Naar aanleiding van deze photoshop heb ik dan EINDELIJK een keer dat liedje van 'm geluisterd.....quote:
Een beetje humor komt soms wel van pas in het ambulancewerk en verder vergooi ik mijn "talent" hierquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:06 schreef Knipoogje het volgende:
HaJee is stiekem niet een bekende cabaretier? Tering wat een scherpte en humor
Doe je ook er ook wat mee in het dagelijks leven of vergooi je je talent in painttopics?
Ik zou er serieus werk van maken (geen idee hoe overigensquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:09 schreef HaJee het volgende:
Een beetje humor komt soms wel van pas in het ambulancewerk en verder vergooi ik mijn "talent" hier
Potverdrie ik zie het nu pasquote:Op maandag 8 februari 2010 22:45 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
En die gezichtjes er ook nog op geplakt
quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:25 schreef HaJee het volgende:
![]()
Meer een kickje dan een kwaliteitspost.
[ afbeelding ]
Bonuswoord : buitensporigquote:Op woensdag 10 februari 2010 01:17 schreef elkravo het volgende:
nu nog grappen met
-dwarsliggers
-spoorstaven
-trijntje oosterhuis
-ontsporen
-spoorbaan
-voetspoor
-spoorlijn
quote:Op woensdag 10 februari 2010 02:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Bonuswoord : buitensporig
![]()
[ afbeelding ]
de spoorbomen had ik al gebruiktquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:25 schreef HaJee het volgende:![]()
Meer een kickje dan een kwaliteitspost.
[ afbeelding ]
mooie kickquote:
quote:
quote:
Ik zag het ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, das lachequote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:41 schreef Banaanbrood het volgende:
Mooi, kan er ook meteen een slotje op
Was wel mooi topic dit, kan me nog wel herinneren dat ik hem zat te lurken en wel gelachen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |