quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
GMTAquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:18 schreef GenusButeo het volgende:
Je hebt twee hele minuten gewacht.
Bij usericon manager je oude weghalen!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:18 schreef Bortecinem het volgende:
DAMN. Als ik naar mijn profiel ga zie ik de link gewoon staan bij webicon, maar mijn avatar is nog steeds hetzelfde (ja ik heb mijn wachtwoord getypt en op wijziging doorgeven geklikt).
Je moet je huidige ava dan verwijderen uit je lijst met usericons.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:18 schreef Bortecinem het volgende:
DAMN. Als ik naar mijn profiel ga zie ik de link gewoon staan bij webicon, maar mijn avatar is nog steeds hetzelfde (ja ik heb mijn wachtwoord getypt en op wijziging doorgeven geklikt).
Je moet bij opties en weergave ook webicons laten zien op JA zetten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:18 schreef Bortecinem het volgende:
Sorry, was even met plaatjes bezig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:18 schreef IHVK het volgende:
We kunnen natuurlijk niet langer dan 2 minuten zonder topic.
Nee, watskebeurt met jouw ava?quote:
Ik wilde bortecinem even duidelijk maken dat haar UI wel gewoon zou moeten werkenquote:
Dag, patatje!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:21 schreef Ayca het volgende:
Ik ga slapengenoeg onzin gehad voor vandaag
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:21 schreef Ayca het volgende:
Het is een tijger hoezo?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, watskebeurt met jouw ava?
Hij werkt nu al, fok is soms wat langzaamquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Huh? Borte, in je FoBo is je ava al gewijzigd.![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:21 schreef Ayca het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik de enige die Sinan's avatar niet ziet?quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij werkt nu al, fok is soms wat langzaam.
Ga naar Opties/weergave/webicons laten zien: JA.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Sinan's avatar niet ziet?
Ah cool jij bent nu die gast die alles moest doen als we iets niet begrijpen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga naar Opties/weergave/webicons laten zien: JA.
Zucht.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het storend nu wij dezelfde persoon als UI hebben?
Weet ik veel, die fokking Fok ook altijd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga naar Opties/weergave/webicons laten zien: JA.
Zucht.
Heb ik al genoeg last van gehad met mijn familieledenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah cool jij bent nu die gast die alles moest doen als we iets niet begrijpen.
Wik kan je mijn PC formatteren hij doet sloom!
Wik Waarom heb je al mijn foto;s verwijderd? Dit gaat je geld kosten.
etc.
Bel 0800-wikwakka en laat Wik bij je langskomen om je pc te repareren. De eerste keer is gratis.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah cool jij bent nu die gast die alles moest doen als we iets niet begrijpen.
Wik kan je mijn PC formatteren hij doet sloom!
Wik Waarom heb je al mijn foto;s verwijderd? Dit gaat je geld kosten.
etc.
Krijg wik2 nú gratis thuisbezorgd:quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bel 0800-wikwakka en laat Wik bij je langskomen om je pc te repareren. De eerste keer is gratis.
Toen ik nog wel eens borek kocht zag het er altijd meer uit als een sauzijnenbroodjequote:
Beetje maar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het storend nu wij dezelfde persoon als UI hebben?
Ik deed het alleen maar op te laten zien dat mijn uitleg wel gewoon kloptequote:
Geef gewoon toe dat je het meisje erg leuk vond.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik deed het alleen maar op te laten zien dat mijn uitleg wel gewoon klopte. Nu even een nieuwe avatar vinden
.
Dat ook wel hoor, maar ik zou niet weten wie het isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je het meisje erg leuk vond.
Misschien wil Sinan je wel uitnodigen om eens echte börek te gaan eten bij hem.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toen ik nog wel eens borek kocht zag het er altijd meer uit als een sauzijnenbroodje.
Ik ook niet, heb het plaatje gevonden op flickr. Het is gewoon een random Turks meisje in folklore kostuum.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ook wel hoor, maar ik zou niet weten wie het is.
Plagiaat is strafbaar, leer dat maar eens voor je naar de uni gaatquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb het plaatje gevonden op flickr. Het is gewoon een random Turks meisje in folklore kostuum.
Dan moeten ze die foto's maar beveiligen, dat doen de meeste mensen die hun foto's op flickr plaatsen. Maar dit plaatje was niet beveiligd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Plagiaat is strafbaar, leer dat maar eens voor je naar de uni gaat.
Hij doet er bij mij soms wel ietsje langer over om het plaatje te laden. Is dat omdat het een png-bestand is?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Plagiaat is strafbaar, leer dat maar eens voor je naar de uni gaat.
Ik zie je avatar. Turkish coffee.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij doet er bij mij soms wel ietsje langer over om het plaatje te laden. Is dat omdat het een png-bestand is?
Kunnen jullie mijn ava trouwens zien? Dat is volgens mij ook een png-bestand.
Werkt gewoon goed bij mij, hoor? Misschien duurt het wat langer omdat hij nog in je cache geladen moet wordenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij doet er bij mij soms wel ietsje langer over om het plaatje te laden. Is dat omdat het een png-bestand is?
Kunnen jullie mijn ava trouwens zien? Dat is volgens mij ook een png-bestand.
Turkse koffiequote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie je avatar. Turkish coffee.
Ik heb nog nooit boerenkool gemaaktquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:39 schreef IHVK het volgende:
Misschien moet wik mij uitnodigen om boerenkool te eten.
Trusten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Mensen, ik ga slapen. Ik wens jullie een goede nacht(rust) toe.![]()
Later.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Mensen, ik ga slapen. Ik wens jullie een goede nacht(rust) toe.![]()
Wat nouquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je nieuwe avatar is wel errugg saai.![]()
Maar goed. Ik ben slapen. Doei iedereen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:51 schreef IHVK het volgende:
Slapen is voor mensen buiten de Randstad.
Klopt je hebt me door.quote:
Het sneeuwt hier ook niet meer. Ligt echt een dekje van 3 cm ofzo.quote:Het sneeuwt hier niet, ik wil ook sneeuw.
Partééé.quote:
Wat doe je hier nog, je moet slapen.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat nou? Geef mij dan eens wat inspiratie!
Ik ga ook slapen, welterusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |