19
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_77471319
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:37 schreef AardappelAnders. het volgende:
Op FOK! zijn er veel bijstandsmoeders te vinden.
Bron?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_77471355
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Bron?
Daar heb ik helaas geen wetenschappelijk artikel over kunnen vinden, maar ik zit al wat langer op FOK! (ja, kloon).
  zondag 31 januari 2010 @ 10:43:12 #21
66444 Lord_Vetinari
pi_77471379
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:41 schreef AardappelAnders. het volgende:

[..]

Daar heb ik helaas geen wetenschappelijk artikel over kunnen vinden, maar ik zit al wat langer op FOK! (ja, kloon).
Ik ook en ik ben dus heel benieuwd waar jij je wijsheid vandaan haalt. Voor zover ik weet is er nooit een demografisch onderzoek onder de leden van dit forum gehouden.
pi_77471474
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik ook en ik ben dus heel benieuwd waar jij je wijsheid vandaan haalt. Voor zover ik weet is er nooit een demografisch onderzoek onder de leden van dit forum gehouden.
Geen onderzoek, wel verhalen.
pi_77471495
quote:
Op zondag 31 januari 2010 00:24 schreef sempron2400 het volgende:
Het recht op een uitkering is al enkele jaren omgezet in een recht op werk. Voor de bijstand is dat Work First, en de invulling daarvan verschilt per gemeente. De uitkering wordt verloond. De werkzaamheden: meestal productiewerk of schoffelen voor 20 uur in de week. Sommige gemeenten laten je 32 uur werken voor de bijstandsnorm.
Dan vang je per uur dus meer dan een minimumloner.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  zondag 31 januari 2010 @ 10:50:05 #24
66444 Lord_Vetinari
pi_77471499
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:48 schreef AardappelAnders. het volgende:

[..]

Ja, dat is natuurlijk onweerlegbaar. Het staat dus vast dat een groot deel van de Fok-dames bijstandsmoeder is. Ik kan er niet meer omheen. Ik ben omvergekegeld door het overweldigende bewijs van 'het horen van verhalen'.

zondag 31 januari 2010 @ 10:50:10 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77471500
Toch is het vreemd: als je werkt ben je een ontaarde moeder (foei! je kinderen in de opvang dumpen!)
Als je niet werkt ben je een domme en luie moeder (foei! leven op kosten van de staat!).
En de vader dan? Is die ook ontaard danwel dom en lui?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_77471513
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, dat is natuurlijk onweerlegbaar. Het staat dus vast dat een groot deel van de Fok-dames bijstandsmoeder is. Ik kan er niet meer omheen. Ik ben omvergekegeld door het overweldigende bewijs van 'het horen van verhalen'.

Ik had ze in m'n MSN, kneus.
  zondag 31 januari 2010 @ 10:51:28 #27
66444 Lord_Vetinari
pi_77471527
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:50 schreef AardappelAnders. het volgende:

[..]

Ik had ze in m'n MSN, kneus.
Allemaal, lampenkap?
pi_77471531
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:48 schreef AardappelAnders. het volgende:

[..]

Onder andere hier: Bijstand beter dan baan
In dit topic zullen ze ook wel langs komen.
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  zondag 31 januari 2010 @ 10:51:52 #29
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77471533
Hè, gezellig hier
pi_77471548
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Allemaal, lampenkap?
Nee niet alle Foksters, stomkop. Ik zei ook helemaal niet dat alle Foksters bijstandsmoeders zijn.
  zondag 31 januari 2010 @ 10:54:55 #31
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77471574
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:52 schreef AardappelAnders. het volgende:

[..]

Nee niet alle Foksters, stomkop. Ik zei ook helemaal niet dat alle Foksters bijstandsmoeders zijn.
Mooi. Hier is er namelijk eentje die dat absoluut niet is (getrouwd én een bijna fulltime baan). En nu weer OT.
  zondag 31 januari 2010 @ 10:55:10 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77471576
Bijstandsmoederstrekkers die het allemaal wel best vinden en elk excuus gebruiken om niet te hoeven werken, ja, die zijn dom en lui. Maar je hebt er ook zat die zich drie slagen in de rondte solliciteren maar het steeds moeten afleggen tegen jonger ( = goedkoper) en kinderloos (=f lexibeler qua overwerk e.d.). En wat moet je dan doen met de kinderen die je al hebt gekregen toen je nog wel een goede baan had? In het kinderasiel stoppen ofzo?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_77471592
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
Toch is het vreemd: als je werkt ben je een ontaarde moeder (foei! je kinderen in de opvang dumpen!)
Als je niet werkt ben je een domme en luie moeder (foei! leven op kosten van de staat!).
En de vader dan? Is die ook ontaard danwel dom en lui?
Dat is niet vreemd hoor, je doet het gewoon nooit goed. De beste stuurlui staan immers aan wal.
En wat die vaders betreft: Als je als vader besluit om je vrouw de ruimte te geven om carrière te maken, en zelf meer tijd in de zorg voor de kinderen te steken, dan wordt je helemaal raar aangekeken. Het is bijna misdadig om als man niet het geld binnen te brengen.
  zondag 31 januari 2010 @ 10:56:51 #34
66444 Lord_Vetinari
pi_77471607
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:55 schreef Vivi het volgende:
Bijstandsmoederstrekkers die het allemaal wel best vinden en elk excuus gebruiken om niet te hoieven werken, ja die zijn dom en lui. Maar je hebt er ook zat die zich drie slagen in de rondte solliciteren maar het steeds moeten afleggen tegen jonger ( = goedkoper) en kinderloos (=f lexibeler qua overwerk e.d.). En wat moet je dan doen met de kinderen die je al hebt gekregen toen je nog wel een goede baan had? In het kinderasiel stoppen ofzo?
In dit soort topics lees ik vaak tussen de regels door dat je die maar moet laten inslapen of zo. Blijkbaar is het een doodzonde om ervan uit te gaan dat je nooit in een andere situatie komt te verkeren, waarin je minder geld binnenkrijgt en moet je dus helemaal nooit aan kinderen beginnen, tenzij je lid bent van de familie Brenninkmeijer of zo.
  zondag 31 januari 2010 @ 10:59:33 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77471651
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:55 schreef Vivi het volgende:
Bijstandsmoederstrekkers die het allemaal wel best vinden en elk excuus gebruiken om niet te hoeven werken, ja, die zijn dom en lui. Maar je hebt er ook zat die zich drie slagen in de rondte solliciteren maar het steeds moeten afleggen tegen jonger ( = goedkoper) en kinderloos (=f lexibeler qua overwerk e.d.). En wat moet je dan doen met de kinderen die je al hebt gekregen toen je nog wel een goede baan had? In het kinderasiel stoppen ofzo?
Nou, ik heb hier weleens iemand zien betogen dat je die kinderen dan maar ter adoptie aan moet bieden

Al die mensen die van mening zijn dat je pas kinderen mag krijgen als je je hele leven perfect op orde hebt, hebben m.i. een chronisch gebrek aan levenservaring. Het leven is namelijk geen statische toestand,maar een staat van verandering. Je perfect georganiseerde leventje kan van vandaag op morgen helemaal op z'n kop staan.

Maar een goede baan vinden als moeder is inderdaad erg lastig.
  zondag 31 januari 2010 @ 11:02:06 #36
3542 Gia
User under construction
pi_77471697
Ik heb er geen probleem mee als een alleenstaande moeder van kinderen onder de 4 jaar, thuis blijft en bijstand krijgt. Maar verder moet iedereen die kan werken, ook werken. Desnoods papiertjes prikken met een ICT opleiding.
Vind overigens ook dat in geval van echtparen, beide echtelieden beschikbaar moeten zijn voor werk. Dus niet: De man kan niet aan 'passend' werk vinden, dus hoppa bijstand. Nee, dan moet de vrouw maar gaan werken.

Verder vind ik dat iedereen die door uiterlijk, anders dan aangeboren, niet aan werk komt, zich moet aanpassen of anders geen uitkering.
pi_77472165
quote:
Op zondag 31 januari 2010 00:24 schreef sempron2400 het volgende:
Precies, al die vooroordelen hier zijn gebaseerd op al jaren achterhaalde informatie .. tegenwoordig ben je als uitkeringsgerechtigde gewoon werknemer voor 70% van het minimumloon.

Dat dat eigenlijk regulier werk zou moeten zijn waarvoor je een volledig salaris hoort te ontvangen wordt straal genegeerd, het is wel lekker zo voor de gemeenten, werken in het groen bvb hoeft niet uit te worden besteed aan een veel duurder hoveniersbedrijf, en als je dat werk laat doen door uitkeringsgerechtigden wordt het nog betaald ook door het rijk, die betalen immers de uitkeringen.

En tja, volgens het CBS hadden we in november 2009 572.000 ingeschreven werkzoekenden in de WW en in de bijstand, tegenover 128.000 geregistreerde openstaande vacatures .. stel dat een dubbel zo groot aantal niet geregistreerd open staat, kom je nog een kleine 200.000 banen te kort voor al die werkzoekenden.
Dus als nou eerst even dat probleem opgelost wordt, zorg eerst maar dat er voldoende betaald werk is voor iedereen, alvorens men begint te zeiken over de intelligentie (of het gebrek eraan) van mensen in de bijstand?

Gewoon 'vergeten' dat er niet genoeg banen zijn voor iedereen, je nog niet eens informeren of er wel genoeg werk is terwijl de informatie voor het oprapen ligt, maar wel met je oordeel klaarstaan, dat is pas dom en lui.
pleased to meet you
pi_77472537
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:37 schreef AardappelAnders. het volgende:
Op FOK! zijn er veel bijstandsmoeders te vinden.
Sowieso veel steuntrekkers volgens mij.
  zondag 31 januari 2010 @ 11:49:37 #39
3542 Gia
User under construction
pi_77472607
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:28 schreef moussie het volgende:

[..]

Precies, al die vooroordelen hier zijn gebaseerd op al jaren achterhaalde informatie .. tegenwoordig ben je als uitkeringsgerechtigde gewoon werknemer voor 70% van het minimumloon.

Dat dat eigenlijk regulier werk zou moeten zijn waarvoor je een volledig salaris hoort te ontvangen wordt straal genegeerd, het is wel lekker zo voor de gemeenten, werken in het groen bvb hoeft niet uit te worden besteed aan een veel duurder hoveniersbedrijf, en als je dat werk laat doen door uitkeringsgerechtigden wordt het nog betaald ook door het rijk, die betalen immers de uitkeringen.
Je gaat even voorbij aan het feit dat de meeste work-first klanten slechts 20 uur per week werken, met behoud van een volledige uitkering. Iemand anders die slechts 20 uur per week werkt, komt niet aan dat bedrag.

Ben het wel met je eens dat iemand die fulltime werkt, ook zeker een minimumloon zou moeten krijgen.
En iemand die 32 uur per week werkt, ook naar rato.
  zondag 31 januari 2010 @ 11:50:24 #40
66444 Lord_Vetinari
pi_77472626
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:28 schreef moussie het volgende:

[..]

Gewoon 'vergeten' dat er niet genoeg banen zijn voor iedereen, je nog niet eens informeren of er wel genoeg werk is terwijl de informatie voor het oprapen ligt, maar wel met je oordeel klaarstaan, dat is pas dom en lui.
En dan nog maar even vergeten, dat mensen boven de 35 sowieso moeilijk an een baan komen en alleenstaande moeders van boven de 35 al helemaal, zeker omdat ze er een paar jaar zijn uit geweest en hun werk (licht administratief en zo) net zo goed gedaan kan worden (denken de werkgevers) door een huppelkut van 20, die net van school komt en totaal geen kaas heeft gegeten van zaken als relatiebeheer en zo.
  zondag 31 januari 2010 @ 11:54:18 #41
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77472720
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:46 schreef JohnLocke het volgende:
Sowieso veel steuntrekkers volgens mij.
Zou je denken? Waar baseer je dit op?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 31 januari 2010 @ 11:55:21 #42
66444 Lord_Vetinari
pi_77472746
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Wishful thinking.
pi_77472867
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:47 schreef mgerben het volgende:

[..]

Je hebt het net zo druk als je zelf wilt. Boodschappen doen, huis opruimen, een ommetje door het park met de kinderen, koken... als je het een beetje rustig aan doet is je hele dag zó gevuld en kun je inderdaad met droge ogen beweren dat je er een dagtaak aan hebt. Want je bent er de hele dag mee bezig. Dus is het een dagtaak.
Je hebt het net zo druk als je zelf wil?
Je hoeft kleine kinderen niet continue bezig te houden of in de gaten te houden als ze wakker zijn, je hoeft ze niet te stimuleren met dingen waarvan ze kunnen leren en dergelijke, dat gaat allemaal vanzelf? En in de tijd dat jij aan het koken of schoonmaken bent zet je het kleintje even 'uit' of zo? Ik hoop toch echt dat jij geen kinderen hebt, je lijkt serieus te denken dat verzorging en opvoeding van kleine kinderen niet meer zijn dan een schoon huis, wat te eten en een ommetje door het park.
pleased to meet you
pi_77473037
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Vooral op de users die het zelf melden, maar ook van idioten met meer dan 50 posts per dag ben ik vrij zeker dat ze niet in hun eigen onderhoud voorzien.
pi_77473051
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wishful thinking.
Ja, want dat lijkt me echt geweldig.
  zondag 31 januari 2010 @ 12:09:11 #46
66444 Lord_Vetinari
pi_77473052
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:08 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Vooral op de users die het zelf melden, maar ook van idioten met meer dan 50 posts per dag ben ik vrij zeker dat ze niet in hun eigen onderhoud voorzien.
Want 's avonds na het werk kun je niet meer dan 49 posts plaatsen?
pi_77473123
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Want 's avonds na het werk kun je niet meer dan 49 posts plaatsen?
Mij lukt dat gewoonlijk niet nee.
  zondag 31 januari 2010 @ 12:12:35 #48
66444 Lord_Vetinari
pi_77473154
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:11 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Mij lukt dat gewoonlijk niet nee.
Mij wel. En dan hebben we het nog niet over mensen die op het werk, ind e pauzes, gewoon toegang hebben tot Fok.
pi_77473243
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Mij wel. En dan hebben we het nog niet over mensen die op het werk, ind e pauzes, gewoon toegang hebben tot Fok.
En dan vind ik dat ik nu al veel te veel tijd verdoe hier, indrukwekkend.
  zondag 31 januari 2010 @ 12:16:50 #50
66444 Lord_Vetinari
pi_77473274
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:15 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

En dan vind ik dat ik nu al veel te veel tijd verdoe hier, indrukwekkend.
Dus jouw waardebepaling is de maatstaf voor anderen? Met andere woorden: Omdat jij geen 50 posts per dag haalt, is automatisch iedereen die dat wel doet, in jouw ogen een bijstandspersoon?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')