abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77464194
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:36 schreef RechtseRukker het volgende:
De gelul over zijn 'heldendom', hij heeft ten gunste van de Neocon-agenda Afghanen vermoord in hun eigen land, dat is gewoon oliedom, marionettengedrag.

Moorden--> je bent een held
Snuiven--> vuile crimineel. misdadiger..
Is er ook een oliedom in Afghanistan, dan?

En ja, je bent een held of een terrorist afhankelijk van aan welke kant je staat.

Wel grappig dat ie 'Kroon' heet. Toeval of zitten de Illuminaten erachter?:P
pi_77464527
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:27 schreef yvonne het volgende:
Hij is gehoord en gewoon weer vrij man..
Het zaakje rammelt flink..
Net op NOVA
welke reden valt er dan te bedenken dat ze hem door het slijk willen halen?
heeft die de dochter van een generaal geneukt en nooit terug gebelt?
pi_77465978
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 23:01 schreef antibontkraag het volgende:
heeft die de dochter van een generaal geneukt en nooit terug gebelt?
Jaloezie vanwege zijn onderscheiding?
  zondag 31 januari 2010 @ 00:21:39 #54
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77466876
quote:
'Kroon weerlegt beschuldigingen'
Spitsnieuws, 30 januari 2010, 23:14

Marco Kroon is vandaag opnieuw verhoord door de Koninklijke Marechaussee. De advocaat van Kroon, Geert-Jan Knoops, zei in het programma Nova dat het verhoor 3,5 uur in beslag nam. Volgens Knoops heeft Kroon alle beschuldigingen vandaag kunnen weerleggen. De zaak is wat hem betreft dan ook afgedaan. Het OM heeft daar echter nog geen besluit over genomen.

Kroon, die vorig jaar wegens heldhaftig optreden in Afghanistan de Militaire Willems-Orde kreeg, is niet aangehouden. Zijn 34-jarige vriendin was wel aangehouden, maar zij is inmiddels vrijgelaten. Volgens Knoops is het voor zijn cliënt van groot belang dat er duidelijkheid in de zaak komt. Kroon wordt door het OM verdacht van betrokkenheid bij wapen- en drugshandel.

Bron: Spitsnieuws.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zondag 31 januari 2010 @ 11:36:40 #55
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_77472330
quote:

[..]

Wie zou Kroon door het slijk aan het halen zijn dan? De man heeft naast z'n fulltimebaan ook nog een kroeg die hij met z'n partner runt. Een kroeg met een verleden aan drugs- en wapenhandel. Blijkbaar is dat nog steeds gaande of is er in ieder geval nog steeds een link aangezien bij meerdere cafébezoekers wapens zijn aangetroffen. Het is niet meer dan logisch dat als zoiets in een kroeg gebeurt dat dan ook de kroegeigenaar grondig onderzocht wordt op betrokkenheid.

Dat het hier nu toevallig een semi-bekend persoon betreft doet daar niets aan af, een onderscheiding maakt je niet ineens immuun of heilig.

Dat bekende mensen met naam en toenaam in het nieuws komen bij een verdenking is niets nieuws. Het was ook niet "de voetballer Patrick K. wordt verdacht van het veroorzaken van een dodelijk ongeluk" of "olympisch medaillewinnaar Yuri van G. wordt verdacht van drugsgebruik".
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 31 januari 2010 @ 14:15:54 #56
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_77476814
quote:

[..]

Tja er lopen op OM veel ambitie-hijgerige mannetjes/vrouwtjes rond die makkelijk en snel carriere willen maken. Dus dan kiezen ze voor zaken die makkelijk in het nieuws komen. En voor wie kies je dan? Voor Marco Kroon. Helaas heeft de OM de laatste tientallen jaren nou niet echt een goede reputatie overgehouden. Vele zaken waren te hijgerig en sloppy voorbereid, gebouwd op drijfzand en met verkeerde hypotheses.

Zou mij niks verbazen dat dit weer een case is van een overambitieus jong ambtenaartje die dacht hiermee snel te kunnen scoren.
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  zondag 31 januari 2010 @ 14:27:17 #57
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_77477210
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:15 schreef Demophon het volgende:

Zou mij niks verbazen dat dit weer een case is van een overambitieus jong ambtenaartje die dacht hiermee snel te kunnen scoren.
En dan, dan verzint hij maar een onderzoek, dan plant hij wat wapens bij vaste klanten van de kroeg om het allemaal wat aannemelijker te maken, allemaal om sneller te kunnen scoren?

Belachelijk complotdenken dit van mensen die niet willen inzien dat ook een gedecoreerd oorlogsheld in de problemen kan komen, al dan niet bewust.

Het was zijn keuze om naast z'n voltijdbaan een kroeg met een drugsverleden te gaan runnen. Blijkbaar had hij het niet zo goed op orde als hij dacht.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_77477958
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:36 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wie zou Kroon door het slijk aan het halen zijn dan?
De linkse kerk, want die hebben altijd van dit soort sneaky acties.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_77478005
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:27 schreef yvonne het volgende:
Hij is gehoord en gewoon weer vrij man..
Het zaakje rammelt flink..
Net op NOVA
Ik vind het ook maar raar verhaal, je gaat er toch vanuit als ze tegen zo iemand een zaak willen beginnen ze wel het quadruple-checken en zorgen dat het écht waterdicht is.

Anders is het de zoveelste FAIL van het OM wat ongetwijfeld breed uitgemeten gaat worden in de media
  zondag 31 januari 2010 @ 15:14:13 #60
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_77478578
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik vind het ook maar raar verhaal, je gaat er toch vanuit als ze tegen zo iemand een zaak willen beginnen ze wel het quadruple-checken en zorgen dat het écht waterdicht is.
Want tegen een normale kroegeigenaar die onderzocht wordt naar betrokkenheid bij drugshandel hoeft dat natuurlijk niet. Deze kapitein verdient een status aparte.
  zondag 31 januari 2010 @ 15:15:25 #61
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_77478610
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:52 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De linkse kerk, want die hebben altijd van dit soort sneaky acties.
En met welk doel zouden ze dit doen? Leg uit, ik ben nieuwsgierig, welk doel zou er in godsnaam gemoeid mee kunnen zijn, wie heeft er baat bij, wat levert het op?

Of is het kapotmaken om het kapotmaken volgens jou? .
pi_77478755
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:14 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Want tegen een normale kroegeigenaar die onderzocht wordt naar betrokkenheid bij drugshandel hoeft dat natuurlijk niet. Deze kapitein verdient een status aparte.
Neuh, maar het lijkt me als je een zaak cq vooronderzoek begint tegen iemand die een gedecoreerde militair is en het ongetwijfeld daarom veel media-coverage genereert je wel ff écht zeker wil weten dat je goed zit
  zondag 31 januari 2010 @ 15:21:48 #63
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_77478796
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Neuh, maar het lijkt me als je een zaak cq vooronderzoek begint tegen iemand die een gedecoreerde militair is en het ongetwijfeld daarom veel media-coverage genereert je wel ff écht zeker wil weten dat je goed zit
En wie zegt dat dat niet zo is? Ja, de advocaat, maar dat is z'n werk.
pi_77478804
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hoe doe je dat zonder iemand te ondervragen ? Lijkt me dat het OM al voorzichtig genoeg heeft gehandeld.

Ik vind het vrij apart te zien dat dezelfde figuren die in andere gevallen verdachten met gemak levenslang willen opsluiten of vierendelen nu ineens heel anders reageren. Dat heet ook wel klassejustitie.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2010 15:23:29 ]
pi_77478841
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:21 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En wie zegt dat dat niet zo is? Ja, de advocaat, maar dat is z'n werk.
Ik ook niet hoor, ik doel er meer op dat er hier wel makkelijk geroepen word dat het vast weer niks is.
  zondag 31 januari 2010 @ 16:05:58 #66
111528 Viajero
Who dares wins
pi_77480035
Waaaatttt???!!!!!!!! Een militair die drugs gebruikt??!!! Stop de persen!

Zolang hij maar niet helemaal doorgesnoven op missie gaat maakt het mij niet uit wat hij in zijn vrije tijd doet. Als het al waar is dan.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_77480728
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:15 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En met welk doel zouden ze dit doen? Leg uit, ik ben nieuwsgierig, welk doel zou er in godsnaam gemoeid mee kunnen zijn, wie heeft er baat bij, wat levert het op?

Of is het kapotmaken om het kapotmaken volgens jou? .
De linkse kerk heeft toch een zware hekel aan het leger. En dan kunnen ze het helemaal niet uit staan dat er in het lijstje van grootste Nederlanders allertijden nu ook een oorlogsheld is bij gekomen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 31 januari 2010 @ 16:39:48 #68
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_77480960
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De linkse kerk heeft toch een zware hekel aan het leger. En dan kunnen ze het helemaal niet uit staan dat er in het lijstje van grootste Nederlanders allertijden nu ook een oorlogsheld is bij gekomen.
Toch wel humor zo op een zondagmiddag
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_77480998
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

weet je het echt zeker? Ik zelf vind wraak van de teletubbies omdat ze niet meer op tv komen, veel en veel waarschijnlijker
pi_77481055
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Toch wel humor zo op een zondagmiddag

@ Opgebaarde, dit soort reacties bedoel ik dus. Die lui hebben zo'n haat tegen het leger en oorlogshelden.
  zondag 31 januari 2010 @ 16:45:41 #71
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_77481127
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:43 schreef JohnDope het volgende:

[..]

@ Opgebaarde dit soort reacties bedoel ik dus. Die lui hebben zo'n haat tegen het leger en oorlogshelden.
Wat wil je dan? Dat we jou en je haat voor alles wat iets linkser denkt dan jij en die jij projecteert op alles en iedereen die niet doen wat jij wilt, serieus nemen? Alles is de schuld van links, tot aan het slechte weer toe. Sorry hoor, maar dat kan ik alleen maar als stand-up comedy bezien, niet als een serieuze bijdrage aan een discussie.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_77481169
White House is the Crack House

Uncle Sam the Motherfucking Pusherman
pi_77481246
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wat wil je dan? Dat we jou en je haat voor alles wat iets linkser denkt dan jij en die jij projecteert op alles en iedereen die niet doen wat jij wilt, serieus nemen? Alles is de schuld van links, tot aan het slechte weer toe. Sorry hoor, maar dat kan ik alleen maar als stand-up comedy bezien, niet als een serieuze bijdrage aan een discussie.
Nee, het fenomeen "haat" is echt typisch iets dat je moet zoeken binnen de linksekerk.
pi_77486993
Interessante update in het NOS nieuws net: ze hebben alleen anonieme tipgevers, geen bewijs.
  zondag 31 januari 2010 @ 20:08:01 #75
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_77487093
Vandaar ook het starten van een onderzoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')